MUDAHNYA ROTI CANAI AIR FRYER

ASSALAMUALAIKUM
mudahnya roti canai air fryer

Sejak berjinak masak guna air fryer ni, habis menu nak cuba, dr yg frozen sampai lah nak bakar ayam, daging, kalau ikan tu sempat bereksperimen bakar ikan cencaru sumbat. Yg ikan lain tak pernah, tak semua orang kat rumah ni minat kalau ikan nak bakar dlm air fryer hii. Susah juga, kata nak sihat dah jadi main tak main nak azam kan.

Kali ini dah cuba grill roti canai dgn air fryer. Banyak – banyak jenama roti canai segera yg dah cuba, memang dah jatuh hati dgn jenama KAWAN. Roti canai jenama KAWAN memang sedap. Yg satu lagi Paratha KAWAN pun sedap juga. Jenama KAWAN ni memang first choice, Wani suka guna, lebih lagi yg pastry puff dia tu, memang jenama KAWAN lah yg selalu guna

Roti canai dan paratha tu grill dlm air fryer ni tak spray minyak pun, cukup dgn minyak yg dah ada dlm roti canai dan paratha. Korang yg peminat roti canai tu dah cuba tak jenama ini ?

C360 2018 09 26 09 56 42 240 01 - MUDAHNYA ROTI CANAI AIR FRYER
Dalam bungkusan di dlm, ada 2 keping dlm setiap plastik. Nanti korang tonton video tu ya. Selalu grill dlm ni, mkn sekali dgn minum air kopi. 2 keping tu dah terlebih kenyang dah. Suka dgn tekstur roti canai yg garing. Air fryer tak preheat pun, guna terus. Ok elok garingnya.
ROTI CANAI AIR FRYER 

Bahan – bahan 
Roti canai jenama KAWAN
Cara – cara 

1. letak 2 keping roti canai ke dlm basket
2. Tolak basket masuk dlm air fryer. Suhu 180 C dan masa dlm 8 – 10 minit. Kalau sekeping dlm 8 minit dah cukup. ini sebab letak 2 keping jadi tambah masa sikit. 
3. Dlm tempoh tersebut, balikkan kedua belah ya
4. Dah siap, mkn ketika panas tu sedap
Loading...

Tags: #CANAI #FRYER #MUDAHNYA #Roti

author
Author: 
    Arti Kata Gaul Tenyom
    Kamu pasti sering banget mendengar atau melihat kata Tenyom, baik itu di dunia
    Early Reading Materials (Part 4)
    Teaching your child to read early and well has multiple benefits and is
    Rambut Terbakar di Atas Panggung, Artis Ini Terus Bernyanyi: Ini Bgan dr Kesenangan!
    slidegossip.com – Siapapun yg menjalani suatu profesi memang harus bisa memberikan totalitasnya. Seperti
    Dr Mahathir letak jawatan Perdana Menteri
    SHAH ALAM – Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad dilaporkan baru menyerahkan surat

    Leave a reply "MUDAHNYA ROTI CANAI AIR FRYER"