Tonton Drama Nur 2 Episod 4 Full

Loading...

Tonton Drama Nur 2 Episod  4 Full. Ramai yg terkejut bila tengok Madi dilepaskan dr penjara. Dia pun nampak dah insaf kan. Tapi betul ker dia dah insaf ? atau hanya lakonan sahaja? Geram pulak kan bila tengok muka dia.

Yang paling tak sangka, Ayah Haji blh bagi dia masuk dlm rumah. Fuhhh Bagi korang yg belum layan episod 4 ni, blh lah layan dekat bawah ni ya.

Kalau korang terlepas episod 3, blh tonton di sini – NUR 2 Episod 3 .

Sinopsis Episod 4

Adam berada di tepi ketika dia melihat Nur bercakap dgn Juita dr malam sebelumnya. Nur bingung dgn tingkah laku anehnya.

Tonton Drama Nur 2 Episod 4 Full

Kedua-dua Nur dan Adam terkejut apabila mereka mendapati Hamadi dibebaskan dan dia tinggal di rumah Ayah Haji.

Episod 4 FULL

Bagi yg nak tengok di Iflix,, korang blh layan di link ini – NUR 2 Episod 4 .

Selamat menonton.

p/s : Sila refresh jika video tak keluar. Admin dah update dah dekat atas ni. .

TONTON >> Episod 5 Drama NUR 2 <<

Loading...

Tags: #drama #Episod #FULL #Tonton

author
Author: 
    Pamer Goyang Pocong, Farhat Abbas Tuai Cibiran Netizen!
    slidegossip.com – Nama Farhat Abbas kembali jadi sorotan publik terkait laporannya utk pengacara
    Pasang Jalur Gemilang terbalik di sekolah tidak disengajakan – KPN
    KUALA LUMMPUR – Pemasangan Jalur Gemilang yg dinaikkan secara terbalik di sebuah sekolah
    Balik Raya Haji Ke Terengganu
    Assalamualaikum, Selamat Hari Raya Aidil Adha walaupun dah habis raya haji. Sorry baru

    Comments are closed.