Tonton Drama Nur 2 Episod 10 Full

Tonton Drama Nur 2 Episod 10 Full. Aku tau ramai yg nak tengok episod kali ni kan. Sebabnya ada scene jatuh kolam. Dlm episod kali ni juga, Madi menjadi madi yg dulu. Ecah pun jadi ecah yg dulu.

Sinopis Episod 10 

Hamadi dan Aisyah diminta keluar dr rumah keluarga Haji Mukhsin dan terpaksa bermalam di hotel bajet. Diorang kena halau lepas jatuh dlm kolam. Nur ceritakan apa yg berlaku depan Tok Haji dan dia pun halau Ecah dan Hamadi.

Tonton Drama Nur 2 Episod 10 Full

Kemudian,Lembaga pengarah Darul Mukhsin mengadakan mesyurat tergempar utk meneliti masalah yg dihadapi sekolah itu. Apa pula yg jadi ni?

Nur merasakan ada sesuatu yg tak kena dgn Juita. Baru dia nak rasa ke? haha

Episod 10 Full

Bagi yg nak tengok episod semalam, blh layan di Iflix secara percuma tau.

Link Iflix – https://piay.iflix.com/tv/nur-2-17256

atau 👇👇

Selamat Menonton !

Loading...

Tags: #drama #Episod #FULL #Tonton

author
Author: 
    3 Contoh Karangan Teks Eksplanasi
    Contoh teks eksplanasi dlm artikel ini, uraiannya kami sajikan secara singkat dan terdiri
    Jawaban Ukuran Panjang dan Lebar Lapangan Sepak Bola
    Tahukah kamu berapa ukuran panjang dan lebar lapangan sepak bola? Seperti yg kita
    Collection of dialogues for level 1 – 3
    Tips for English Teachers These basic English conversations can also be used in
    11+ Daerah Penghasil Tembaga Terbesar di Indonesia
    Apa saja daerah penghasil tembaga terbesar di Indonesia? Utk diketahui, cadangan tembaga Indonesia

    Comments are closed.