Tonton Drama Nur 2 Episod 4 Full

Loading...

Tonton Drama Nur 2 Episod  4 Full. Ramai yg terkejut bila tengok Madi dilepaskan dr penjara. Dia pun nampak dah insaf kan. Tapi betul ker dia dah insaf ? atau hanya lakonan sahaja? Geram pulak kan bila tengok muka dia.

Yang paling tak sangka, Ayah Haji blh bagi dia masuk dlm rumah. Fuhhh Bagi korang yg belum layan episod 4 ni, blh lah layan dekat bawah ni ya.

Kalau korang terlepas episod 3, blh tonton di sini – NUR 2 Episod 3 .

Sinopsis Episod 4

Adam berada di tepi ketika dia melihat Nur bercakap dgn Juita dr malam sebelumnya. Nur bingung dgn tingkah laku anehnya.

Tonton Drama Nur 2 Episod 4 Full

Kedua-dua Nur dan Adam terkejut apabila mereka mendapati Hamadi dibebaskan dan dia tinggal di rumah Ayah Haji.

Episod 4 FULL

Bagi yg nak tengok di Iflix,, korang blh layan di link ini – NUR 2 Episod 4 .

Selamat menonton.

p/s : Sila refresh jika video tak keluar. Admin dah update dah dekat atas ni. .

TONTON >> Episod 5 Drama NUR 2 <<

Loading...

Tags: #drama #Episod #FULL #Tonton

author
Author: 
    Istri Idaman Bukan Kaleng-Kaleng, Sandra Dewi Ogah Pamer Harta Suami: Itu Bukan Punya Gue!
    slidegossip.com – Artis cantik Sandra Dewi dikenal memiliki suami yg tampan dan kaya
    Pasang Susuk Buat Koleksi Brondong? Ely Sugigi: Artis Lain Juga Byk yg Pake!
    slidegossip.com – Ely Sugigi menceritakan pengalaman mistisnya di kanal Youtube SlideGossip Channel baru-baru
    Syahrini Lempar Kosmetik Endorse dr BCL? Netizen: Mungkin Karena BCL Sahabat Luna!
    slidegossip.com – Syahrini termasuk salah satu artis yg rajin menggunakan media sosial utk
    Deddy Corbuzier Tegaskan Putranya Masih Beragama Katolik, Netizen: Hilanglah Aqidahnya!
    slidegossip.com – Mantan istri Deddy Corbuzier, Kalina Ocktarani belum lama ini mengunggah foto

    Comments are closed.