Nutribear Minuman Kesihatan yg Dapat Membantu Meningkatkan Kolagen

Loading...

Nutribear Minuman Kesihatan yg Dapat Membantu Meningkatkan Kolagen | Sensitif betul bila orang tegur,”eh muka awak dah berkedut la”, ko rase? Itu menunjukkan kita kena buat sesuatu. Bukanlah nak menafikan kedut tu, semua orang akan mengalami proses tersebut dan ini menunjukkan tahap kolagen kita semakin berkurangan. Oleh itu, hari ni saya nak kongsi dgn korang satu produk kolagen iaitu Nutribear yg mana ianya dapat membantu meningkatkan kolagen kita. Teruja nak tahu lebih lanjut kannn…

Nutribear Minuman Kesihatan yg Dapat Membantu Meningkatkan Kolagen

Nutribear Minuman Kesihatan yg Dapat Membantu Meningkatkan Kolagen
Nutribear Minuman Kesihatan
Untuk pengetahuan semua ye, produk Nutribear ni dihasilkan drpada ikan hydrolyzed pure yg mana ianya dapat membantu  melawan dan meningkatkan :
  • Meningkatkan tahap kelembapan kulit dan menghindarkan kulit dr terhidrasi
  • Menguatkan kuku
  • Menguatkan folikel rambut supaya lebih kuat dan sihat


Kenapa Minuman Kolagen Nutribear Menjadi Pilihan

Haaa kalau korang nak tahu, minuman kolagen Nutribear ni lain dr yg lain kerana

  • Mudah larut
  • Kulit kelihatan lebih anjal
  • Mengimbangi pengeluaran minyak dlm kulit
  • Mengurangkan pigmentasi
  • Memudarkan parut
  • Mempercepatkan pertumbuhan rambut dan kuku
  • Memelihara kesihatan jantung
  • Membantu percepatkan penyembuhan luka
  • Membantu mengurangkan keguguran rambut
Hasil bagi setiap individu berbeza ye, so korang jangan la assume baru minum sekali terus ok tau, ianya bergantung pd penggunaan yg konsisten dan secara berterusan.
Nutribear Minuman Kesihatan yg Dapat Membantu Meningkatkan Kolagen
Nutribear Minuman Kesihatan 
Tak usah ragu dan risau, produk Nutribear  ini diproses dan dikilangkan di Malaysia serta mematuhi piawaian yg ditetapkan oleh HACCP, GMP dan paling penting sekali ialah ianya Halal.

Mengandungi glisin, proline, hydroxyproline, alanine, dan juga arginine. Kesemuanya ini mengandungi dos yg lebih tinggi dan ini menjadikannya ia lebih berkesan berbanding jenama kolagen yg lain.


Cara Penyimpanan

Nak jaga kualiti kolagen Nutribear supaya kualitinya tak terjejas ada caranya dan ianya sangat mudah. Hanya simpan di tempat yg kering dan jauhkan drpada terkena cahaya matahari secara langsung.


Cara Minum Kolagen Nutribear 

Cara nak minum kolagen Nutribear ni bukannya susah mana pun cuma tambah 1 scoop (disediakan) ke dlm minuman kegemaran korang. Kalau nak minum dgn air kosong blh je, tapi bagi saya better korang minum dgn air kegemaran korang hehe. Korang yg tak jelas dgn cara minum yg saya terangkan di atas, saya ada sediakan videonya.

Oh ye sebelum terlupa 5% setiap pembelian Nutribear ni, akan disumbangkan kepada pemuliharaan beruang kutub yg kini semakin terancam. Utk dapatkan info lanjut blh layari website mereka

Website : NutriBear
IG : nutribearofficial
Facebook : Nutribear

Loading...

Tags: #Dapat #KESIHATAN #Kolagen #Membantu #Meningkatkan #Minuman #Nutribear

author
Author: 
    Kokos Jiang Alias Kokos Leo Lim Mafia Koruptor Yg Merugikan Negara Rp 477 Milyar
    Jakarta, Infokanlah.com  Kokos Jiang atau juga dikenal Kokos Leo Lim merugikan negara Indonesia
    Cikgu Izzudin sudah tiada…
    “SAYA minta maaf. Sesiapa yg sudah membuat bayaran utk tempahan tag nama, saya
    Ibu bapa beratur sendiri beri hadiah kepada murid sempena Hari Apresiasi
    Setiap kali menjelang hujung thn, kesibukan sekolah menganjurkan majlis apresiasi kepada murid-murid mereka
    NUTP bantah mesyuarat guru di pertengahan cuti sekolah akhir thn
    SHAH ALAM – Kesatuan Perkhidmatan Perguruan Kebangsaan (NUTP) bantah tindakan segelintir sekolah di

    Leave a reply "Nutribear Minuman Kesihatan yg Dapat Membantu Meningkatkan Kolagen"