Resepi Kek Pandan Kukus Gebu Guna Blender

Resepi Kek Pandan Kukus Gebu Guna Blender

Full Resepi Beserta Tips :https://daridapur.com/resepi-kek-pandan-kukus-gebu-guna-blender/

Kali ni saya nak berikan kepada anda resepi kek pandan kukus.Kenapa anda mesti buat resepi kek ni ? Sebab terlalu mudah. Untuk siri video kebelakangan ini,saya tunjukkan banyak jenis kek yang boleh dibuat menggunakan blender atau pengisar makanan sahaja.

Kenapa saya berikan kek guna kaedah ni ?

Sebab saya sering mendapat permintaan daripada mereka yang ingin mencuba hasilkan kek sendiri tak kira kek pandan , kek span atau kek cheese leleh tapi tidak mempunyai kelengkapan atau alatan yang mencukupi. Jadi sebagai alternatif , saya berikan video tutorial dalam cara yang paling mudah. Jadi anda boleh cuba di rumah. Tetap gebu dan lembut tau.

Rating video: /5

Sumber video: Youtube


Carian Berkaitan

kek span pandan kukus guna blender
Loading...

Tags: #Blender #Gebu #Guna #Kukus #Pandan #Resepi

author
Author: 
    Resipi Masakan Turki (Hünkar Beğendi)
    Dalam program sebelumnya kami telah menyebutkan bahawa dlm masakan Turki terdapat sekurang-kurangnya seratus
    Biskut Kelapa Nestum
    Biskut Kelapa NestumBy Kak Wan @ ResipicitarasawanBahan-bahan250 gm marjerin200 gm gula kaster1 kuning
    7 Herba Itali Yg Anda Patut Kenali Sebelum Guna Utk Memasak
    7 Herba Itali Yg Anda Patut Kenali Sebelum Guna Utk MemasakDi thn-tahun awal
    Gulai Kari Ikan Kering Tumis Darat
    Hari ini saya ingin kongsikan intipati Kuliah Zohor oleh Ustazah Fadilah Yaacob tajuk
    1. author

      Rozanah mohd1 year ago

      Kalau nk bakar boleh ke? Berape kuantiti perlu letak ye klu gune jus pandan blend?

      Reply
    2. author

      J1 Mini1 year ago

      Sudah cuba resepi ni. W/pun x menepati sprti yg puan buat, tpi saya ttp puas hati. Nnti nk buat lgi. Jeles tgk kek pandan kukus yg puan buat. Gebu sgt.

      Reply
    3. author

      Alo Man1 year ago

      Wow

      Reply
    4. author

      btob is love btob is life1 year ago

      susu cair tu susu segar ke eh?

      Reply
    5. author

      Nannie Sutraniey1 year ago

      Bole kah kalau x paya tapis

      Reply
    6. author

      Fatin Zulaikha1 year ago

      Nak tnya maksud 1/4 to mcm mne ye kuantiti nyer

      Reply
    7. author

      Eyna Reena1 year ago

      Nak buat kek pandan untuk sidia yg kuat merajuk ni..ok x

      Reply
    8. author

      Santy formosa1 year ago

      sp di ganti soda kue bisa gak ya mkch

      Reply
    9. author

      Տվíƒɑ ƘմɑԵ1 year ago

      CWN itu apa

      Reply
    10. author

      ct seri1 year ago

      Woww bestnya kek hari ni hari jadi saya✌✌💞💞💞🤘🤘

      Reply
    11. author

      Norlia Stlya1 year ago

      MMG kapunan Klau yang ndk perna makan…MMG d gigit lipan

      Reply
    12. author

      Dewi Marlina1 year ago

      cara membuat bronis oreo

      Reply
    13. author

      Siti Rahimah1 year ago

      perisa pndn tu kn .. klo tmbh lebih sikit tkpe tak ? .. pewrna hjau klo tmbh lbih cikit tkpe x? .. kira bgi terang clournye.. bole x .. tq😄

      Reply
    14. author

      Santy formosa1 year ago

      mf ukuran tepungnya berapa gram ya mkch

      Reply
    15. author

      Santy formosa1 year ago

      gk jelas mohon di tulis bahan2nya apa saja Vidio terlalu cepat gk faham

      Reply
    16. author

      Sally Lemon1 year ago

      emmm hijauuu

      Reply
    17. author

      Anggraeni Minati1 year ago

      Berapa ml ukuran minyak dan susu cairnya dan berapa gr ukuran gulanya (karena saya lebih suka pakai ukuran ml dan gr).

      Reply
    18. author

      jaja jojot1 year ago

      Boleh dibakar tak?

      Reply
    19. author

      Eyna Reena1 year ago

      Eerm boleh buat nanti ..senang je

      Reply
    20. author

      hd lima1 year ago

      saya buat gebu elok. terima kasihh tuan tanah

      Reply

    Leave a reply "Resepi Kek Pandan Kukus Gebu Guna Blender"