Sinopsis Drama Teratai Kemboja [ Tv 3 ]

Sinopsis Drama Teratai Kemboja. Drama baru yg aku nak cerita hari ini adalah drama Teratai kemboja. nama dia pelik kan. sebenarnya bukan pelik tapi rare jer. hehe

sinopsis teratai kemboja mengisahkan tentang Fikri dan hanani. Mereka ni berkahwin ketika masih dlm tempoh pembelajaran di universiti. setelah berkahwin, hanani mengambil pil perancang utk mengelakkan dr mendapat anak.

Fikri pd mula menghalang perbuatan itu, tapi dia terpaksa akur dgn tindakan hanani itu.

sinopsis drama teratai kemboja 1 - Sinopsis Drama Teratai Kemboja [ Tv 3 ]

gambar sumber facebook adi putra

Selepas tamat pengajian, hanani masih mengambil pil perancang tersebut. alasannya kali ini dia nak fokus kepada kewangan dan kerjayanya terlebih dahulu sebelum mempunyai anak.

Fikri pula tidak suka dgn tidakan isterinya itu.
muncul lah konflik diantara mereka.

Fikri berhijrah ke kemboja.

Di sana, dia bertemu dgn seorang imam yg mempunyai seorang anak perempuan bernama Nur Hidayah.Fikri kemudian berkahwin dgn hidayah.

agak-agak apa yg berlaku dlm rumah tangga mereka. macam mana pula hubungan hanani dgn nur hidayah ?

mesti tak sabar tengok pengakhiran drama ni kan. selebih nya anda kena tengok sendiri di TV 3 .

Antara barisan pelakon yg terlibat adalah Adi Putra, Fasha Sandha, Elly Mazlein, Hasnul Rahmat..


Loading...

Tags: #drama #Kemboja #Sinopsis #Teratai

author
Author: 
    Too Good At Goodbyes – Sam Smith Cover by Luciana Zogbi
    Melancholy has its beauty and this song by Sam Smith captures it perfectly.
    Ejen Ali TERBARU MISSION BLUEPRINT1
    Ejen Ali seriess Rating video: /5 Sumber video: Youtube
    Temasek Poly’s Dikir Barat
    (Website: https://journeyhometosingapore.wordpress.com/) —————— Dikir Barat is a vibrant traditional Malay art form
    Tak Mau Berjoget karena Hamil 6 Bulan, Penyanyi Ditembak Mati di Panggung, Begini Respon Suaminya
    TRIBUN-VIDEO.COM – Seorang penyanyi yang sedang hamil ditembak hingga tewas karena menolak untuk

    Leave a reply "Sinopsis Drama Teratai Kemboja [ Tv 3 ]"