[Tutorial] The Real Samyang! | Cara masak samyang dengan benar

[Tutorial] The Real Samyang! | Cara masak samyang dengan benar

Instagram : https://www.instagram.com/sherlyirwti_/
Snapchat : sherlyirwti
Twitter : https://twitter.com/Sherlyirwti_

Rating video: /5

Sumber video: Youtube

Loading...

Tags: #'Real' #benar #Cara #Dengan #Masak #samyang #TUTORIAL

author
Author: 
    Resipi Masakan Turki (Hünkar Beğendi)
    Dalam program sebelumnya kami telah menyebutkan bahawa dlm masakan Turki terdapat sekurang-kurangnya seratus
    Biskut Kelapa Nestum
    Biskut Kelapa NestumBy Kak Wan @ ResipicitarasawanBahan-bahan250 gm marjerin200 gm gula kaster1 kuning
    7 Herba Itali Yg Anda Patut Kenali Sebelum Guna Utk Memasak
    7 Herba Itali Yg Anda Patut Kenali Sebelum Guna Utk MemasakDi thn-tahun awal
    Gulai Kari Ikan Kering Tumis Darat
    Hari ini saya ingin kongsikan intipati Kuliah Zohor oleh Ustazah Fadilah Yaacob tajuk
    1. author

      Wakane1 year ago

      There's no "right" way to cook it. BUT there's the recommended way (written at the back). And this video is the recommended way to do it, EXCEPT, you're missing the 8 spoons of water (for each pack) before start putting the spices and stirring. The water will help in distributing and spreading the spices. It'll also help ithe ramen to absorb the spice.

      Reply
    2. author

      Arif Santoso1 year ago

      Tapi tidak boleh masak langsung pakai bumbu

      Reply
    3. author

      dina komalasanti1 year ago

      Orang lama banget si

      Reply
    4. author

      Anisa Salsabila1 year ago

      Ya kali masak air pakek baskom gtu 😂

      Reply
    5. author

      Wulan wull1 year ago

      Duuuh si eneng gemes deh, penyajiannya mbok yaa di taruh di piring gitu atuh jgn langsung di sodorin sama teflonnya, btw baru tau aku ngrebus air pake baskom gitu hihiii😂😂.

      Reply
    6. author

      Novi Haryanti1 year ago

      Panci enamel kok buat masak mbak

      Reply
    7. author

      Wais Azizan1 year ago

      Tutorial bukak plastik ramen

      Reply
    8. author

      Firman Pokes1 year ago

      kalo gak ada teflon ganti pake apa??

      Reply
    9. author

      Thalia Lavinia1 year ago

      Cie yutuberss 😂

      Reply
    10. author

      Siti Nurnadia Mat Rafeeh1 year ago

      haritu buat ramen goreng mcm vidoe nie buat srs aq ckp mkn 2 ker 3 paket pon rasa sedap n kurang pedas…..

      Reply
    11. author

      Edo Pradopo1 year ago

      Wew

      Reply
    12. author

      Suntra_ Gaming1 year ago

      sama aja dari mana benernya masak pake wadah

      Reply
    13. author

      wuplo aafjada1 year ago

      😋😋🍝🍝🍝

      Reply
    14. author

      aqilaa rosly1 year ago

      ini bukan yg benar. kan ad tutorial di belakang sampel nya. dia tkde goreng pon.

      Reply
    15. author

      Jolia Esterin1 year ago

      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

      Reply
    16. author

      Joe Gabriel1 year ago

      gue suda buat pedis

      Reply
    17. author

      Dio2006 Valen20061 year ago

      bukan kaya gitu oon yang buat channel

      Reply
    18. author

      jennifer goncalves1 year ago

      hummm parece ser uma delícia…..

      Reply
    19. author

      GamerSehat1 year ago

      itu yang bumbu terakhir bannget itu apaan?

      Reply
    20. author

      Fajar Lutfianto1 year ago

      kesuen mbak tutorial nya

      Reply

    Leave a reply "[Tutorial] The Real Samyang! | Cara masak samyang dengan benar"