Tonton Drama Nur 2 Episod 8 Full

Tonton Drama Nur 2 Episod 8 Full. Ustaz Mahadi makin menggila sekarang ni ya. Dia dah pandai nak dapatkan Nur dia lagi. Kesian si Nur tu, dr musim pertama naif jer dia. hahaha

Sinopsis Episod 8

Ustaz madi cupa memeluk Nur tapi mkn penampar lah jawabnya. hahaha. Amirul cuba menjernihkan perselisihan faham antara Suraya dgn rakan-rakan sekelasnya.

Tonton Drama Nur 2 Episod 8 Full

Hamadi dilihat berada di Darul Mukhsin dgn agenda yg tersembunyi. Juita pula nak belajar agama. Ustaz pun carikanlah seorang ustazah dekat dia.

Tapi dia tak nak, dia nak Ustaz adam juga. haaa nak tahu apa jadi selepas ni? jom tengok dekat bawah.

Episod 8 Full

Bagi yg nak tengok dekat Iflix, korang blh layan di sini – Episod 7 Nur 2.

Kelebihan tengok di Iflix.

1. PERCUMA.
2. Gambar lawa dan Cantik !

Selamat Menonton ! 🙂

Loading...

Tags: #drama #Episod #FULL #Tonton

author
Author: 
    Gulf News Ramadan Holiday
    Gulf news ramadan 2019, gulf news ramadan timings, gulf news ramadan timing, gulf
    Drama Curi-Curi Cinta Episod 13
    Drama Curi-Curi Cinta Episod 13 : Cik akak pernah baca novel ini. Memang kisah
    Ramadan Mubarak Sayings
    Ramadan sayings, ramadan sayings and quotes english, ramadan sayings with image, ramadan sayings
    Greeting Card Lebaran Day Bahasa Inggris
    Greeting card clearance, greeting card brands, greeting card brand list, greeting card brand

    Comments are closed.