PENGALAMAN MELIHAT BUAH ANGGUR KALI PERTAMA DI POKOK

Loading...

ASSALAMUALAIKUM..

pengalaman melihat buah anggur kali pertama di pokok

Salam semua

PENGALAMAN MELIHAT BUAH ANGGUR KALI PERTAMA DI POKOK || Maaf lah ya, tajuk entri macam gempak sikit. :D. Kejakunan sekejap bila tengok buah anggur yg tergantung di pokok. Ada yg bergugus dan ada buah nya tak berapa banyak tapi still buah anggur juga ya.

Pokok buah anggur depan rumah jer,, pokok jiran tapi dekat dgn pagar utama, jadi kalau keluar masuk selalu lah nampak buah anggur ni. Biasanya tengok kat tv buah anggur bergugus – gugus kan, tapi ini depan mata jerr, walaupun tak bergugus banyak macam tempat negara yg beriklim sejuk sikit. Alhamdulillah blh tengok buah anggur, punya lah jakun asyik belek sana sini.

Kadang – kadang macam pelik iklim tempat kita panas, tapi blh berbuah dgn baik, buah anggur ni tak lah besar sangat. Ingatkan buahnya tu apabila masak warna hijau, tapi warna lebih ke arah purple sikit. Gambar ini dah lama dah, selalu malam – malam nak pergi sembahyang tarawih tunggu depan pagar sekejap, pergilah belek tengok anggur ni. :D.

Wani pun tak tahu lah baka jenis mana, tapi mak saudara ada datang rumah, biasa pokok anggur macam ni baka sebelah sana lah tu, baka sebelah Thailand hii.. Pokok sana kan banyak yg kacuk – kacuk.

20180706 181451 01 - PENGALAMAN MELIHAT BUAH ANGGUR KALI PERTAMA DI POKOK

Pandai orang sebelah sana ni bab kacuk – kacuk pokok. Layan gambar ya, Ya Allah geram tengok hii.. Kalau tanya rasa macam mana ? Tak rasa pun sebab tak terlintas pun nak pergi tanya, tengok – tengok dah tak ada hii.

Semasa post kat facebook gambar buah anggur ni, ada orang tanya masam ke tak, sebab pokok dia tanam masam, hii. Korang ada yg pengalaman  tanam pokok anggur tak ?

20180706 181534 01 - PENGALAMAN MELIHAT BUAH ANGGUR KALI PERTAMA DI POKOK

Loading...

Tags: #ANGGUR #Buah #Kali #Melihat #Pengalaman #Pertama #Pokok

author
Author: 
    Barbie Kumalasari Ngaku Tarif Endorse nya Ratusan Juta, Netizen: Siapa yg Mau Bayar?
    slidegossip.com – Barbie Kumalasari seolah tak ada hentinya membuat sensasi. Setelah heboh dgn
    Lucinta Luna Dimaki-Maki Raffi Ahmad Sampai Nangis Gara-Gara Rambutan! Settingan?
    slidegossip.com – Kabar mengejutkan datang dr Raffi Ahmad dan Lucinta Luna. Seperti dilansir
    Guru lelaki maut ketika water rafting
    Gambar hiasan via MyAdventureHost GOPENG 15 Sept. – Seorang guru lelaki mati lemas
    8 Tips Lindungi WhatsApp Dari Hacker Nakal
    WhatsApp adalah aplikasi perpesanan terpopuler. Bagaimana tidak, jumlah pengguna aktif blnannya lebih dr

    Leave a reply "PENGALAMAN MELIHAT BUAH ANGGUR KALI PERTAMA DI POKOK"