Shopee Lubuk Senang Nak Dapat Income Bulanan 4 Angka Seminggu

Loading...

Shopee Lubuk Senang Nak Dapat Income Bulanan 4 Angka Seminggu : Nampak macam mustahil tapi itulah kenyataannya. Ramai dah buat income 4 angka seminggu dr Shopee. Memang rugilah jika ada kedai di Shopee tapi tak gunakan teknik yg menarik. Untung tiap-tiap bulan blh dapat ribu ringgit. 

Kenapa Shopee Menjadi Pilihan Pelanggan?

Faktor utama adalah :-

1. Harga Berpatutan
– Harga jualan produk di Shopee memang agak murah dr biasa. Kalau di kedai luar, kita akan bayar 2 kali ganda dr Shopee. Harga berpatutan inilah yg membantu pelanggan utk membeli. 

2. Kunjungan Pelawat 21.13 Milion 
– Setiap hari beribu-ribu orang singgah. Dan kebarangkalian kedai anda akan dilawati. Kalau tempoh sebulan, kompem produk anda akan terjual.

shopee traffic
3. Mesra Versi Mobile
– Mesra versi mobile antara salah satu faktor utama pelanggan memilih shopee. Maklumlah bukan semua individu memiliki laptop atau komputer. Zaman era baru, penggunaan telepon mudah alih adalah satu keperluan bagi individu dan amat senang utk mereka melayari internet atau singgah gedung online.

4. Barang Senang Diperolehi
– Di Shopee pelbagai produk barangan yg dijual. Anda blh membuat pilihan kedai mana yg anda nak beli. Kedai sebelah tak ada, kedai satu lagi ada jual. Lagi mudah dan lebih menjimatkan tenaga. Hanya dihujung jari sahaja, kita blh menikmati barangan serta keperluan.

Produk Apa Yg Dijual Di Shopee?

Seperti yg anda lihat pd gambar di bawah, pelbagai barangan keperluan harian blh didapati di Shopee.


shopee - Shopee Lubuk Senang Nak Dapat Income Bulanan 4 Angka Seminggu
  • Baju Wanita
  • Produk Kesihatan & Kecantikan
  • Barangan Bayi & Mainan
  • Barangan Keperluan Rumah

  • Beg Tangan Perempuan
  • Baju Muslim
  • Barangan Dapur Dan Haiwan Peliharaan
  • Kasut Wanita
  • Aksesori 
  • Automotive
  • Baju Lelaki
  • Mobile & Gadgets
  • Jam
  • Ruang Rumah
  • Ruang Dapur
  • Wallet & Beg Lelaki
  • Sukan 
  • Kasut Lelaki
  • Permainan
  • Lain-Lain 
Percuma - 16 Sebab Berniaga Di Shopee
Cik akak hanya nyatakan berapa fakta sahaja. Utk fakta lain, anda blh dapatkan dgn membeli Panduan Bisnes Shopee. <KLIK SINI>. Panduan tersebut menghimpunkan lebih banyak fakta menarik>>16 Sebab Anda Perlu Berniaga Di Shopee.

Panduan Berniaga Di Shopee


Ini kisah mereka…

Kisah #1 – Mr Goon, Pemilik Kedai Baju Yg Hampir Tutup!
Mr Goon ini adalah pemilik kedai menjual pakaian lelaki di sebuah kompleks membeli belah di selatan tanah air, sebelum ini dia dah ada 4 buah kedai, tetapi disebabkan keadaan ekonomi yg tak berapa baik, peniagaannya jatuh merosot, 3 kedainya terpaksa ditutup dan dia hanya tinggalkan 1 buah kedai sahaja yg terus dibuka sebab mahu mengurangkan kos. Dia ada ceritakan masalah yg dihadapi kepada saya dan dia  tidak pasti sampai bilakah 1 kedai dia tu dapat bertahan kerana pelanggan semakin berkurang dr sehari ke sehari. 

Saya pun ceritalah kat dia macam mana cara saya menjual di Shopee. Tanpa berlengah, dia pun cuba  mempraktikkannya dan mula menyenaraikan semua pakaian yg dijualnya di kedai Shopee dia, hasilnya, pendapatan dia  kini semakin meningkat dgn kos yg menurun, dia  berjaya mendapat pelanggan baru di Shopee. 

Jika sebelum ini kedainya hanya bergantung kepada pengunjung kompleks tersebut, kini pakaian yg di jual telah sampai ke seluruh Malaysia.  Sekarang dia dah buka 4 kedai baru, tapi bukan kedai kat  kompleks tu… tetapi kedai di Shopee dgn pelbagai nama.


Kisah #2 – En. Rahman, Gaji Tak Cukup & OT Kena Sekat!
En Rahman ni usianya sudah 50 thn, dia seorang pekerja kerajaan pangkat biasa-biasa sahaja. Bila jumpa dia, selalu dia merungut tentang pendapatannya yg tidak cukup dan OT yg telah disekat. 

Jadi, saya pun perkenalkan Shopee kepada dia. Walaupun dia adalah seorang yg blh dikatakan agak berumur dan buta IT, tetapi dia mudah faham apabila menggunakan Apps Shopee ini.

Dengan hanya berbekalkan handphone Samsung Galaxy yg ada, dia telah mendownload Apps Shopee dan mula belajar.

Sebelum itu, dia kerap membeli produk menambah kekuatan tenaga lelaki drpada seorang penjual. Jadi, saya cadangkan kepada dia utk bertanya kepada penjual itu, samada penjual tu ada menawarkan dropship atau borong. 

