Zikir Tidurkan Anak Meragam dan Menangis : Stop Baby from Crying #TheZikr

Loading...

Zikir Tidurkan Anak Meragam dan Menangis : Stop Baby from Crying #TheZikr

Zikir Tidurkan Anak Meragam dan Menangis
Stop Baby from keep crying, Tantrum

Stop your baby from keep crying at night or days.
make your baby fall assleep after listen this melody

Video dodoi anak versi terbaru… Yaa Zal Jalali wal Ikram

Please Subscribe our channel for more updates : https://goo.gl/hNtDqJ

Rating video: /5

Sumber video: Youtube

Loading...

Tags: ##TheZikr #Anak #baby #Crying #from #Menangis #Meragam #Stop #Tidurkan #Zikir

author
Author: 
    Doa Pembuka Majlis
    Berikut adalah contoh Doa Pembuka Majlis yang boleh digunakan untuk sebarang acara. Bacaan
    Hanya Kerana RENDANG Tak Crispy | Ustaz Mohd Aslam
    Nota: Bagi yang ingin menyumbang untuk kos pengurusan & operasi bulanan AKS ,
    Ustaz Wan Hizam A Sabil l 19042018 l Rapuhnya Aqidah Umat Akhir Zaman
    Bertempat di ; Masjid Al-Azim Masjid Negeri MelakaI,Bukit Palah, Melaka. Selamat datang ke
    PERBEDAAN LULUSAN SMA DENGAN SARJANA! DILEMA KULIAH ATAU TIDAK?
    MAU CARI KERJA??? KAMU LULUSAN APA? SMA ATAU SARJANA? Sebenernya mana yang lebih
    1. author

      Shamieyra Mieyra2 years ago

      alhamdulillah ..sangt2 membantu…😊

      Reply
    2. author

      Iqbal Alfaresh2 years ago

      asalammualaikum,makasih ya, ada nya solawat ini anak saya cepat tidur g pake nangis, hatur nuhun

      Reply
    3. author

      Aura Salsabila2 years ago

      Alhamdulillah makasih ka.. Adek ku jadi tidur tenang saat dengar zikir ini… ^_^^_^

      Reply
    4. author

      Khairul Ikhwan2 years ago

      Alhamdulillah…anak sy kalau tdo msti kena buka video nie dlu bru boleh tdo.trma kasih kpda tuan empunya video nie…

      Reply
    5. author

      Diks 302 years ago

      alhamdulillah

      Reply
    6. author

      Tiara Dahxggisod2 years ago

      Subahanallah zikir ini sungguh luar biasa anak sya yg msih kuat mata nya untuk bermain, lngsung tidur dngar zikir ini. Sungguh luar biasa zikir ini dan suara nya juga merdu semoga anak saya kelak jadi anak sholeh dan selamat dunia akhirat amin mksih zikir nya sungguh sangat membantu 😇🙏

      Reply
    7. author

      Osmanshera Osmanshera2 years ago

      Alhamdulillah .. terima kasih tuan .. anak sy dr newborn sampai 5 bulan da sekarang .. masih dgn zikir ini ..

      Reply
    8. author

      Aisyah Hafizi2 years ago

      Zikir

      Reply
    9. author

      Bisnes murah noorazimah2 years ago

      Terima kasih hari2 sy buka zikir ini masa bby sy meragam@ nk tidor dia pasti diam sehingga trtidor

      Reply
    10. author

      diah retna2 years ago

      allhamdullillah

      Reply
    11. author

      Musmallow Xplendid2 years ago

      yg dislike nih mesti kapir , x kapir islam sekadar nama bukan hati dan iman

      Reply
    12. author

      Muaina Mohd Abdullah2 years ago

      Jazakallahu kairan pada yg buat video ni,anak sy susah nak bagi tdo malam,dia keje malam,ibunya penat tiap malam berjaga,ni sekali buka dah tdo,harap dia tdo lena sampai pagi..macam mana nak download ke hp?kalau takde internet takut nanti tak boleh buka zikirnya?kena download mp3 ke?

      Reply
    13. author

      Qaisara Najla2 years ago

      Alhamdulillah makasih sangat , ni zikir sewaktu saya kecil bunda saya suka sangat bacakan ni sampai sekarang adik saya pun nyenyak tidur , saya anak pertama ni lagu sewaktu saya umur 3 tahun dan saya dah punya adik 1 sekarang alhamdulillah adik saya dah 5. Dari anak bunda saya yang ke 2 sampai ke 5 inilah zikir yang dia bacakan kat kitorang

      Reply
    14. author

      ROB AHUSAN2 years ago

      Alhamdulillah..dgn izin Allah swt..zkir ini sgt berkesan kpda bby sy usia 3bln ..mmg susah nk tdur ..time nk tdr je msti meragam ..menangis serba xkena ..tp bila dgr zkir ni trus snyap..dk isap jari dan kelip2 mata terus tertdur dgn sndri je …trima ksh tuan empunya ..smgaa mndapat shafaat dri nya..

      Reply
    15. author

      Manawara Mustapa2 years ago

      Terima kasih,bkan anak sy je yg senang tidor….ngan sy skali tertidor huhu

      Reply
    16. author

      ezam mirul2 years ago

      Terima kasih..suara yg merdu dan anak sy bole tidur dgn lena..

      Reply
    17. author

      Along As-syirah2 years ago

      Ank soleh saya naim naufaL suka sgt dgr the zikir ning ..nk tdo jee , mama buke zikir kejap😂 ..
      Alhamdullilah syukur sgt2 membantu ..terimakasih😊

      Reply
    18. author

      Lin Shahrul2 years ago

      Kenapa saya yg tido

      Reply
    19. author

      Najwa Jalal2 years ago

      trima kasih sgt mmbantu..suami sy pun trtidur skali.

      Reply
    20. author

      Haris Haris2 years ago

      Alhamdulillah …baby sy bru 3 bulan bila dye tidur sy buka zikir ni tak sampai 5 minit dh tidur ..

      Reply

    Leave a reply "Zikir Tidurkan Anak Meragam dan Menangis : Stop Baby from Crying #TheZikr"