Ustaz Ahmad Dusuki 120418: Pembatalan Tauliah Berakhir

Loading...

Ustaz Ahmad Dusuki 120418: Pembatalan Tauliah Berakhir

Penarikan semula pembatalan tauliah oleh Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) ke atas Al Fadhil Ustaz Haji Ahmad Dusuki Abd Rani ekoran isu doa Qunut Nazilah yang diMelayukan oleh Ustaz yang disalah faham bila UAD menyebut PAKATAN AHZAB.

Rating video: /5

Sumber video: Youtube

Loading...

Tags: #120418 #Ahmad #Berakhir #Dusuki #Pembatalan #Tauliah #Ustaz

author
Author: 
    Doa Pembuka Majlis
    Berikut adalah contoh Doa Pembuka Majlis yang boleh digunakan untuk sebarang acara. Bacaan
    Hanya Kerana RENDANG Tak Crispy | Ustaz Mohd Aslam
    Nota: Bagi yang ingin menyumbang untuk kos pengurusan & operasi bulanan AKS ,
    Ustaz Wan Hizam A Sabil l 19042018 l Rapuhnya Aqidah Umat Akhir Zaman
    Bertempat di ; Masjid Al-Azim Masjid Negeri MelakaI,Bukit Palah, Melaka. Selamat datang ke
    PERBEDAAN LULUSAN SMA DENGAN SARJANA! DILEMA KULIAH ATAU TIDAK?
    MAU CARI KERJA??? KAMU LULUSAN APA? SMA ATAU SARJANA? Sebenernya mana yang lebih
    1. author

      Soberi Moin2 years ago

      Ikuti lah sifat-sifat Rasulullah SAW

      Reply
    2. author

      Shuhairi Huaweiti2 years ago

      saman dgn dr rozaimi mcm mana…tuduhan tuan pd dr rozaimi pulak mcm mana…??? bukan ke tuan ada kata "org mcm ini yg akan sokong lgbt…" semua belum berakhir…masih byk yg perlu di jawap..jgn gembira sgt…keadilan perlu di tegakkan…

      Reply
    3. author

      ridzuan harun2 years ago

      masuk mengajar balik la ustaz….tak payah nk buat ala2 press  conferencenk terang..lgpn  diorang bukannya paham…..sbb tu ustaz kena mengajar puak2 jahil nih…kalu  buat press conference pn diaorg tak paham ,,ilmu agama apatah lg…teruskn perjuangan islam anda..inshaallah..

      Reply
    4. author

      男性A li Saliman2 years ago

      Dengar khabarnya yang buat report dan komplain seorang ustaz pro PANDAP yg tak berapa reti bahasa. agaknya Qunut Nazilah pun dia takpernah baca agaknya

      Reply
    5. author

      Zainal 03502 years ago

      Doa ustaz tu sangat baik bagi orang2 yang sentiasa bersangka baik dan sangat hodoh bagi bukan ahli pas kerana ustaz sekarang orang politik . . . tu jer. Oleh itu sebagai seorang pendakwah dan calun pilihanraya sewajarnya ustaz elakkan dari tindakan yang boleh menjejaskan reputasi ustaz sebagai pendakwah . . .

      Reply
    6. author

      Brutus Beefcake2 years ago

      Nak mengajar ilmu sesat blek klate la mat budu
      Org selangor xperlu ostat2 ngaji xabeh
      Dr rozaimi ajak diskusi ilmu apsal terkincit xkan takut nak sahut cabaran?

      Reply
    7. author

      Mudzafar Ahmad2 years ago

      Allah sentiasa bersama golongan yg benar ustad….lepas pru14 ni insha allah satu malaysia ustad bleh ceramah. Takbir!!!!

      Reply
    8. author

      Zam Zun2 years ago

      Salah semua media yg cakap tu siapa aduhh ustaz jgn ikut hati tapi ikut hadis dn alquran

      Reply
    9. author

      Zam Zun2 years ago

      Ni ustaz berat sebelah selalu senget ni

      Reply
    10. author

      angah kau2 years ago

      Alhamdulillah syukran

      Reply
    11. author

      Basri Shah Rohani Atau Mahadi2 years ago

      Bodo hok lapor buat fitnah pon , menyusahkan orang yg nak belajar sahaja, hok malas belajar suko ambil kesempatan mengeruhkan keadaan.

      Reply
    12. author

      Kinabalu Farm22 years ago

      ALÀHAI BALIK NGAJAR KITAP KAT PANTAI TIMUR DAH LAH SELANGOR NI NEGERI MAJU TAK SESUAI DOA2 BODOH

      Reply
    13. author

      studio rahmat2 years ago

      syukur alhamdulillah

      Reply
    14. author

      Brotherhood2 years ago

      FASTAQIM ☝ #UP💚

      Reply
    15. author

      Najib Ajib2 years ago

      Bukan media sja membuat pengertian bgitu jmaah yg mengikuti doa kamu ramai yg berpengetian sama yg berbeza dari mulut kamu, didunia kita bleh menafikan Allah maha mengetahui, ……wallahualam.

      Reply
    16. author

      Ediey MRMG2 years ago

      Syukur alhamdulillah…….

      Reply
    17. author

      NAK JADI JUTAWAN2 years ago

      Lain kali jangan mulut celupar, lepastu nak pusing cakap, ustaz ada ilmu tapi , syaitan pengaruhi kalbu, waasirru kaulakum awijharubih innahu alimun bizatissudur, jgn nanti pijak neraka lebih awal dari orang jahil.

      Reply
    18. author

      Amirul Mohd Zain2 years ago

      allah akan bersama sama pejuang islam…truskan perjuangan ustaz…

      Reply
    19. author

      Wan Mohd Zaidi2 years ago

      slm,semo.alloh nk uji pbela2 agamanya,islam ttap mnang,alloh akn mnang ,alloh akn bui mnang,truskn lngkh tuan,ingat alloh byk2,hari mau alloh,hari2mau alloh.,,,,,,,,,ccccit wli9.

      Reply

    Leave a reply "Ustaz Ahmad Dusuki 120418: Pembatalan Tauliah Berakhir"