MASAK NASI GORENG

Loading...

MASAK NASI GORENG

Rating video: /5

Sumber video: Youtube

Loading...

Tags: #GORENG #Masak #Nasi

author
Author: 
    Resipi Masakan Turki (Hünkar Beğendi)
    Dalam program sebelumnya kami telah menyebutkan bahawa dlm masakan Turki terdapat sekurang-kurangnya seratus
    Biskut Kelapa Nestum
    Biskut Kelapa NestumBy Kak Wan @ ResipicitarasawanBahan-bahan250 gm marjerin200 gm gula kaster1 kuning
    7 Herba Itali Yg Anda Patut Kenali Sebelum Guna Utk Memasak
    7 Herba Itali Yg Anda Patut Kenali Sebelum Guna Utk MemasakDi thn-tahun awal
    Gulai Kari Ikan Kering Tumis Darat
    Hari ini saya ingin kongsikan intipati Kuliah Zohor oleh Ustazah Fadilah Yaacob tajuk
    1. author

      Cinta Kalila1 year ago

      iya kak pita saya suka makan esmatu

      Reply
    2. author

      Rifka Anisa1 year ago

      Kk pita cantik bangeet :*

      Reply
    3. author

      Riyani Khusnun1 year ago

      Fita bagus klau badan nya berisi bgtu lebih seger di lihat nya ..dan org nya pa ada nya ,,,,gue suka gaya lo fita ..👍👍

      Reply
    4. author

      achlia baehaqi1 year ago

      Pita buat ig khusus masakan kamu sehari hari dong.. sya ni plg malas klo masak.. liat kamu masak resep sederhana kok jd terinspirasi..

      Reply
    5. author

      sherly ayhuan1 year ago

      makan

      Reply
    6. author

      aurel Dps1 year ago

      Karna banyak omong gosong telornya hahaha

      Reply
    7. author

      diena Mahardika1 year ago

      itu zaki umur berapabtahun ka pita? lucu la dia punya mata

      Reply
    8. author

      hery l1 year ago

      Jewish rtf

      Reply
    9. author

      Rita Kumala1 year ago

      Mbk pita. Zaki di biarin aja di kamar sendirian. Kan dia belum tidur mbk.. Kasian mbk..

      Reply
    10. author

      Lady of The Night1 year ago

      Dan bawang yang punya batang itu bernama daun bawang 😂

      Reply
    11. author

      B aja1 year ago

      Zacky imut skaliiii, gak terasa skrg zacky udh abg dan ada rachel

      Reply
    12. author

      Dayang Faezah1 year ago

      u r so funny ….pita…lucu sekali kalau dpt jadi teman untuk hilangkan stress

      Reply
    13. author

      Tasmadi Saad1 year ago

      Halo

      Reply
    14. author

      manis cantik1 year ago

      😘😘😘😘😘

      Reply
    15. author

      tango S1 year ago

      Lalalalalalalalalala

      Reply
    16. author

      Salsa Batang1 year ago

      Daun bawang bkn batang bawang

      Reply
    17. author

      Aisyah Safee1 year ago

      kak ajak cara bisnes d ebay

      Reply
    18. author

      Raffi Adrian1 year ago

      Kok dirumah pita kayak aneh kayak ada hantu nya ya HMMMMMM🤔🤔🤔😐😓😓

      Reply
    19. author

      Felisha Salma1 year ago

      yaampun zach masih kecil sangat lucu sekali😚😚

      Reply
    20. author

      cimpontano cimpontano1 year ago

      Kamu sama kaya emak gw suka makan es batu

      Reply

    Leave a reply "MASAK NASI GORENG"