Nasib dia baik sebab penjual tu bersetuju menawarkan dropship kepadanya dan keuntungan setiap barang agak lumayan!  RM50 untung bersih utk satu produk. 

En Rahman pun cuba-cuba memasukkan info produk tersebut di dlm kedai Shopeenya, dan tidak lama selepas itu, dia dapat pelanggan pertama. Apa lagi, terus dia call penjual tadi tu dan tempah produk drpada penjual itu. Kemudian penjual itu terus hantar produk tu kepada pembelinya. Dlm minggu pertama, dia dah berjaya dapat 10 orang pembeli dgn keuntungan bersih sebanyak RM500 seminggu. Sekarang kedai En. Rahman semakin hebat dgn beratus-ratus jenis produk, pelanggan semakin bertambah dan dia  tidak lagi memerlukan OT dan sedang berkira-kira utk pencen awal.

Kisah #3 – Kartini, Awek Baru Lepas Grad!

Cik Kartini, 25 thn seorang lulusan Ijazah drpada universiti tempatan, dia gagal mendapat pekerjaan yg setimpal dgn kelayakannya walaupun telah hadir berpuluh-puluh temuduga. 

Bagi menampung pendapatan, dan membantu ibu bapanya, dia telah bekerja di sebuah supermarket berhampiran rumahnya sbg promoter. Gaji yg dia  terima adalah utk kelayakan SPM sahaja, tetapi memandangkan peluang kerjaya masih belum ada utknya, dia teruskan juga bekerja disitu.

Apabila saya menerangkan tentang konsep Shopee kepada dia dan dia menggunakan kelebihan bekerja disitu dan mengamalkan Teknik Firefighter (ada saya kongsikan dlm ebook), dia semakin seronok bekerja sambil-sambil menjual di Shopee, sekarang pendapatan dr Shopee dia dah cecah 5 kali ganda drpada gaji seorang promoter. Dia masih lagi bekerja sbg promoter sambil-sambil ber”Shopee” kerana bisnes Shopee yg dia lakukan itu tidak langsung mengganggu kerja dia sbg promoter!

Kisah #4 – Puan Jamilah,  Kerani Yg Selalu Sakit!

Puan Jamilah, 37 thn, seorang kerani yg bekerja di sebuah syarikat swasta, keadaan beliau sebenarnya tidak berapa sihat utk bekerja. Beliau kerap tidak dapat hadir ke pejabat kerana masalah kesihatan menyebabkan gajinya kerap dipotong. Gaji diterimanya tidak cukup utk menampung keperluan hariannya menyebabkan saya terpanggil utk mengajar dia menjual di Shopee. 

Beliau memilih utk menjual pakaian muslimah di kedai Shopeenya. Juga menggunakan konsep dropship, keuntungan bagi setiap pasang baju ialah sebanyak RM15. Bermula dgn 20 jenis produk, dr sebuah syarikat, dlm sebulan operasi, beliau dah berjaya menjual kepada hampir 50 orang pelanggan. Kini kedai shopee beliau semakin banyak pilihan, dgn 5 pembekal baju muslimah dan 200 jenis produk. Semuanya menggunakan konsep dropship. Beliau tidak perlu mengeluarkan modal yg banyak dan tak perlu menyimpan stok barang.

Sekarang, beliau telah pun berhenti kerja dan menumpukan sepenuh masa dgn perniagaan online dan bercadang utk membuka butik muslimah jenama beliau sendiri kelak.

Hah!… begitulah kisahnya!
Setelah saya bertemu dan mengajarkan beberapa orang kenalan saya ini tentang Shopee dan melihat sendiri bagaimana Shopee ini dapat mengubah hidup mereka menjadi lebih baik! 

Ianya telah mengubah pandangan dan menyuntik semangat saya utk mengajarkan tentang Bisnes di Shopee ini kepada lebih ramai orang lagi!


Bukan cerita mereka sahaja yg cik akak kongsikan. Tetapi testimonial pengguna yg telah mendapatkan Panduan Bisnes Shopee. Serius seronok tengok perkongsian mereka. 
Testimonial 09
Testimonial 11
Testimonial 12
Testimonial 10
Testimonial 1
Testimonial 2
Testimonial 3
Testimonial 4
Testimonial 5
Testimonial 6
Testimonial 7
Testimonial 6
Testimonial 9
Testimonial 13
Testimonial 14



Loading...

Tags: #Angka #Bulanan #Dapat #Income #Lubuk #Seminggu #Senang #Shopee

author
Author: 
    Apa itu Cikgootube?
    CIKGOOTUBE? APA NI? SEIRING kepesatan teknologi masa kini dan kepentingan kaedah pembelajaran abad
    Muka Sih Bule Blasteran, Tapi Siapa Sangka 6 Artis Terkenal Ini Beragama Islam!
    slidegossip.com – Dunia hiburan tanah air diramaikan dgn munculnya para artis yg berdarah
    Selalu Tampak Sehat, Vidi Aldiano Mengidap Kanker Ginjal, Ternyata Ini Penyebabnya!
    slidegossip.com – Selama ini selalu tampak sehat dan bugar, siapa sangka Vidi Aldiano
    Malu Ingat Masa Susah, Atta Halilintar: Dulu Aku Pakai Minyak Goreng Buat Nata Rambut!
    slidegossip.com – Dlm video terbarunya di Youtube, Atta Halilintar yg kini sudah hidup

    Comments are closed.