SUNGGUH TAK SANGKA.. RUPA-RUPANYA MAWAR RASHID PELAKON DRAMA SUAMIKU PALING SWEET BUKAN CALANG-CALANG ORANG.. JOM TENGOK BIODATA BELIAU!! PASTI RAMAI YANG TERKEJUT NANTI..

Loading...

SUNGGUH TAK SANGKA.. RUPA-RUPANYA MAWAR RASHID PELAKON DRAMA SUAMIKU PALING SWEET BUKAN CALANG-CALANG ORANG.. JOM TENGOK BIODATA BELIAU!! PASTI RAMAI YANG TERKEJUT NANTI..

saa 1 - SUNGGUH TAK SANGKA.. RUPA-RUPANYA MAWAR RASHID PELAKON DRAMA SUAMIKU PALING SWEET BUKAN CALANG-CALANG ORANG.. JOM TENGOK BIODATA BELIAU!! PASTI RAMAI YANG TERKEJUT NANTI..



Biodata Mawar Rashid & Foto Menarik 

Siapa Mawar Rashid? Kenapa nama Mawar Rashid ni popular? Kenapa Mawar Rashid ni dah jadi trending?. Mawar Rashid atau Wan Mawar Shaputri Wan Abdul Rashid, yg berkelahiran di negeri Cik Siti Wan Kembang ni adalah retis yg dilahirkan dr laman sosial Keek, sebelum ini ramai yg dah jadi femes dek penangan medan sosial ni kalau dulu Bobo dgn aksi lembutnya, Syasya Solera dgn aksi “Macam cantik jer, Macam Comel jer..!!” dan masih ramai lagi artis kelahiran youtube seperti Najwa Latif, Ainan Tasneem dan ramai lagi yg telah dijadikan artis. Pd mulanya niat utk memasukkan video kedalam laman Keek hanya sekadar suka-suka ini, mendapat sambutan dan di kongsi pd laman-laman sosial yg lain sehingga aksi kelakar dan kreatifnya pd laman keek menjadi satu hiburan yg pastinya  membuat anda tergelak melihat telatah-telah yg dikongsikan.
So, kenapa dia popular sekarang?

Trending: #MawarRashid #MawarRashidGST #FinalisDewiRemaja #DewiRemaja #KarangKraf
Mawar Rashid merupakan salah seorang peserta akhir Dewi Remaja 2015, kerana sebuah rakaman yg ditemuramah oleh wartawan HLive, Elly mengenai isu semasa berkaitan GST yg tidak dapat dijawab olehnya walaupun telah membuat kajian, telah memberi kesan dan pandangan negatif peminat kepada Mawar Rashid. Rasanya wartawan Elly tak perlulah nak soal lebih-lebih dan bertegas seolah-olah ingin memalukan si Mawar ni kalau dah tahu Mawar Rashid tak dapat menjawabnya dgn betul, apa salahnya cuba “Back-up” dgn  menjawab atau memperbetulkan kesalahan yg dilakukan Si Mawar ni atau cuba beralih kepada soalan yg lain. Be profesional lah kan. Tiada manusia dilahirkan tanpa melakukan kesalahan.

Den tak mau cakap lebih-lebih, nanti kan tak pasal-pasal den kena komen. Den cuma nak bagi tanggapan yg positif jer dekat Mawar Rashid. Tapi kalau nak tau jugak kenapa dia tiba-tiba blh naik femes, jom baca Mawar Rashid dan isu GST ni. Lebih panas lagi bila Shaarnaz Ahmad memberi komen sidiran pd Mawar Rashid. Tapi Mawar Rashid dah pun meminta maaf atas isu GST yg sebelum ni dia tidak ambil peduli. Cik Mawar.. lepas ni awak kena bersedia dan peka ye pasal isu-isu semasa dlm negeri, jadilah insan yg cantik mulus dan berpengetahuan yer. Bagi penulis, isu GST ni masih ramai lagi yg terpinga-pinga apakah yg dikatakan GST, walaupun pelaksanaanya dah dekat sebulan dijalankan apa yg kita tahu sebelum ni kerajaan dah memberi jaminan yg GST ni takkan membebankan rakyat dan pasti harga akan turun selepas pelaksanaannya dgn menghapuskan SST, semua maklum mengetahui dan dah tahu kan. Erm..



