MASAK NASI GORENG

Loading...

MASAK NASI GORENG

Rating video: /5

Sumber video: Youtube

Loading...

Tags: #GORENG #Masak #Nasi

author
Author: 
    Resipi Masakan Turki (Hünkar Beğendi)
    Dalam program sebelumnya kami telah menyebutkan bahawa dlm masakan Turki terdapat sekurang-kurangnya seratus
    Biskut Kelapa Nestum
    Biskut Kelapa NestumBy Kak Wan @ ResipicitarasawanBahan-bahan250 gm marjerin200 gm gula kaster1 kuning
    7 Herba Itali Yg Anda Patut Kenali Sebelum Guna Utk Memasak
    7 Herba Itali Yg Anda Patut Kenali Sebelum Guna Utk MemasakDi thn-tahun awal
    Gulai Kari Ikan Kering Tumis Darat
    Hari ini saya ingin kongsikan intipati Kuliah Zohor oleh Ustazah Fadilah Yaacob tajuk
    1. author

      Cinta Kalila2 years ago

      iya kak pita saya suka makan esmatu

      Reply
    2. author

      Rifka Anisa2 years ago

      Kk pita cantik bangeet :*

      Reply
    3. author

      Riyani Khusnun2 years ago

      Fita bagus klau badan nya berisi bgtu lebih seger di lihat nya ..dan org nya pa ada nya ,,,,gue suka gaya lo fita ..👍👍

      Reply
    4. author

      achlia baehaqi2 years ago

      Pita buat ig khusus masakan kamu sehari hari dong.. sya ni plg malas klo masak.. liat kamu masak resep sederhana kok jd terinspirasi..

      Reply
    5. author

      sherly ayhuan2 years ago

      makan

      Reply
    6. author

      aurel Dps2 years ago

      Karna banyak omong gosong telornya hahaha

      Reply
    7. author

      diena Mahardika2 years ago

      itu zaki umur berapabtahun ka pita? lucu la dia punya mata

      Reply
    8. author

      hery l2 years ago

      Jewish rtf

      Reply
    9. author

      Rita Kumala2 years ago

      Mbk pita. Zaki di biarin aja di kamar sendirian. Kan dia belum tidur mbk.. Kasian mbk..

      Reply
    10. author

      Lady of The Night2 years ago

      Dan bawang yang punya batang itu bernama daun bawang 😂

      Reply
    11. author

      B aja2 years ago

      Zacky imut skaliiii, gak terasa skrg zacky udh abg dan ada rachel

      Reply
    12. author

      Dayang Faezah2 years ago

      u r so funny ….pita…lucu sekali kalau dpt jadi teman untuk hilangkan stress

      Reply
    13. author

      Tasmadi Saad2 years ago

      Halo

      Reply
    14. author

      manis cantik2 years ago

      😘😘😘😘😘

      Reply
    15. author

      tango S2 years ago

      Lalalalalalalalalala

      Reply
    16. author

      Salsa Batang2 years ago

      Daun bawang bkn batang bawang

      Reply
    17. author

      Aisyah Safee2 years ago

      kak ajak cara bisnes d ebay

      Reply
    18. author

      Raffi Adrian2 years ago

      Kok dirumah pita kayak aneh kayak ada hantu nya ya HMMMMMM🤔🤔🤔😐😓😓

      Reply
    19. author

      Felisha Salma2 years ago

      yaampun zach masih kecil sangat lucu sekali😚😚

      Reply
    20. author

      cimpontano cimpontano2 years ago

      Kamu sama kaya emak gw suka makan es batu

      Reply

    Leave a reply "MASAK NASI GORENG"