Isu Tauliah, Nasihat Ust Azhar Idrus pada Ustaz Ahmad Dusuki

Loading...

Isu Tauliah, Nasihat Ust Azhar Idrus pada Ustaz Ahmad Dusuki

Rating video: /5

Sumber video: Youtube

Loading...

Tags: #Ahmad #Azhar #Dusuki #Idrus #Nasihat #Pada #Tauliah #Ustaz

author
Author: 
    Doa Pembuka Majlis
    Berikut adalah contoh Doa Pembuka Majlis yang boleh digunakan untuk sebarang acara. Bacaan
    Hanya Kerana RENDANG Tak Crispy | Ustaz Mohd Aslam
    Nota: Bagi yang ingin menyumbang untuk kos pengurusan & operasi bulanan AKS ,
    Ustaz Wan Hizam A Sabil l 19042018 l Rapuhnya Aqidah Umat Akhir Zaman
    Bertempat di ; Masjid Al-Azim Masjid Negeri MelakaI,Bukit Palah, Melaka. Selamat datang ke
    PERBEDAAN LULUSAN SMA DENGAN SARJANA! DILEMA KULIAH ATAU TIDAK?
    MAU CARI KERJA??? KAMU LULUSAN APA? SMA ATAU SARJANA? Sebenernya mana yang lebih
    1. author

      Rositta Endy2 years ago

      Rambo…

      Reply
    2. author

      Hamba Allah2 years ago

      Saya dan sesiapa sahaja yang ambil atau terambil apa sahaja yang pernah saya ambil / terambil atau beli ilmu dan apa sahaja dari kamu dan dari pembantu pembantu kamu, kami pulangkan semula ilmu dan apa sahaja kepunyaan kamu dan kepunyaan pembantu pembantu kamu selama lamanya kepada kamu, apa sahaja yang kami ambil / terambil atau beli dari kamu dan dari pembantu pembantu kamu di masa lalu ,kini dan di masa akan datang..

      Reply
    3. author

      wan asma v2 years ago

      Selangor di bawah PR bagi ruang seluas-luasnya utk ceramah & tarbiyah drp Ustaz2 PAS, sampai boleh buat pelbagai acara & aktiviti di Masjid atau luar Masjid. Tapi kepercayaan & ruang yang diberi, dibalas dgn Solat & Doa Lahanat oleh Ustaz2 PAS??? Itu dasar politik matang & sejahtera???

      Reply
    4. author

      azhar armstrong2 years ago

      Biruu muko…mu cakap yender gitu..kakakaka

      Reply
    5. author

      afiq emok2 years ago

      Knp video lag

      Reply
    6. author

      Wan Salleh2 years ago

      Tak yah lah berselfi semasa atas pentas dgn ustaz… gambar dah masuk youtube , simpan saja lah gambar yg ada dlm youtube

      Reply
    7. author

      Rasyid #Asyidibongmerah87qmail. com2 years ago

      Hahaha😉

      Reply
    8. author

      Hassani Mohd2 years ago

      Krnapa muka hitang..takder cahayer islang

      Reply
    9. author

      Hassani Mohd2 years ago

      Eleh… org jemput UAI kerana maharajalawak jaaa…nak berseronok seronok saja..gelak ketawa sampai terkentut kentut ja

      Reply
    10. author

      Mat Bon2 years ago

      Bkn kt negeri umno je…negeri kelantan.n selangor pn sama juga.. masalah pemimpin mengunakn kuasa politik …kuasa bg tauliah kerajaan negeri.. pemimpin pas mahfuz omar buat ceramah xde tauliah telah didakwa dimakamah..slps pas kluar dr PH.. nk salahkn sape.. teresa koh buah blh pula… ni masalahnya pemimpim melayu ni x kira dr umno@ ph.

      Reply
    11. author

      pie hensem2 years ago

      Minum arak boleh sebab ada tauliah. Bukan boleh minum sukasuka

      Reply
    12. author

      FITRI HASAN2 years ago

      Terbaik.artis dan ustadz

      Reply
    13. author

      Heroman 9992 years ago

      Hmm pelik2 lah org zaman leni ni,,,,nok wak ceramoh bahang haram terus,,,jeng molek,,,wei taubat2 lah wei belake

      Reply
    14. author

      Faizal Pesotto2 years ago

      maaflaa tuan guru…janganlaa kalau boleh kita guna parti untuk memperjuangkan isu2 hudud…yang saya pelik ada yang mana kawasan yg dimenangi PAS akan tetapi kenapa mereka masih menggunakan corak pentadbiran yang masih tak berubah..maaf tuan guru..saja bertanya.. walaupun kita berlainan parti sepatutnya kerajaan pusat tetap memberikan bahgian duit untuk setiap parti supaya sebahgian ulamak dapat menjayakan isu2 yang wajib kita laksana demi untuk orang islam sahja..bagi yg non muslim jika mahu ikut undang2 islam dibolehkan

      Reply
    15. author

      heari heari2 years ago

      gila la puak2 yg cuba sekat UAI dari menyampai kan dakwah.. ARAK BOLE.. DAKWAH TAK BOLE..

      Reply
    16. author

      shaiful epu2 years ago

      Jabatan agama pun dah dikawal oleh pihak kerajaan…tak ikut telunjuk kerajaan je..terus ditarik tauliah,digam dari masuk t.v.dunia akhir zaman agama tidak diutamakan lg hanya dunia jd kepentingan dan pegangan hidup.

      Reply
    17. author

      Han Cherating Utama2 years ago

      Artis artis ni tak yah Ler lebih lebih gho yak hal agamo….cikit cikit udah Ler….

      Reply
    18. author

      ZAKARIA BIN DATO PUTEH2 years ago

      Ada apa dgn tauliah…skrg zaman moden, medan kuliah dan tazkirah itu luas!!

      Reply
    19. author

      hijau bumi tuhan2 years ago

      Jnis makluk munafik yg x bg kuliah.klau k pop 100% bg

      Reply
    20. author

      Arill Ariel2 years ago

      penghibur..🤣

      Reply

    Leave a reply "Isu Tauliah, Nasihat Ust Azhar Idrus pada Ustaz Ahmad Dusuki"