Susu Kambing Lazz! Review harga & kebaikannya utk seisi keluarga.

Biar betul susu kambing tak bau hamis? Serius weh! Tak percaya, cuba try Lazz!


susu kambing lazz
Tak kira baik macam manapun khasiat susu kambing, kalau baunya tak menyenangkan.

Rasa rasa ramai ke orang yg minum?

Mujurlah sekarang ni ada susu kambing organik di pasaran yg tak berbau. Rasanya pun sedap memikat. Sekali rasa teringat ingat.

Jenama susu kambing yg di maksudkan adalah Lazz.

Mari kita mengenali jenama yg sedang meningkat naik ini.



Susu Kambing Lazz, Memang Kelazz.. Mbekk!

Susu ini di pasarkan oleh Lazz Ain Marketing yg menghasilkan produk tenusu  susu kambing asli yg di import dr Holland. 

Holland memang terkenal dgn teknologi perladangan dan tenusunya. Siapa yg tak kenal jenama susu Dutch Lady kan? Syarikat Holland lah tu.

Bacaan menarik: Susu Dutch Lady jenama yg diyakini, Ini sebabnya ia menjadi pilihan ramai keluarga di seluruh dunia!

Balik kepada topik asal, syarikat yg mengeluarkan Lazz telah ditubuhkan pd thn 2015 dan beribu pejabat di Seremban. 

Keistimewaan Susu Kambing tepung Jenama Lazz?

Susu kambing keluaran syarikat ini adalah 100% organik. Ini bermakna mknan kambing kambing susu dr Holland ini di jaga sebaiknya dr sumber semulajadi.

Susu Lazz terdiri drpada 4 perisa yg lazat, iaitu:

  1. Perisa original susu kambing
    .
  2. Perisa susu kambing original berserta kurma
    .
    Bacaan menarik: Sedap ke susu kambing kurma jenama Lazz? Baca respon pengguna sekarang.
    .
  3. Perisa susu kambing kopi berserta kurma
    .
  4. Perisa susu kambing coklat berserta kurma
    .

Kambing susu Holland ini bukan dr jenis GMO (Genetically modified organics) dan Alhamdulillah setakat ini susu Lazz mendapat sambutan di seluruh Malaysia, Singapura dan Brunei.

Selain itu, Susu ini di sasarkan khas utk beberapa golongan.

Siap ada set khas utk setiap kumpulan lagitew.

Contohnya.

1. Set Sejoli (Susu kambing Lazz utk suami isteri)

  • Lazzcafe utk suami (Kopi Pracampuran Susu Kambing Kurma)
    .
  • Lazz Kurma utk isteri (Susu Kambing Kurma Pracampuran)
    .

2. Set Mak Buyung (Susu kambing Lazz utk ibu mengandung)

  • Lazzchoco (Susu Kambing Kurma Perisa Coklat) -500g
    .
  • LazzKurma (Susu Kambing Kurma ) -500g
    .

Bacaan menarik: Ramai ibu hamil minum susu kambing lazz & merasai banyak perubahan positif. Baca respon mereka yg sangat gembira disini!


Set ini sesuai di minum oleh isteri yg berbadan dua. Dan mengalami tanda tanda berikut.

  • Tidak blh telan susu semasa hamil, tetapi mahu yg terbaik utk kandungan.
    .
  • Mahu mengurangkan risiko bayi lahir terkena kuning selepas lahir nanti.
    .
  • Komited dlm mengamalkan diet sihat dan organik semasa hamil.
    .
  • Mencari pemakanan yg memberi kebaikan buat ibu dan juga bayi di dlm kandungan.
    .


3. Set Kombo Susu Meriah (Khusus utk wanita menyusu badan)

  • Lazzcafe
    .
  • Lazz Kurma
    .
  • Lazzchoco
    .

Pengambilan susu yg mencukupi semasa menyusu akan membekalkan kalsium dan juga zat besi yg di perlukan badan dlm penghasilan susu ibu yg banyak.

4. Set Pakej Jimat – Stok anak sebulan.

Dalam set ini, anda akan memperolehi 6 kotak Lazz susu kambing pd harga RM228 utk semenanjung Malaysia. Dan RM246 utk Malaysia Timur.


Sekiranya anda masih belum yakin nak cuba susu ini, Ibu galakkan anda baca testimoni mereka yg dah mencubanya.

Bacaan menarik: Nak baca testimoni sebenar dr mereka yg menggunakan susu kambing Lazz? Teruskan disini!


Pengedar susu Lazz berhampiran anda?

Ok, sekarang ni nak cari di mana susu ni. Ada ke di jual di pasaraya & kedai kedai?

Jawapannya memang tak ada. Seeloknya dapatkan dr pengedar rasmi. Ibu ada kongsikan dlm senarai di bawah.

Bacaan menarik: Ini senarai pengedar Lazz susu kambing di Malaysia. Cari yg paling hampir dgn anda!


Akhir kata.

Susu kambing jenama Lazz ni bagus tau, tak perlu susah susah nak cari di kedai. Kita blh pesan saja online.

Dan mereka akan hantar terus ke alamat. Senangkan.


Tapi, kalau anda masih rasa ragu tentang jenama susu kambing yg ingin di pilih. Jangan risau. Baca saja artikel di bawah ni.
Bacaan menarik: Susu Kambing utk bayi, Ini pilihan jenama susu kambing terbaik di Malaysia!
Loading...

Tags: #Harga #KAMBING #Kebaikannya #Keluarga #lazz #Review #Seisi #Susu

author
Author: 
    Arti Kata Gaul Titit Meong
    Kamu pasti sering banget mendengar atau melihat kata Titit Meong, baik itu di
    Arti Kata Gaul Tenyom
    Kamu pasti sering banget mendengar atau melihat kata Tenyom, baik itu di dunia
    Early Reading Materials (Part 4)
    Teaching your child to read early and well has multiple benefits and is
    Rambut Terbakar di Atas Panggung, Artis Ini Terus Bernyanyi: Ini Bgan dr Kesenangan!
    slidegossip.com – Siapapun yg menjalani suatu profesi memang harus bisa memberikan totalitasnya. Seperti

    Leave a reply "Susu Kambing Lazz! Review harga & kebaikannya utk seisi keluarga."