saaa - SUNGGUH TAK SANGKA.. RUPA-RUPANYA MAWAR RASHID PELAKON DRAMA SUAMIKU PALING SWEET BUKAN CALANG-CALANG ORANG.. JOM TENGOK BIODATA BELIAU!! PASTI RAMAI YANG TERKEJUT NANTI..

saaaa - SUNGGUH TAK SANGKA.. RUPA-RUPANYA MAWAR RASHID PELAKON DRAMA SUAMIKU PALING SWEET BUKAN CALANG-CALANG ORANG.. JOM TENGOK BIODATA BELIAU!! PASTI RAMAI YANG TERKEJUT NANTI..

saaaaa - SUNGGUH TAK SANGKA.. RUPA-RUPANYA MAWAR RASHID PELAKON DRAMA SUAMIKU PALING SWEET BUKAN CALANG-CALANG ORANG.. JOM TENGOK BIODATA BELIAU!! PASTI RAMAI YANG TERKEJUT NANTI..



Kapsyen permohonan maaf Mawar Rashid berhubung isu GST
Berbalik kepada Mawar Rashid, berikut adalah sedikit info dan biodata dan laman sosialnya yg blh anda semua ikuti,

Nama penuh: Wan Mawar Shaputri Binti Wan Abdul Rashid
Nama Popular: Mawar Rashid
Tarikh lahir: 3 April 1995
Umur: 20 thn (2015)
Asal: Kelantan
Bakat: Modeling
Tinggi: 160 cm
Berat: 45 kg

Mawar rashid Instagram:


https://instagram.com/mawarashid/

Mawar rashid Facebook:
https://www.facebook.com/mawar.rashid.fans

Mawar rashid Twitter :
https://twitter.com/mawarashid

Mawar rashid Keek :

https://www.keek.com/profile/mawarashid

Sebelum ni kan, mawar rashid ni femes dgn drama Tundukkan Playboy itu dan sekarang Mawar Rashid nak femes balik dgn Drama Suamiku Paling sweet ! wah semoga drama baru ni lebih menarik !


Korang suka tak drama lakonan Mawar Rashid ? best kan . admin suka 

Loading...

Tags: #Beliau #BIODATA #Bukan #CalangCalang #drama #Mawar #NANTI.. #Orang #Paling #pasti #pelakon #Ramai #Rashid #RupaRupanya #SANGKA.. #SUAMIKU #Sungguh #sweet #Tengok #terkejut #yang

author
Author: 
    Fakta , Gambar Dan Foto Rio Tengker Kakak Nagita Slavina Yg Jarang Terekspose!
    Fakta Dan Gambar Rio Tengker, Saudara Nagita Slavina Dan Caca Tengker – Byk
    Ini 10 Smartphone Dgn Tingkat Radiasi Terendah
    Beberapa waktu lalu, kita telah membahas 10 smartphone dgn radiasi tinggi yg berpotensi
    Awas, Ini Daftar 10 Smartphone Dgn Radiasi Tertinggi
    Radiasi smartphone beberapa thn lalu menjadi momok yg ditakuti oleh kebanyakan orang. Byk

    Leave a reply "SUNGGUH TAK SANGKA.. RUPA-RUPANYA MAWAR RASHID PELAKON DRAMA SUAMIKU PALING SWEET BUKAN CALANG-CALANG ORANG.. JOM TENGOK BIODATA BELIAU!! PASTI RAMAI YANG TERKEJUT NANTI.."