Raisya Dah Banyak Akalnya

Loading...

Raisya Dah Banyak Akalnya | Assalamualaikum dan selamat pagi semua.. Macam tak percaya pula hari ini hari isnin, rasa macam baru je Jumaat semalam kan. Tapi terimalah realitinya hari ini hari ISNIN. Semua orang dah kembali bekerja dan kembali rutin menghantar anak-anak ke sekolah. 
BeFunky collageB252812529 - Raisya Dah Banyak Akalnya

Ini Raisya anak buah nieyl yg ke..ala..tak ingatlah yg ke berapa, sebab ramai sangat. Tapi budak kecil ni memang membesar depan mata nieyl, sekarang umur dah masuk 9 bulan. Dah pandai merangkak merata, dah pandai memilih orang dah sekarang dia ni. Kalau orang pakai tudung bukan main lagi dia kejar nak ikut. Kalau sehari – dua nieyl tak jumpa dia, bila jumpa balik dia macam sombong tak nak dekat kita. Adeh!budak ni.. 

Betul la kata orang, bila balik kerja jumpa anak-anak kecil hilang semua rasa beban kerja dan kekusutan. InsyaÁllah anak-anak buah menjadi penyeri dlm hidup nieyl.. ♥ Happy working semua.
Loading...

Tags: #Akalnya #Banyak #Raisya

author
Author: 
    Guru lelaki maut ketika water rafting
    Gambar hiasan via MyAdventureHost GOPENG 15 Sept. – Seorang guru lelaki mati lemas
    8 Tips Lindungi WhatsApp Dari Hacker Nakal
    WhatsApp adalah aplikasi perpesanan terpopuler. Bagaimana tidak, jumlah pengguna aktif blnannya lebih dr
    Tips Pilih Tilam Yg Betul Utk Masalah Tulang Belakang
    Assalamualaikum… Tidur tu satu nikmat. Lagi-lagi lps satu hari suntuk kerja atau buat aktiviti
    Pengenalan Guru Nadi Negara angkat martabat guru – Maszlee
    Malah, kata beliau, KPM akan turun pdng ke setiap negeri di Malaysia utk

    Leave a reply "Raisya Dah Banyak Akalnya"