Viral Tauliah Ustaz Ahmad Dusuki Di Gantung Sebab Doa Ini..Di Mana Salahnya?

Viral Tauliah Ustaz Ahmad Dusuki Di Gantung Sebab Doa Ini..Di Mana Salahnya?

Rating video: /5

Sumber video: Youtube

Loading...

Tags: #Ahmad #Dusuki #Gantung #Ini..Di #Mana #Salahnya #Sebab #Tauliah #Ustaz #VIRAL

author
Author: 
    Hanya Kerana RENDANG Tak Crispy | Ustaz Mohd Aslam
    Nota: Bagi yang ingin menyumbang untuk kos pengurusan & operasi bulanan AKS ,
    Ustaz Wan Hizam A Sabil l 19042018 l Rapuhnya Aqidah Umat Akhir Zaman
    Bertempat di ; Masjid Al-Azim Masjid Negeri MelakaI,Bukit Palah, Melaka. Selamat datang ke
    PERBEDAAN LULUSAN SMA DENGAN SARJANA! DILEMA KULIAH ATAU TIDAK?
    MAU CARI KERJA??? KAMU LULUSAN APA? SMA ATAU SARJANA? Sebenernya mana yang lebih
    8 JALAN SUKSES TANPA KULIAH ✔️ – With Bonus / – anda bisa sukses!
    Ini adalah rangkaian ketiga dari Trilogi KULIAH. sukses.. Tanpa kuliah.. Bisa kah kita
    1. author

      Zulaika Adnan10 months ago

      matlamat tak menghalalkan cara ustaz. PAS bukan Islam. Tak sokong PAS bukan bererti tolak Islam. Islam ada di seluruh dunia. PAS hanya ada di Malaysia. PAS perlu buang ego & merasakan lebih Islam daripada kumpulan lain. Perlu diingat, di sana masih ada kumpulan tabligh, tarekat, NGO Muslim & parti lain yang perjuangkan Islam dengan cara tak sama dengan PAS. Jika beginilah cara ustaz2 PAS, tak meustahillah budaya takfiri, melabel, memunafikkan sesama Muslim akan subur dikalangan PAS.

      Reply
    2. author

      Aiman Iskandar10 months ago

      Apa la orang yang komen bukan ii dalam ni.Yang korang kutuk tu ustaz orang yang berilmu dan lebih memahami islam lebih daripada kita yang jahil ni.

      Reply
    3. author

      الفقير إلى الله10 months ago

      Takbirr!!! 💪🏼💪🏼💪🏼

      Reply
    4. author

      Syakeer Fahmi10 months ago

      Taksub, politik semata²

      Reply
    5. author

      Tok Abah10 months ago

      Apa benda ni ustazsuzuki x ada kah ustaz yg lain bagi nasihat dan ajaran yg betul cara berdoa dgn tuhan

      Reply
    6. author

      Man Momo10 months ago

      Mmg xmunkin la pas nk pegang selangor

      Reply
    7. author

      marabbuka10 months ago

      wahai ustaz..sila gunakan perkataan Engkau untuk gantinama Allah..mengunakan perkataan kamu untuk gantinama Tuhan sangat tidak sesuai sekali..kerana perkataan kamu itu biasanya digunakan dari org2 yg lebih pangkat atau darjatnya kepada org2 bawahannya atau dari guru2 atau cikgu kepada anak2 muridnya..cuba kalau jgn kata depan sultan lah..kata hanya didepan tuan guru haji hadi, berani ke ustaz panggil kamu pada tuan guru haji hadi tersebut? sekian memaklumkan sekadar untuk peringatan

      Reply
    8. author

      sheedi cd10 months ago

      Sefaham ana….uai kata buleh doa laknat utk musuh islam yg kafir..tapi kalau doa laknat ke atas seagama islam bahkan melawan pemerintah..makanya bertentangan dgn islam…tq

      Reply
    9. author

      don fazley10 months ago

      baguslah kena gantung trus.x de spe pun takut dgn doa kamu tp kamu scara x langsung menghasut kebencian yg melampau sesama bangsa dan agama di luar batasan.Seolah kamu shaja yg faham dan berjuang islam dan yg menentang dasar politik kamu kamu label dan menghasut pengikut kamu sbagai memusuhi agama.nauzubillah.

