Kuih Kasui

Kuih Kasui,5 / 5 ( 1votes )
Loading...

Kuih Kasui

AMA – Kuih Kasui 2013

Rating video: /5

Sumber video: Youtube

Loading...

Tags: #Kasui #Kuih

author
Author: 
    Resipi Masakan Turki (Hünkar Beğendi)
    Dalam program sebelumnya kami telah menyebutkan bahawa dlm masakan Turki terdapat sekurang-kurangnya seratus
    Biskut Kelapa Nestum
    Biskut Kelapa NestumBy Kak Wan @ ResipicitarasawanBahan-bahan250 gm marjerin200 gm gula kaster1 kuning
    7 Herba Itali Yg Anda Patut Kenali Sebelum Guna Utk Memasak
    7 Herba Itali Yg Anda Patut Kenali Sebelum Guna Utk MemasakDi thn-tahun awal
    Gulai Kari Ikan Kering Tumis Darat
    Hari ini saya ingin kongsikan intipati Kuliah Zohor oleh Ustazah Fadilah Yaacob tajuk
    1. author

      Milinda Milin1 year ago

      gula melaka tu bila pula nak masukkan… sbb dlm video ni pakai air putih jee…

      Reply
    2. author

      Milinda Milin1 year ago

      gula melaka tu bila pula nak masukkan… sbb dlm video ni pakai air putih jee…

      Reply
    3. author

      Zaitun Ali1 year ago

      penipu

      Reply
    4. author

      Shima Hassan1 year ago

      confused?? air gula melaka tu untuk apa??

      Reply
    5. author

      AYU MHD1 year ago

      yg penting video ni baik, menarik dan resepi nya senang di fahami dan teratur. pasal lagu apa yg dia nk letak dia punya suka la.tak nk dgr off kan je suara,dh dapat resepi tak berterimakaseh lagi nk complain pulak pasal lagu tak sesuai la apa la.

      Reply
    6. author

      Petrichor Dwells1 year ago

      apesal ramai sgt komen bnda sama? video ini baik, video ini amat bagus, video ini amat menarik, saaangaaattt baikkk. video ini segala2nya bgii pengomen2 di bawah

      Reply
    7. author

      MAIMUNAH BINTI ALI1 year ago

      Saya suka video macam ini senang belajar di rumah mengisi masa lapang ingin belajar.

      Reply
    8. author

      danish swag1 year ago

      Yg air gula melaka tu bila pulak nk campur??

      Reply
    9. author

      afrina firzana1 year ago

      pada pendapat saya video ini saangat baik. video kualitinya bagus. font yang diggunakan sangat sesuai dan juga senang dibaca dan cara cara untuk membuat kuih ini sangat senang difahami.gambar gambar yang dilettakan juga terang dan senang dilihat .apa yang harus diperbaiki adalah lagu latar belakangnya ianya tidak sesuai. selain daripada itu, percubaan yang baik, syabas

      Reply
    10. author

      Nisrin Irbah1 year ago

      Pada pendapat saya, video ini amat menarik keranamereka menujukkan cara-cara untuk membuat kuihnya dan bahan-bahan yang diperlukan untuk membuat kuih kasui juga agak jelas. Namun, video ini boleh diperbaiki lagi jika lagunya ditukar kepada lagu yang lebih sesuai seperti lagu melayu kerana lagu untuk video ini kurang sesuai dengan videonya. Percubaan yang baik!

      Reply
    11. author

      Nur Syaza1 year ago

      Vidoe ini amat bagus kerana awak menunjukkan bahan-bahan yang diperlukan dengan jelas sekali. Saya tidak terasa ragu-ragu untuk membuatt kuih kasui kerana gambar dan video yang digunakan amat membantu. Mudah untuk mengikut cara membuatnya. Font yang tidak susah untuk dibaca walaupun font yang digunakan kursif. Warna latar belakang video ini juga sesuai dan mudah untuk dibaca. Syabas!
      -Syaza

      Reply
    12. author

      Qiara Athirah Nur Jannah Binte Khairul Anuar1 year ago

      Pada pendapat saya video ini amat bagus sekali. Syabas. Resepi yang diberinya senang diikut. Mereka juga menunjukkan cara membuatnya. Namun lagu yang diletakkan di video ini tidak sesuai kerana terlalu rancak. Pemilihan fonts mereka juga bagus . Saya tidak berasa sukar untuk membaca. Namun video ini boleh diperbaiki lagi dengan meletakkan lagu yang sesuai.

      Reply
    13. author

      Nur Syaza1 year ago

      Pada pendapat saya,video ini amat menarik kerana mereka menunjukkan cara-cara membuat dangan jelas. Bahan-bahan yang diperlukan juga ditunjjuk dengan jelas. Syabas kepada mereka yang telah membuat video ini. Walaubagaimana pun tema lagu tidak telalu sesuai. Jangan berputus asa. Kamu boleh menggunakan lagu melayu yang sesuai untuk kuih kasui ini.
      ~Najwa

      Reply
    14. author

      Clone Commander Cody1 year ago

      saya berpendapat video ini baik kerana ia menunjuk cara-cara membuat kuih kasui dengan jelas. lagunya tidak sesuai kerana video ini tentang kuih melayu tetapi lagunya bahasa inggeris. gambar-gambar di dalam video ini pun sangat jelas. font dan transition teks pun sangat cantik tetapi susah hendak membaca kerana saya tidak boleh membaca font condong dengan baik.
      -luth

      Reply
    15. author

      Nisrin Irbah1 year ago

      videonya sangat jelas dan teks video ini juga jeals untuk dibaca. Kesuluruhannya baik namun lagunya tidak sesuai untik video ini. – Nisrin

      Reply
    16. author

      Nur Syaza1 year ago

      Amat jelas penjelasannya dan videonya terang. Senang untuk mengikut arahan. Kesuluruhannya baik tetapi lagunya tidak sesuai. Teks di video ini bagus kerana mudah untuk dibaca.
      Syaza

      Reply

    Leave a reply "Kuih Kasui"