Ops Terpikat Cik Sombong

Loading...

opsBterpikatBcikBsombongBdramaBnovel - Ops Terpikat Cik Sombong
opsBterpikatBcikBsombongBdramaBnovel 1 - Ops Terpikat Cik Sombong

Drama adaptasi Novel Ops Terpikat Cik Sombong
Mulai 10/12/2018 di Hypp Tv
30 episode 
Setiap Isnin- Selasa

Ego! Cengil! Pendendam!

Cukup pakej sifat Ira Harisya. Cantik, manis dan penuh gaya dgn aura memikat. Namun begitu, Ira Harisya benci lelaki yg suka ambil kesempatan pd perempuan cantik sepertinya. Lebih-lebih lagi, lelaki itu Zeid Farhans.



“Saya Cuma tak nak cik jatuh ‘terguling-guling’ sendiri dekat tangga tu.Tumit kasut cik tu, cuba nak malu kan cik. Cuba cik tengok, dah ‘terpatah’ pun. Dan bukan niat saya nak ‘terpeluk’ cik dgn sengaja.” – Hans.

Bengang! Benci! Meluat! Tiga rasa bersatu dlm hati Ira Harisya, bila Farhans bekerja sbg pemandu peribadi Tan Sri Rashid. Ingat dia hairan sekalipun depan mata dia tu cucu lanun. Silap besarlah. Berani cuba nak dekat-dekat dgn dia memang merasa jadi punching bag.



Tapi tiba-tiba…

“Kenapa kau datang sini, hah? Aku benci tengok muka kau. Kau yg menyebabkan anak aku lumpuh. Keluar!”- Puan Sri Marlia

“Saya akan bertanggungjawab Puan Sri. Saya akan jadikan Ira isteri saya.”- Hans

Berkahwin, bukanlah pilihan terakhir Farhans.Tapi sbg lelaki yg bertanggungjawab, dia memilih utk menjaga Ira Harisya. Berbeza dgn Ira Harisya, hanya kesakitan yg dibawa sehingga ke gerbang perkahwinan.

“Gedik. Buang masa aku nak pancing hati Jantan miang macam kau. Gerenti dapat pun aku tak ingin. Sedekah ajelah dekat mana-mana rumah anak yatim, tak pun buat bumper jalan.” – Ira Harisya

Bila keputusan sudah dibuat Tan Sri Rashid, tiada siapa yg mampu membantah termasuk Ira Harisya.

Benci hatinya tidak mampu diungkapkan. Makin terluka bila Farhans menjadi suami. Suami yg tidak dirancang. Namun, bagi Farhans, itulah permatanya. Itulah berlian yg kilauannya sangat mahal. Dia suka Ira Harisya. Selamanya akan suka! Opss…dia sudah terpikat pd cik sombong.

Tetapi…

Ira Harisya.. bila dia kata tak suka, bermakna selamanya dia tak akan suka!

Pelakon
Shukri Yahaya sbg Hans
Dayang Areeda sbg Ira Harisya
Nafiez Zaidi sbg Tengku Reez
Ariff Aziz sbg Imran
Liza Abdullah sbg Puan Sri Marlia




opsBterpikatBcikBsombongBdramaBnovel 2 - Ops Terpikat Cik Sombong


follow admya di facebook

Carian Berkaitan

download oops terpikat cik sombong
Loading...

Tags: #Sombong #Terpikat

author
Author: 
    SPI KPM Bil.3/2019: SOP Penggunaan Kenderaan Sendiri Bawa Murid Utk Urusan Rasmi
    Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) telah mengeluarkan Surat Pekeliling Ikthisas berkenaan Prosedur Operasi Standard
    Jadi Mualaf, Deddy Corbuzier Tolak Tawaran Umroh dan Haji VIP Gratis! Ini Alasannya!
    slidegossip.com – Keputusan Deddy Corbuzier pindah agama Islam dan menjadi mualaf rupanya menarik
    KPM siasat Jalur Gemilang terbalik diedar ke sekolah
    Gambar via Facebook PETALING JAYA: Kementerian Pendidikan akan menyiasat isu Jalur Gemilang terbalik
    Pamer Goyang Pocong, Farhat Abbas Tuai Cibiran Netizen!
    slidegossip.com – Nama Farhat Abbas kembali jadi sorotan publik terkait laporannya utk pengacara
    1. author

      tontondrama8 months ago

      TO watch ops terpikat cik sombong drama visit this site tontondrama.org

      Reply

    Leave a reply "Ops Terpikat Cik Sombong"