      Reply
    10. author

      lewis ak4710 months ago

      Hancur PANtat PANhanat

      Reply
    11. author

      Hazlan Yusof10 months ago

      Kami orang muda sokong pas parti islam malaysia..

      Reply
    12. author

      Hassani Mohd10 months ago

      Klu pas perintah selangor atau msia srkalipun ..syiar islsm yg mampu pas laksanalun takkan lrbih bsik dari BN kerana terikat dgn sistem perlembagaan sediada bukan boleh ubah ikut suka hati saja..byk prosesnya dan perlu melslui dewan rakyat.. hudud pun hampir mustahil dilaksanakn.. percaya lah

      Reply
    13. author

      French Riveira10 months ago

      Nak menangkan islam tapi bertanding 40 krusi je…mcmana tu??

      Reply
    14. author

      I LUV KAK MAH10 months ago

      PAS teruskan perjuangan kamu saya sokong sepenuhnya.tapi kamu kena ingat ,apabila PAS dibawah payung demokrasi maka byk percanggahan dan perpecahan dikalangan org islam.apabila kita bercerita tentang Islam,demokrasi adalah cabang ranting dlm struktur ilmu islam yg tidak terbatas tetapi apabila demokrasi di jadikan pohon,ilmu islam,perjuangan ke arah agama islam, menjadi ranting maka disinilah bermula kecelaruan dlm memahami islam satu perkara yg hampir mustahil menemukan titik persamaan malah lebih byk percanggahan dn pertelingkahan.Arwah Nik Aziz menggunakan pendekatan cabang tasauf dlm menghadapi demokrasi dan menarik hati golongan muda sebagai pelapis akan dtg.lihatla pendekatan sejarah wali songo di nusantara.sy tidak mau perpanjangkan sejarah tersebut tapi lihat konteks bagaimana para wali dr segi menambat hati manusia jahil zaman itu yg amat tebal dgn adat dan undang2 sediada.Lihat la PAS sekarang menjadi bahan ejekan hinaan golongan muda.Inilah terjadi apabila kita mendahului Af`al Allah.Ugama Islam jd bahan ejekan?ulama jd bahan ejekan?golongan ugama? tanpa disedari Al quran n Hadis jadi bahan ejekan?bermuhasabah lah diri kita dgnn Allah.tak perlu lihat jauh2.sebenarnya sy sgt sedih apa yg berlaku.Sy akan undi PH.harap PAS merehatkan diri dr politik jadi jela NGO.sekian wasalam😥😪😢😢😢

      Reply
    15. author

      Jamil Hussain10 months ago

      Sayang sekali yg komen2 di sini menunjukkan kedangkalan ilmu masing2…ustaz Dasuki tu banding dengan kita…sapa kita nak bahas bab ugama ni…pi basuh muka dengan ayaq acaq…lepas tu tengok cermin …agak agak muka kita ni labih alim dari ust Dasuki atau tak…

      Reply
    16. author

      Nurul ain10 months ago

      Doa untuk menegakkan Islam di bumi Allah. Ada sesapa yg boleh bgtau doa salah kat part mana? Bgtau specific dan jgn emo.

      Reply
    17. author

      Mohd Yusif Awang10 months ago

      akhir zaman yang berilmu tu fasik Dan yang beramal tu jahil fikir fikirkan lah ye.

      Reply
    18. author

      Azam Abu Talib10 months ago

      manusia semakin zalim, benda betul kata salah, benda salah kata betul. aku nak manusia2 yg memberhentikan ustaz ni untuk berdakwah tu masuk neraka. mudah mudahan,

      Reply
    19. author

      Sfq Nurdin10 months ago

      Sudah terjawap doa ustaz dusuki ini…bahawa dia meminta ke pada allah agar disatukan sesama kami…insya'allah..kita akan bersatu di bawah pemerinntahan imam mahadi…bukan d bawah PAS,BN,atau mana2 parti demokrat..kita di dalam zaman fitnah…hanya al-quran dan hadith sahaja tmpat kita bergantung…

      Reply
    20. author

      Teh Rahim10 months ago

      Terus berjuang menegakkan islam ..kita manusia biasa tak lari dari kesilapan.

      Reply

    Leave a reply "Viral Tauliah Ustaz Ahmad Dusuki Di Gantung Sebab Doa Ini..Di Mana Salahnya?"