Koleksi Comel Nora Danish Duta Baru Safi Rania Gold

Loading...

Amboi cantik betul Nora Danish ni, kami ingatkan awek mana yg berselindung disebalik jilbab lagi-lagi dikeliling oleh ‘bodygurad’ ala-ala Mesir ini. Dah macam puteri kami tengok, jelita sungguh, Oh ya, ini bukan perubahan imej terbaru Nora Danish pelakon comel ini. Sebaliknya kini Nora Danish berpakaian seperti ini ketika majlis perlantikan dirinya sebaagai duta Safi Rania Gold. Memang ‘stylo’ juga konsepnya. kan.

Nora Danish Duta Safi Rania Gold

Sebelum utk pengetahuan anda semua, duta Safi Rania Gold sebelum ini adalah Rozita Che Wan atau mesra dipanggil sbg Che Ta. Bagi kami pemilihan Nora Danish sbg duta baru adalah tepat dan bersesuaian dgn jumlah pengikut Instagram Nora Danish yg melebihi 1 juta, wow pastinya impak akan diterima amatlah tinggi bukan?.

Kecantikan dan kemulusan kulit Nora Danish juga tidak perlu dipertikaikan lagi. Memang sesuai sangatlah pdnan ini.

Nora Danish Duta Safi Rania Gold

 Tahniah diucapkan kepada Nora Danish atas perlantikan ini. Makin murah rezeki pelakon ini sejak kebelakangan ini. Semoga terus maju jaya. Lagi beberapa gambar dgn membaca artikel ini sepenuhnya.

Nora Danish Duta Safi Rania Gold

Nora Danish Duta Safi Rania Gold

Nora Danish Duta Safi Rania Gold

Nora Danish Duta Safi Rania Gold

Tahniah Nora Danish..

Loading...

Tags: #Baru #Comel #Danish #Duta #Gold #Koleksi #Nora #Rania #SAFI

author
Author: 
    Promosi Special Tony Roma’s Sempena Hujung Thn 2019
    Assalamualaikum rib lovers.. Ho ho  kejap je dah nak sampai hujung thn 2019
    Iis Dahlia Akui Suaminya yg Membawa Selundupan Harley Davidson Milik Dirut Garuda!
    slidegossip.com – Sosok pilot yg menerbangkan pesawat yg mengangkut selundupan Harley Davidson dr
    South Afrika Jadi Pemenang Miss Universe 2019! Bukti Kecantikan Tak Dilihat dr Fisik?
    slidegossip.com – Ajang kontes kecantikan dunia Miss Universe 2019 sukses digelar. Seperti dilansir
    Jadual Gaji Minimum-Maksimum Guru SSM DG29 – DG54
    Berdasarkan pekeliling yg menerusi Rasionalisasi Perkhidmatan Awam berkuatkuasa 1 Julai 2016 yg dikeluarkan

    Leave a reply "Koleksi Comel Nora Danish Duta Baru Safi Rania Gold"