Sinopsis Drama Tak Ada Cinta Sepertimu ( Astro )

Inilah drama zahirah macwilson dgn syafiq kyle tu. hehehe ramai yg dok tanya bila cerita ni akan keluar. ni dah keluar dah. korang tengok tak ?? hehe aku nak tanya, betul ke tak ada cinta ? hehe ke main-main sahaja? kalau nak tahu, jom baca jalan cerita dekat bawah ni ya.

Sinopsis Drama Tak Ada Cinta Sepertimu . 


Drama tak ada cinta sepertimu ini mengisahkan tentang perjalanan cinta diantara seorang lelaki bujang bernama Hazran Widad dgn seorang ibu tunggal yg mempunyai anak dua bernama athea.

29135982 1989676761247408 557341658140639232 n - Sinopsis Drama Tak Ada Cinta Sepertimu ( Astro )
Nik Adam Mika dlm Drama Tak Ada Cinta Sepertimu ( Astro )

kisahnya bermula ketika kereta athea menghalang laluan kereta hazran. anak athea pula memecahkan cermin keretanya dan menculik smokey. seekor kucing kepunyaan hazran. dr sini mereka saling mengenali diantara satu sama lain.

hubungan mereka juga makin rapat.

Bella, kekasih hazran pula sering menyalahkan athea yg menjadi punca hubungan dia dgn hazran sering bergolak.

sejak dr itu, hazran tak mahu berjumpa lagi dgn athea dan anak-anaknya.

Azam pula datang dlm hidup athea menyebabkan hazran dan athea susah utk memperbetulkan hubungan  mereka.

namun, hazran tekad utk mencari peluang kedua.

agak-agaknya kan.

apa yg akan terjadi nanti ? hehehe itu korang kena tengoklah drama ni sampai habis. baru lah blh tahu ending dia kan. hehe .

selamat menonton.

Loading...

Tags: #Astro #CINTA #drama #Sepertimu #Sinopsis

author
Author: 
    Badi Selendang Merah | MyInfotaip
    Saksikan telefilem ‘Badi Selendang Merah’ lakonan Sharifah Sakinah, Nazim Othman dan Salina Saibi
    Drama Jodoh Tersasar Alamat | MyInfotaip
    Drama bersiri ‘Jodoh Tersasar Alamat’ menampilkan lakonan Husna Mustaffa, Syazuwan Hassan, dan Ungku
    TERBARU! BoBoiBoy Galaxy Card – PEK LAGENDA – Kini Di Pasaran!
    Dapatkan BoBoiBoy Galaxy Card Pek Lagenda TERBARU!! Kini di pasaran! Tekan LINK dibawah!
    Drama HERO Musim 2 (TV2)
    Nantikan drama aksi Bomba ‘HERO’ musim kedua yg bakal bermula taygannya pd 7

    Leave a reply "Sinopsis Drama Tak Ada Cinta Sepertimu ( Astro )"