Pali Ni Buat Aku Geram Jer.. Kang Aku Teranjjang.. Nasib Baik Ada Pujaan Hati Kanda..

Pali Ni Buat Aku Geram Jer.. Kang Aku Teranjjang.. Nasib Baik  Ada Pujaan Hati Kanda..|  SEJAK setahun lalu, kelibat pelakon Syazwan Zulkifly sudah jarang kelihatan di mana-mana stesen televisyen sehingga menimbulkan pertanyaan dlm kalangan peminat tentang kehilangannya.

syazwan - Pali Ni Buat Aku Geram Jer.. Kang Aku Teranjjang.. Nasib Baik Ada Pujaan Hati Kanda..
Syazwan Zulkifly kembali mencuri perhatian peminat apabila muncul dlm drama rantaian Pujaan Hati Kanda di TV3.

Malah perkara itu turut diakui oleh Syazwan sendiri apabila dia mendapat byk pertanyaan serupa sehingga ada menyangka dia sudah tidak lagi berlakon.
Menjelaskan perkara itu, Syazwan berkata, selama 10 bln dia tidak mendapat tawaran lakonan drama bersiri yg menyebabkan wajahnya jarang muncul di televisyen.
Menyifatkan thn 2018 sbg thn mencabarnya bgnya, Syazwan bagaimanapun memberitahu dia sebenarnya masih ada muncul dlm telefilem selain sedang menanti dua projek filemnya, Romusha dan Bikin Filem masuk ke panggung.

f368fe362f78466f9d214200c7c00ad9 - Pali Ni Buat Aku Geram Jer.. Kang Aku Teranjjang.. Nasib Baik Ada Pujaan Hati Kanda..

Pujaan Hati Kanda dan watak Pali dipegang Syazwan trending di Twitter.
Pun begitu, kemunculannya menerusi drama rantaian Pujaan Hati Kanda yg sedang ditayangkan di TV3 menaikkan kembali namanya malah drama itu menjadi trending di Twitter.
“Sebelum saya keluar dlm drama Pujaan Hati Kanda, saya dpt byk pertanyaan antaranya kenapa dah lama tak nampak dekat TV? Dah berhenti berlakon ke? Atau dah lama tak nampak berlakon bro.
“Drama Pujaan Hati Kanda adalah drama bersiri pertama saya utk thn 2018 dan memulakan penggmbaran pd Oktober 2018.
“Tahun 2018 adalah thn yg agak struggle untuk saya, bayangkan bln 10 baru ada satu projek drama rantaian utk saya. Itulah alasan kenapa lama tak nampak saya dekat TV,” katanya.

9013520bdd0140a19f021062687b3392 - Pali Ni Buat Aku Geram Jer.. Kang Aku Teranjjang.. Nasib Baik Ada Pujaan Hati Kanda..

Syazwan bergandingan dgn Mira Filzah dlm Pujaan Hati Kanda.
Dalam pd itu, Syazwan berkata, dia terharu apabila masih ada peminat yg menantikan kemunculannya di televisyen dan tidak menyangka peranannya sbg Pali dlm drama tersebut mendapat sambutan luar biasa sehingga menjadi trending.
“Sepanjang menjayakan drama ini, saya hanya ada satu benda yg saya pegang, saya akan bermain dgn karakter ini sebaik yg saya mampu dgn ikhlasnya.
“Kepada yg selama ini perasan lama ketiadaan saya di TV saya ucapkan terima kasih kerana masih ingin melihat saya beraksi di TV dan terima kasih atas tweet-tweet #kecampali utk hari ini sehingga trending.
“Saya anggap ini adalah hadiah dan permualaan yg baik utk saya pd thn 2019 ini… Alhamdulillah dan terima kasih semua,” ujarnya.


Baca lebih lanjut di https://www.mstar.com.my

Loading...

Tags: #Baik #Buat #Geram #Hati #Jer.. #Kanda #Kang #Nasib #Pali #Pujaan #Teranjjang..

author
Author: 
    Ini Yg Dijumpai Apabila Operasi Menangkap Pemungut Derma Di Sebuah Pasar Malam, Sungguh Memilukan dan Memalukan
    Ini Yg Dijumpai Apabila Operasi Menangkap Pemungut Derma Di Sebuah Pasar Malam, Sungguh
    Biodata Penuh Siti Saleha Pelakon Wanita Malaysia
    Biodata Penuh  Siti Saleha Pelakon Wanita Malaysia | Siti Saleha Mohd Baharom (lahir 14 Mac
    Viral – Ribuan serangga ‘menyer4ng’ Kota Mekah
    Viral – Ribuan serangga ‘menyer4ng’ Kota Mekah | Seranngan ribuan serangga di kota
    Biodata Penuh Mira Filzah Pelakon Popular ‘ Pujaan Hati Kanda ‘
    Biodata Penuh Mira Filzah Pelakon Popular ‘ Pujaan Hati Kanda ‘ | Nur Amirah

    Leave a reply "Pali Ni Buat Aku Geram Jer.. Kang Aku Teranjjang.. Nasib Baik Ada Pujaan Hati Kanda.."