Komen Ust Azhar Idrus Isu Doa Laknat (Ustaz Ahmad Dusuki)

hqdefault 85 - Komen Ust Azhar Idrus Isu Doa Laknat (Ustaz Ahmad Dusuki)

Rating video: /5

Sumber video: Youtube


Loading...

Tags: #Ahmad #Azhar #Dusuki #Idrus #Komen #Laknat #Ustaz

author
Author: 
    Ceramah Agama Habib Syech tentang Menjadi Muslim yang Baik
    “Tulungagung bersholawat” – Ceramah Agama Islam Habib Syech bin Abdul Qodir Assegaf dalam
    Kuliah Tidak Penting
    Subtitles for this video are available. Click the “CC’ Button. Andovi da lopez
    Makam rasulullah saw ketika di buka oleh juru kunci astana
    Makam rasulullah saw ketika di buka oleh juru kunci astana Rating video: /5
    Bacaan ayat kursi yang sangat merdu dan sangat menyentuh hati
    Bacaan ayat kursi Rating video: /5 Sumber video: Youtube
    1. author

      Shah Ilham2 years ago

      toksh dk baloh hk komen kato stakat org kafir buleh laa tapi politik xpyoh laa
      xpyoh laaa tok mg
      negara Malaysia skrg dipipim oleh rang jahil
      memang patut ustaz dasuki berdoa macam tu nak angkat islam dlm malaysia

      Reply
    2. author

      Panglima Nusantara2 years ago

      Aku tetap pangkah PAS
      pegi mampus..
      Hampa nak gaduh ka..apa ka.. Hampa punya pasal..
      Aku tahu aku buat apa yang ALLAH perintah kan saja..
      Dan tiba time PRU aku turun memangkah..
      Gaduh2.. Tak ke mana pun..
      Sakit kepala.. Sakit mata aku melihat sesama saudara ku bertikam lidah pasal politik ni..
      Sistem demokarsi kita ni.. Adalah sistem Yahudi kerana natang ni buat mcm ni lah.. Sampai ke la ISLAM tak bersatu..
      Ingt suka2 englad bagi tanah melayu kemerdekaan..
      "fikir-fikir kan"
      Kaji sejarah.. Cari balik salah silah semua nya.. Hampa akan jumpa..

      Reply
    3. author

      sheedi cd2 years ago

      Sefaham ana….uai kata buleh doa laknat utk musuh islam yg kafir..tapi kalau doa laknat ke atas seagama islam bahkan melawan pemerintah..makanya bertentangan dgn islam…tq

      Reply
    4. author

      noor awsb22 years ago

      ini masaalah berbeza politik kenapa berdoa macam pi perang syria n rohinya…nampak tak cerdik yg berdoa tu

      Reply
    5. author

      khalifah al-fateh2 years ago

      Mukin yg unlike tu rasanya org kafir bab mereka memang xtahu apa yg dickap kan tu berlandaskan lojik akalan atau mengikut quran dan hadis dan andai yg islam jg xdpt terima maka terbukti lah mata hati mereka2 itu dibutakan Allah…parti yg mengikut jlan alquran dan hadis disindir dan dilebel sebagai bhn tungangan semata mata..semoga Allah buka hati2 mereka yg terlalu berdendam dgn org yg selalu ikut cara alquran dan hadis…aamiin

      Reply
    6. author

      belajar ugama2 years ago

      Keke~

      Kena usik dek UAI.

      Reply
    7. author

      wan asma v2 years ago

      Antara Taliban & Erdogan, mana pilihan anda? Sekrg PAS semakin dibanjiri puak2 Taliban@RIT??? Sapa yang tak sehaluan, semua diperangi tak kira siapa???

      Reply
    8. author

      daniel Sw2 years ago

      Itu.pada.Musuh… Faham tak ??? Lembu Macai Faham Betui2… Ustaz Nie Penerangan Tak betul….Lembu " Teruskan Doa Laknak.kita tengok sapa yg.kena Laknat… Yg Pelik Ustaz2 PAS BODO NIE… PENYAMUN DIA SOKONG.PULAK… DOALAH LAKNAK KAT1 NAJIB "

      Reply
    9. author

      Pengejar Impian2 years ago

      Kalau dari sudut psikologi,orang yg suka doa laknat dan marah marah ni macammana keadaan hati dan jiwa mereka ya? Agak agak mereka ni tenang dan baik hati tak? Fikir fikirkan ya

      Reply
    10. author

      Mohd Nizam2 years ago

      musuh islam bkn semestinya org kafir…kat malaysia dan dunia skg ni ORG ISLAM SENDIRI MENENTANG PERJUANGAN ISLAM….cth musuh islam kat mlysia ni adalah siti kasim…jika pertubuhan adalah umno dan PH….ada bantahan?? balas dgn dalil dan fakta….akan dibalas dgn fakta dan dalil…komen sampah x cerdik baca dan tgk sudah…..

      Reply
    11. author

      Mohd Nizam2 years ago

      suka gandingan ustaz kamarulzaman dan uai….😂😂😂

      Reply
    12. author

      Mohd Nizam2 years ago

      PAS TERUSKAN PERJUANGAN…MNA ADA JEMAAH YG PERFECT,SDGKAN ZAMAN SAHABAT PUN BERPERANG SESAMA SENDRI….BEZA MANUSIA DGN IBLIS SATU JA….IBLIS XKAN PERNAH SENANG DGN SEGALA KEBAIKAN YG INGIN DILAKUKAN DAN AKAN SEDAYA UPAYA MELAWAN DAN MENCARI DALIL AGAR X TERTEGAKNYA KEBENARAN….

      Reply
    13. author

      maha omar2 years ago

      kalu doa utst tu makbul nak minta dia tlg doa aku kayalah

      Reply
    14. author

      Nemo Fish2 years ago

      Mustapha Kamal nampak dah tua. Malau dulu masa taun 90an… YA ALLAH hensemnya…

      Reply
    15. author

      Lightweight 872 years ago

      Jwpn yg bkn jwpn sbb nk cover dupuki. InsyaAllah ada rejeki nnt dpt la uia jd calon pas mcm dupuki.

      Reply
    16. author

      Abu Hassan2 years ago

      Ramainya ulama dlm komen ni…brapa kitab dh mngaji???ish2….nk komen org berilmu tu sedor laa diri skit…stakat dk tngok ceramah utube nk komen dh org alim ulama,,,emmm…akhir zaman….

      Reply
    17. author

      Yaakob Hasan2 years ago

      Soalan x jelas terr

      Reply
    18. author

      Ini bukan!2 years ago

      Hakikatnya kita dilarang melaknat sesuatu drpd makhluk Allah melainkn ape yg dah tertulis dlm alquran laknat atas mrk, cth disebut golongan yahudi, nasrani, syaitan, iblis…

      Reply
    19. author

      Diana Rafar2 years ago

      aku nak doa najib cepat mati sbb zalim sgt pada rakyat malaysia terutama bangsa melayu yg sepatutnya dia jaga… takde sape dari kalangan ahli parti umno yg berani nak lawan najib… kepala masing2 dah kena simen baik punya…

      Reply
    20. author

      Daniel Zulkiflie2 years ago

      Da la tu,,zaman da akhir. Sgt,,bersiap dan kuatkan iman untk mnghadapi dajal laknatullah

      Reply

    Leave a reply "Komen Ust Azhar Idrus Isu Doa Laknat (Ustaz Ahmad Dusuki)"