Ustaz Azhar Idrus Mlm Pertama..(lawak Gila)

Loading...

Ustaz Azhar Idrus Mlm Pertama..(lawak Gila)

Lawak gila siot…
#apittaro
#hafiztapah
apit_taro80@yahoo.com/facebook

Rating video: /5

Sumber video: Youtube

Loading...

Tags: #Azhar #Gila #Idrus #Pertama..lawak #Ustaz

author
Author: 
    Doa Pembuka Majlis
    Berikut adalah contoh Doa Pembuka Majlis yang boleh digunakan untuk sebarang acara. Bacaan
    Hanya Kerana RENDANG Tak Crispy | Ustaz Mohd Aslam
    Nota: Bagi yang ingin menyumbang untuk kos pengurusan & operasi bulanan AKS ,
    Ustaz Wan Hizam A Sabil l 19042018 l Rapuhnya Aqidah Umat Akhir Zaman
    Bertempat di ; Masjid Al-Azim Masjid Negeri MelakaI,Bukit Palah, Melaka. Selamat datang ke
    PERBEDAAN LULUSAN SMA DENGAN SARJANA! DILEMA KULIAH ATAU TIDAK?
    MAU CARI KERJA??? KAMU LULUSAN APA? SMA ATAU SARJANA? Sebenernya mana yang lebih
    1. author

      Azamhisyam Hisyamazam1 year ago

      pawer..

      Reply
    2. author

      AIS KEPAL1 year ago

      Hahahahahahahah

      Reply
    3. author

      AIS KEPAL1 year ago

      Ustaz azhar sakut jugok jkk

      Reply
    4. author

      HYPER STORM1 year ago

      Yg komen negatif ni mesti x besa tgok uai ceramah .. utk pengetahuan ini la cara nya memberi cramah utk menrik perhatian org ramai dan mengembirakn mereka

      Reply
    5. author

      muhd lukman1 year ago

      terbaiiikk la ustaz azhar idrus

      Reply
    6. author

      mawar desa1 year ago

      Umur saye 15 thun…sejak ni saye asyik dgr ceramah uai je kt youtube…saye minta sgt die…lwak…😁😁😁

      Reply
    7. author

      Happy Gamer Channel1 year ago

      Pegang lembut2 hidu last2 tai kucing hahahah

      Reply
    8. author

      Izuan Hustle5021 year ago

      Kepada pencinta-pencinta ilmu sekalian especially yang gemar membaca majalah-majalah ilmiah seperti solusi, al-ustaz dan gen-Q, kini majalah-majalah tersebut hadir dalam versi digital yang mana boleh dimuat turun di telefon pintar masing-masing dan boleh dibaca bila-bila masa dan dimana sahaja anda berada.
      Bagi mereka yang baru sahaja memulakan langkah untuk lebih memahami ilmu agama dan isu semasa, majalah-majalah berikut mudah untuk difahami dan mesra pembaca.
      Klik or layari sahaja link dibawah untuk mendapatkan naskah anda.

      Solusi :
      http://www.solusi.com.my/?ref=2637

      al-Ustaz :
      http://www.alustaz.com.my/?ref=2637

      Gen-Q :
      http://www.genq.com.my/?ref=2637

      #cintailmu
      #strive for knowledge
      #just sharing

      Reply
    9. author

      zafreen_ official vlogs1 year ago

      😘😘😘

      Reply
    10. author

      Isnera Nera1 year ago

      ustaz ni org ape erk

      Reply
    11. author

      Say' Boy1 year ago

      dalam ceramah UAI ada juga hiburan kelakar dan lawak supaya orang lebih akan merasa gembira dan hati tenang.

      Reply
    12. author

      saiful roslan1 year ago

      hahaha

      Reply
    13. author

      polbaik1 year ago

      tak kelakar pun

      Reply
    14. author

      Jsubx Inx Kkong1 year ago

      saya suka

      Reply
    15. author

      Angah Ugie1 year ago

      ustaz azhar idrus..memang terrbaikk..

      Reply
    16. author

      noorizzaty yusof1 year ago

      yg ni kelaka

      Reply
    17. author

      Azwan Deraman1 year ago

      Rmai skrg yg buta agma ..itu laa klau xthu tnye ,bkn nye jdi bodoh duk hina kat ustaz ..dia bgi cramah nk bgi kita fham ..stiap ustaz lain cranye mnyampaikan dkwah ..biar kurang ilmu tpi kita cri ilmu ..dri bodoh trus mncri kbodohan diri sndri ..mohon sdar diri ..sma2

      Reply
    18. author

      Norlena Shamsudin1 year ago

      hahaja

      Reply
    19. author

      Muhammad Arif Izuwan1 year ago

      baik Ah ustaz 👍👍😂😂

      Reply
    20. author

      Aditya Nur Haniah Haniah1 year ago

      Assalammualaikum.knp nk komen sebarangan ni dengar lah dan fahami ni kan ilmu.takan ustat azhar idrus nk serius sk orng pun pandai jugak bosan knpa nk kata yg bukan2

      Reply

    Leave a reply "Ustaz Azhar Idrus Mlm Pertama..(lawak Gila)"