Resepi Kek Pandan Kukus Gebu Guna Blender

hqdefault 1351 - Resepi Kek Pandan Kukus Gebu Guna Blender

Full Resepi Beserta Tips :https://daridapur.com/resepi-kek-pandan-kukus-gebu-guna-blender/

Kali ni saya nak berikan kepada anda resepi kek pandan kukus.Kenapa anda mesti buat resepi kek ni ? Sebab terlalu mudah. Untuk siri video kebelakangan ini,saya tunjukkan banyak jenis kek yang boleh dibuat menggunakan blender atau pengisar makanan sahaja.

Kenapa saya berikan kek guna kaedah ni ?

Sebab saya sering mendapat permintaan daripada mereka yang ingin mencuba hasilkan kek sendiri tak kira kek pandan , kek span atau kek cheese leleh tapi tidak mempunyai kelengkapan atau alatan yang mencukupi. Jadi sebagai alternatif , saya berikan video tutorial dalam cara yang paling mudah. Jadi anda boleh cuba di rumah. Tetap gebu dan lembut tau.

Rating video: /5

Sumber video: Youtube


Carian Berkaitan

kek pandan kukus guna blender

Loading...

Tags: #Blender #Gebu #Guna #Kukus #Pandan #Resepi

author
Author: 
    Resepi & Cara Masak Sambal Nasi Lemak Sedap
    Resepi sambal nasi lemak #airtanganamelia Bawang merah (lebih pun takpe) Bawang putih (sedikit)
    Chinese Vegetable Stir Fry Recipe | iCookAsia
    Bring a pop of colour to any meal with this delicious Chinese Vegetable
    Viral Resepi Ayam Goreng Cili Padi
    Resepi ayam goreng cili padi… simple tapi sedap yakmat Bahan2: Ayam Kunyit Garam
    Tutorial memasak – telur crispy nyammi
    Rating video: /5 Sumber video: Youtube
    1. author

      Rozanah mohd2 years ago

      Kalau nk bakar boleh ke? Berape kuantiti perlu letak ye klu gune jus pandan blend?

      Reply
    2. author

      J1 Mini2 years ago

      Sudah cuba resepi ni. W/pun x menepati sprti yg puan buat, tpi saya ttp puas hati. Nnti nk buat lgi. Jeles tgk kek pandan kukus yg puan buat. Gebu sgt.

      Reply
    3. author

      Alo Man2 years ago

      Wow

      Reply
    4. author

      btob is love btob is life2 years ago

      susu cair tu susu segar ke eh?

      Reply
    5. author

      Nannie Sutraniey2 years ago

      Bole kah kalau x paya tapis

      Reply
    6. author

      Fatin Zulaikha2 years ago

      Nak tnya maksud 1/4 to mcm mne ye kuantiti nyer

      Reply
    7. author

      Eyna Reena2 years ago

      Nak buat kek pandan untuk sidia yg kuat merajuk ni..ok x

      Reply
    8. author

      Santy formosa2 years ago

      sp di ganti soda kue bisa gak ya mkch

      Reply
    9. author

      Տվíƒɑ ƘմɑԵ2 years ago

      CWN itu apa

      Reply
    10. author

      ct seri2 years ago

      Woww bestnya kek hari ni hari jadi saya✌✌💞💞💞🤘🤘

      Reply
    11. author

      Norlia Stlya2 years ago

      MMG kapunan Klau yang ndk perna makan…MMG d gigit lipan

      Reply
    12. author

      Dewi Marlina2 years ago

      cara membuat bronis oreo

      Reply
    13. author

      Siti Rahimah2 years ago

      perisa pndn tu kn .. klo tmbh lebih sikit tkpe tak ? .. pewrna hjau klo tmbh lbih cikit tkpe x? .. kira bgi terang clournye.. bole x .. tq😄

      Reply
    14. author

      Santy formosa2 years ago

      mf ukuran tepungnya berapa gram ya mkch

      Reply
    15. author

      Santy formosa2 years ago

      gk jelas mohon di tulis bahan2nya apa saja Vidio terlalu cepat gk faham

      Reply
    16. author

      Sally Lemon2 years ago

      emmm hijauuu

      Reply
    17. author

      Anggraeni Minati2 years ago

      Berapa ml ukuran minyak dan susu cairnya dan berapa gr ukuran gulanya (karena saya lebih suka pakai ukuran ml dan gr).

      Reply
    18. author

      jaja jojot2 years ago

      Boleh dibakar tak?

      Reply
    19. author

      Eyna Reena2 years ago

      Eerm boleh buat nanti ..senang je

      Reply
    20. author

      hd lima2 years ago

      saya buat gebu elok. terima kasihh tuan tanah

      Reply

    Leave a reply "Resepi Kek Pandan Kukus Gebu Guna Blender"