PENGALAMAN MELIHAT BUAH ANGGUR KALI PERTAMA DI POKOK

ASSALAMUALAIKUM..

20180706 181421 01 - PENGALAMAN MELIHAT BUAH ANGGUR KALI PERTAMA DI POKOK

Salam semua

PENGALAMAN MELIHAT BUAH ANGGUR KALI PERTAMA DI POKOK || Maaf lah ya, tajuk entri macam gempak sikit. :D. Kejakunan sekejap bila tengok buah anggur yg tergantung di pokok. Ada yg bergugus dan ada buah nya tak berapa banyak tapi still buah anggur juga ya.

Pokok buah anggur depan rumah jer,, pokok jiran tapi dekat dgn pagar utama, jadi kalau keluar masuk selalu lah nampak buah anggur ni. Biasanya tengok kat tv buah anggur bergugus – gugus kan, tapi ini depan mata jerr, walaupun tak bergugus banyak macam tempat negara yg beriklim sejuk sikit. Alhamdulillah blh tengok buah anggur, punya lah jakun asyik belek sana sini.

Kadang – kadang macam pelik iklim tempat kita panas, tapi blh berbuah dgn baik, buah anggur ni tak lah besar sangat. Ingatkan buahnya tu apabila masak warna hijau, tapi warna lebih ke arah purple sikit. Gambar ini dah lama dah, selalu malam – malam nak pergi sembahyang tarawih tunggu depan pagar sekejap, pergilah belek tengok anggur ni. :D.

Wani pun tak tahu lah baka jenis mana, tapi mak saudara ada datang rumah, biasa pokok anggur macam ni baka sebelah sana lah tu, baka sebelah Thailand hii.. Pokok sana kan banyak yg kacuk – kacuk.

20180706 181451 01 - PENGALAMAN MELIHAT BUAH ANGGUR KALI PERTAMA DI POKOK

Pandai orang sebelah sana ni bab kacuk – kacuk pokok. Layan gambar ya, Ya Allah geram tengok hii.. Kalau tanya rasa macam mana ? Tak rasa pun sebab tak terlintas pun nak pergi tanya, tengok – tengok dah tak ada hii.

Semasa post kat facebook gambar buah anggur ni, ada orang tanya masam ke tak, sebab pokok dia tanam masam, hii. Korang ada yg pengalaman  tanam pokok anggur tak ?

20180706 181534 01 - PENGALAMAN MELIHAT BUAH ANGGUR KALI PERTAMA DI POKOK


Loading...

Tags: #ANGGUR #Buah #Kali #Melihat #Pengalaman #Pertama #Pokok

author
Author: 
    Kabur Dari Ibu Tiri yg Kejam, Gadis 14 Thn Ini Malah Diperkosa 6 Pria Selama 2 Hari!
    slidegossip.com – Seorang gadis remaja malang menjadi korban pemerkosaan yg dilakukan oleh 6
    Bangkrut Gara-Gara Corona, Pengusaha Muda Ini Sewa Pembunuh Bayaran Demi Uang Asuransi!
    slidegossip.com – Seorang pengusaha muda nekat melakukan tindakan tak terduga. Berawal dr kondisi
    Aktor Tampan Ini Dituntut Karena Memperkosa 3 Wanita! Pengacara: Kami Yakin Dia Akan Dibebaskan!
    slidegossip.com – Aktor tampan asal Amerika, Danny Masterson dituntut atas tuduhan pemerkosaan yg
    ABG Ngaku Diperkosa Pria Tak Dikenal Saat Mabuk! Baru Lapor Polisi Setelah Hamil 6 Bulan!
    slidegossip.com – Alangkah baiknya utk selalu bersikap hati-hati terhadap orang tak dikenal. Jangan

    Leave a reply "PENGALAMAN MELIHAT BUAH ANGGUR KALI PERTAMA DI POKOK"