Telefilem Terputusnya Sebuah Doa (2016)

hqdefault 1247 - Telefilem Terputusnya Sebuah Doa (2016)

Rating video: /5

Sumber video: Youtube


Loading...

Tags: #2016 #Sebuah #Telefilem #Terputusnya

author
Author: 
    Temasek Poly’s Dikir Barat
    (Website: https://journeyhometosingapore.wordpress.com/) —————— Dikir Barat is a vibrant traditional Malay art form
    Tak Mau Berjoget karena Hamil 6 Bulan, Penyanyi Ditembak Mati di Panggung, Begini Respon Suaminya
    TRIBUN-VIDEO.COM – Seorang penyanyi yang sedang hamil ditembak hingga tewas karena menolak untuk
    Telefilem | Kasut (2017)
    Rating video: /5 Sumber video: Youtube
    Lirik Lagu Merindukanmu – Dash Uciha
    kau lihat aku disini menunggumu menanti akan kehadiranmu berkali kali ku menghubungi kamu
    1. author

      Sazzy Fadzillah2 years ago

      Ya Allah, Semoga pelakon2, pengarah dan semua yg terlibat dlm pembikinan cerita ini sekaligus berdakwah secara tidak langsung kepada masyarakat akan mendapat pahala didunia dan akhirat, kepada penonton semua, termasuk saya sendiri, ambil lah iktibar dan fahami pesanan yg ingin disampaikan melalui cerita ini, semoga Allah SWT merahmati , memuliakan, mendampingi, melindungi dan memberkati hidup kita dan mengampuni dosa-dosa kita semua agar kita dapat bersama disyurga firdausNya nanti, ameen Ya Rabb…

      Reply
    2. author

      Moegamat Achmat Davids2 years ago

      please add eng sub

      Reply
    3. author

      Hafizi Hafizi2 years ago

      Mcm biasa..eman manan pelakon karisma yg killerkan pelakon lain dgn stylo macho walau bg pun apa watak…

      Reply
    4. author

      Nor Aina2 years ago

      Harini layan cerita ni menitik2 airmata. Sedih betol 😢

      Reply
    5. author

      siti tuah79062 years ago

      Assalamualaikum semue, saya mmng suka cerita ini. sbb byk msj yg bagus stiap dr pelakon..

      Reply
    6. author

      suara timur2 years ago

      😢😢😢😢

      Reply
    7. author

      Ahmey Syasya2 years ago

      Macik bawang ada kat mana2 hahaa

      Reply
    8. author

      Jangkrik Gunung2 years ago

      Sangat menyentuh…..sedih dan sangat banyak hikmah dari cerita film ini yg harus di petik…

      Reply
    9. author

      menTikg2 years ago

      ,dimenit 24:35 itu jdul lgu nya apa? Mohon info bosku.

      Reply
    10. author

      Aidhil Fadhli2 years ago

      saya sangat suka dengan filem ini.. saya tak pernah bosan dengan untuk menonton berulang kali

      Reply
    11. author

      Lana Chacha2 years ago

      rindu lakonan lagend2 ni…ssh dh nk tgk cite mcm ni….

      Reply
    12. author

      Samsung N Bnnmmk2 years ago

      باگوس کابيل فيقيكران بارو 👍👍👍

      Reply
    13. author

      Shahrull Nizzam2 years ago

      ini baru betul cerita yg ada pedoman pengajaran utk kita semua . salute fauziah nawi , eman manan and my idol dato rosyam nor . 3 org brisan pelakon ini ckup utk buat hati kita trkesan dgn lakonan dieorg . jika dibandingkn cerita2 yg ada skrg sy 100% kata mmg x bole fight tq . tgk berkali2 pun tak pernah jemu . 5star for this

      Reply
    14. author

      Hendry Ramadoni2 years ago

      Luar biasa film ni🙏🙏🙏

      Reply
    15. author

      syed ahmad2 years ago

      Bgus cerita nim..airmata laki aku pn mengalir dibuatnye

      Reply
    16. author

      Wanmohd Hafizi Hafizi2 years ago

      Cerita ni sgt2 menyedih kn dn meyentuh hati…😭😭😭😭😭

      Reply
    17. author

      Hendrick Sinaga2 years ago

      Selalu nya anak durhaka.. yg disalahkan anak.. kalau sudah begini?? Mak dia tu jenis mak macam apa?? Maafkan anak sendiri pun susah sangat….

      Reply
    18. author

      Azizul Slumber2 years ago

      Lpas sy tgk cte ni sok pg2 sy nk p mngail udang galah

      Reply
    19. author

      Hj Sham2 years ago

      memang terbaikkkk…. byk pengajarannya… rate 10/10… pelakon2 legend yg hebat2… aku memang terpaku dari awal smpai habis ceta ni… from brunei

      Reply
    20. author

      mik ramone2 years ago

      Telefilem Rindu Sang Pencipta please.. 😢😢

      Reply

    Leave a reply "Telefilem Terputusnya Sebuah Doa (2016)"