Pelakon Ali Setan Kak Ogy Dan Ebby Saiful berkongsi tentang Filem Ali Setan

hqdefault 2243 - Pelakon Ali Setan Kak Ogy Dan Ebby Saiful berkongsi tentang Filem Ali Setan

Rating video: /5

Sumber video: Youtube


Loading...

Tags: #berkongsi #Ebby #Filem #pelakon #Saiful #Setan #Tentang

author
Author: 
    Tak Mau Berjoget karena Hamil 6 Bulan, Penyanyi Ditembak Mati di Panggung, Begini Respon Suaminya
    TRIBUN-VIDEO.COM – Seorang penyanyi yang sedang hamil ditembak hingga tewas karena menolak untuk
    Telefilem | Kasut (2017)
    Rating video: /5 Sumber video: Youtube
    Lirik Lagu Merindukanmu – Dash Uciha
    kau lihat aku disini menunggumu menanti akan kehadiranmu berkali kali ku menghubungi kamu
    Janji Kekasih | Episod 5
    Tonton episod penuh di : http://www.tonton.com.my http://extra.tonton.com.my Drama 13-episod dihasilkan di bawah tenaga
    1. author

      freelance judge2 years ago

      Byk sngt tu kenangan.. tengok cara diorang gelak.. huhu, happening😄

      Reply
    2. author

      ani malas2 years ago

      teringat jumpa arwah azmil di wisma adidas jalan tunku abdul rahman masa tu … kelakar ada manis pon ada !!! semoga arwah tenang di sana .. amin

      Reply
    3. author

      Halimahton Saadiah2 years ago

      Keras perut ketawa tengok diaorang flash back kenangan lama..

      Reply
    4. author

      Shah Riza2 years ago

      Mmg terbaik

      Reply
    5. author

      MrAmyrooney2 years ago

      Pengacara pompuan tu senang buat duit.Diam kaku je..Baik mengangkang kat umah jilake

      Reply
    6. author

      Nad jmee2 years ago

      10 org krew shj makeup sendiri2 selama 29 hari shoot and hasilnya magical. Itulah talentednya pelakon2 dulu, direktor dan writer pun talented jdlah magic.

      Reply
    7. author

      Nad jmee2 years ago

      LAwa nya kak ogy. Pengacara pulak sgt kayu

      Reply
    8. author

      AbAm HaYyAn2 years ago

      alahaiiiiii… ketawa dan sengeh2 sorg aku tgok diorg bercerita psl kenangan cite ali setan.. tpi pehal pengacara pompuan tu duk cntrol2 ayu.. senyap.. jdik kayu pembaris je.. x phm aku ape fungsi dia kt situh.. adhoyaiii!!

      Reply
    9. author

      Hassan Ajam2 years ago

      pengacara pempuan tu nk batang datok

      Reply
    10. author

      Hassan Ajam2 years ago

      sekarang.. technical complete.. hasil kurang kualiti

      Reply
    11. author

      Abdul halim123452 years ago

      citer ali setan mmg best giler..favoret aku smpai skrg..

      Reply
    12. author

      wtj 11202 years ago

      Mati2 aku ingatkan abby saiful ni pak kodi..

      Reply
    13. author

      Din Jala2 years ago

      Minit 4:48 ebby perli pengacara perempuan.. "Daripada kecik??..
      Walhal pengacara tu pun lahir pertengahan 90an dah.tv pun jarang siarkan filem ali setan ni dh zaman dia membesar

      Reply
    14. author

      Eza Din2 years ago

      Apa masalh pengacara pompuan tu😐😐spoiled giler..mcm xde prasaan..kemain senang dpt gaji..interview spatutnya happening..kau bolw buat muka bosan..😒😒

      Reply
    15. author

      Amirul Hafiz2 years ago

      Pengacara perempuan tu aku pena nampak kt zouk club..hah..

      Reply
    16. author

      Siti Raudzah Siti Raudzah2 years ago

      pengacara perempuan kayu..

      Reply
    17. author

      Qhairul Azha2 years ago

      seronok dgr crita

      Reply
    18. author

      Ezz 96962 years ago

      pengacara baru tv3 yg baru2.ni.semua tunggul x masuk line yg ni.dengan sorg lagi wanita hari.ini. yg pkai.tudung tu.kdg2 syok sendiri..

      Reply
    19. author

      amen amer2 years ago

      kbnykkn dlm… filem ali setan.. smua pndai mnyanyi dgn brlakon… trbaik…..

      Reply
    20. author

      Juan Carlos Abdullah2 years ago

      omg..thats a true legends..tp syg liza abdullah xde..kalau da mesti lagi meriah

      Reply

    Leave a reply "Pelakon Ali Setan Kak Ogy Dan Ebby Saiful berkongsi tentang Filem Ali Setan"