Indahnya Alunan Merdu Zikir Penenang Hati dan Jiwa Baru

hqdefault 785 - Indahnya Alunan Merdu Zikir Penenang Hati dan Jiwa Baru

Ajaibnya Alunan Merdu Zikir Penenang Hati dan Jiwa Baru

alunan merdu zikir munajat dan zikir taubat ini membuatkan hati menjadi tenang, jiwa menjadi damai dengan keindahan zikir Allah.

Pasangkan zikir ataupun bacaan surah kepada anak ketika anak hendak tidur. Ia sangat bagus,lembut hati anak. Kita amalkan perkara yang baik dalam mendidik anak kita Insyaallah. ,Sesungguhnya yang baik itu datangnya dari Allah.

Rating video: /5

Sumber video: Youtube


Loading...

Tags: #Alunan #Baru #Hati #indahnya #Jiwa #merdu #Penenang #Zikir

author
Author: 
    Ustaz Azhar Idrus – Sebelum Kawin Naik Motor Rapat Abis..Sayang Duduk Rapat Abang Nak Corner Ni 😏
    Ustaz Azhar Idrus – Sebelum Kawin Naik Motor Rapat Abis..Sayang Duduk Rapat Abang
    Ceramah Agama Habib Syech tentang Menjadi Muslim yang Baik
    “Tulungagung bersholawat” – Ceramah Agama Islam Habib Syech bin Abdul Qodir Assegaf dalam
    Kuliah Tidak Penting
    Subtitles for this video are available. Click the “CC’ Button. Andovi da lopez
    1. author

      Mohd Rizal Abdullah3 years ago

      Siapa tahu siapa empunya suaraa pada minit 2.26..kalau tahu harap dapat reply comment ini. Harap tuan2 dapat membantu.jasa baik tuan amatlah saya hargai

      Reply
    2. author

      Amela Suhana3 years ago

      ❤❤❤❤❤

      Reply
    3. author

      YoongSONE3 years ago

      Ya Allah, kau tenangkanlah aq dr anxiety ini…. aq hrp dpt berasa tenang seperti sediakala ya Allah…

      Reply
    4. author

      Mas Oman3 years ago

      Mohon maaf dikalau saya lancang,, wahai kaum muslimin saya mau bertanya yg selama ini saya penasaran : apabila ada yg tau BAGINDA NABI BESAR MUHAMMAD SAW, sebenarnya ALLOH swt ciptakan dari nur, tanah syurga, atau sama seperti kita,, mohon maaf kalau pertanyaan saya lancang..
      mohon kaum muslimin wal muslimat yang tau hadisnya,,
      minta jawabanya..?

      Reply
    5. author

      Erna Wati3 years ago

      masya Allah kok ada ya yng jempol nya kebalik👎👎mungkin hati mereka yng membalikan jempol nya ..hati nya sudah mati

      Reply
    6. author

      mama adifNafif3 years ago

      😭

      Reply
    7. author

      Anies Najuwa3 years ago

      Tenanggg🌤💙

      Reply
    8. author

      Badlishah Amin3 years ago

      Allahu.. pasang zikir ni di tempat kje.. tenang rase hati.. Anak2 murid pun ikut serta mngalunkan zikir ni.. bila dngar btul2 rase sebak sngat.. sbb jauh sngat dengan Allah .. moga Allah tak matikan hati ini dngar alunan zikir dri mu. aminn

      Reply
    9. author

      Mohamad Asri3 years ago

      Ya Allah..tenang hati ni yg dalam kekusutan dunia…jahil nye hamba mu ini Allahu rabbi…beri kn la ketengn hati ni saat di uji…

      Reply
    10. author

      IlhamYT3 years ago

      D
      A
      C
      D
      B
      A
      B
      A
      C
      D
      B
      D
      C
      A
      D
      B
      C
      D
      A
      C
      A
      B
      A
      C
      B
      B
      B
      B
      C
      A
      A
      D
      C
      C
      C
      A
      B

      Reply
    11. author

      Fazilah boorhan Fazilah3 years ago

      Alhamdulillah sy terdetik nk dgar zikir..

      Reply
    12. author

      Nurshafikah Nordin3 years ago

      YaAllah, dalam sungguh rasa sakit dihati ni.

      Reply
    13. author

      hankydope me3 years ago

      pernah stress smpai rasa mcm nak tumbuk penggal je org yg buat kau stress tu

      mcm tu la aku rasa skrng

      Reply
    14. author

      Noraini Jainuddin3 years ago

      subhanallah hati jd tenang bla mendengarnya.. Alhamdulillah trima kasih ya Allah kerna masih memberi peluang padaku untuk terus bernafas sehingga ke hari ini😇😇😇

      Reply
    15. author

      Taufiq Ahmad3 years ago

      Alhamdulilah ❤️

      Reply
    16. author

      Anny Rany3 years ago

      Mugkin perbedaan kita tak sama setidaknya hargailah keputusanmu jika kita sudah, tau akan begini .

      Reply
    17. author

      Anny Rany3 years ago

      Rasanya begitu pait bila lagi bertengkar sama suami dan hati ini sakit bangeet, kita udah jauh sama ortu kita dan kita rela untuk jauh sama mereka tapi ttp saja di perlakukan seperti ini
      Hanya allah yang tau, segalanya allah yang selalu mau menuntunku

      Reply
    18. author

      Zalsa Bunny3 years ago

      Allahuakbar,
      Mendengar ini.. membuarku sadar bahwa ada hal yang menenangkanku tapi aku abaikan karena urusan dunia yang malah membuatku sakit.

      Reply
    19. author

      Trion Nurcahyono3 years ago

      musik ini selalu saya putar saat beraktifitas. agar mendapat pedoman dari sang maha guru.

      Reply
    20. author

      mizdy didy3 years ago

      hanya pada mu ya Allah

      Reply

    Leave a reply "Indahnya Alunan Merdu Zikir Penenang Hati dan Jiwa Baru"