Hilangkan Stress : Zikir Yang Mampu Menggentarkan Hati Keras dan Mengalirkan Air Mata | Hasbi Rabbi

Loading...

Hilangkan Stress : Zikir Yang Mampu Menggentarkan Hati Keras dan Mengalirkan Air Mata | Hasbi Rabbi

حسبي ربي جل الله مافي قلبي غير الله | Hasbi Rabbi Jallallah

———————————————————————————–
Participate in the reward of Allah!
View and Share (Share) to your families & your friends.
—————————————————————————-
Please include us into the hands (prayers) your 🙂
Please include us in your Du’a 🙂

Peace All of you!
Salam All!

O Allah forgive me and all Muslims …

——————————————————————————
Please Click ‘Like – Share – Subscribe ”

Our Youtube Channel
https://goo.gl/D19UzQ

Our Facebook Page:
https://goo.gl/gTMPVz

More Video From Juz Amma by Qari Ziyaad Patel click Here https://goo.gl/aDTecC

Note:
No copyright infringement intended – Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for “fair use” for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted.

Rating video: /5

Sumber video: Youtube

Loading...

Tags: #Hasbi #Hati #Hilangkan #Keras #Mampu #Mata #Mengalirkan #Menggentarkan #Rabbi #Stress #yang #Zikir

author
Author: 
    Doa Pembuka Majlis
    Berikut adalah contoh Doa Pembuka Majlis yang boleh digunakan untuk sebarang acara. Bacaan
    Hanya Kerana RENDANG Tak Crispy | Ustaz Mohd Aslam
    Nota: Bagi yang ingin menyumbang untuk kos pengurusan & operasi bulanan AKS ,
    Ustaz Wan Hizam A Sabil l 19042018 l Rapuhnya Aqidah Umat Akhir Zaman
    Bertempat di ; Masjid Al-Azim Masjid Negeri MelakaI,Bukit Palah, Melaka. Selamat datang ke
    PERBEDAAN LULUSAN SMA DENGAN SARJANA! DILEMA KULIAH ATAU TIDAK?
    MAU CARI KERJA??? KAMU LULUSAN APA? SMA ATAU SARJANA? Sebenernya mana yang lebih
    1. author

      Endang S2 years ago

      Subhannallah Alhambdullah Allahu Akbar

      Reply
    2. author

      BLUE_ COKE2 years ago

      Alhamdulillah puji syukur pada mu ya Allah dngn melantungkan sholawat salaaam ke atas baginda nabi muhamad SWA di samping hati merasa tenang bnyk berterima kasih padamu ya Allah masih memberi bafas kpd hambamu yg hina ini

      Reply
    3. author

      Marsha Yudianto2 years ago

      Allahu Akbar subhanallah,,..

      Reply
    4. author

      Kiranti Ibrahim2 years ago

      Subhanallah,,,
      Merdunya tenang pikiran ku ya Allah,,

      Reply
    5. author

      Ucokkx Persib2 years ago

      Subhanaloh… alohuakbarr ..sejahat jaht nya sy … orng paling biadab kalow dengar orng mengaji sy takut .teringat dosa sy ..

      Reply
    6. author

      ganezh carlyana2 years ago

      Subhanallah suaranya merdu….

      Reply
    7. author

      sriah sri2 years ago

      ALHAMDULILLAH YA ALLAH ENGKAU MASIH BERI HAMBA KESEMPATAN BERSHOLAWAT ATAS NABI AGUNG MUHAMMAD KEKASIHMU YA ALLAH''

      Reply
    8. author

      Hazim Bin Ahmad Kamal2 years ago

      Yg mana dislike tu keturunan YAHUDI DAJJAL LAKNATULLAH….

      Reply
    9. author

      Arman Bahagia2 years ago

      Hati ku trasa sejuk

      Reply
    10. author

      Iskandar Bakri2 years ago

      Subhanallah, sangat bagus, baru kali ini Saya ketemu alunan nada yang sangat indah

      Reply
    11. author

      Hazmi Sabri2 years ago

      Terdetik di hati .. Jiwa yg terkoyak kerana dosa di masa lalu .. Trasa sejuk sangat hati masa mndengar kan zikir ni.. Kalau lah mmpu aku melihat kisah silam aku dari sekecil² anak ..smasa membesar hingga kini .. Kalau lah smua tu aq dpt .. Aku nak tunjuk kan pada mama dan ayah aku .. Yang aku tak pernah lupakan kata² , ajaran , nasihat mereka dr kecil hingga hari aku kluar dr rumah .. Merantau berdikari sndiri .. Belajar utk tebus dosa masa lalu .. Aku nak sangt tunjuk kn dkt dyrang.. Tiap malam .. Tiap kali tgh menyendiri kerana madalah yg aku hadapi waktu aku diluar sna .. Tiap kali itu lah aku doa kpd allah.. Selamat kan lah.. Berikan lh kebaikan.. Dn semoga slalu di bawah perlindungan allah swt ..kalau mereka dpt tengok .. Klu mereka tau .. Ape yg aq perjuangkan slama ni.. Smua nya utk kluarga aku.. Utk kesenangan adek² aku.. Mama dgn ayah .. Dan mungkin mereka akan bersama semula bila tau .. Ape yg aku luahkan ini.. Semoga allah yang satu kan mereka semula.. Kmi perlukan kasih sayang mama dgn ayah .. Susah nk capai impian dlm hidup tanpa ada nya kedua dua insan brnama ibu dan ayah .. Allah beri dugaan .. Aku terima .. Dah trlalu bnyak dugaan yg berat aku terima .. Bila lah lgi masa nya ..utk bahagia selamanya .. Aku nak jaga org tua aku satu hri nnti.. Aku nak jaga adek² aku smpai dyrang keje satu hri nanti..satukan lah semula ibu dn ayah aku ya allah ..7 tahun aku sendiri di luar tanpa mereka ..aku dpt kan pengalaman aku yg pahit..yang sakit .. Susah dari kecil aku sdah merasa ..memahami keadaan sukar dlm kehidupan .. Menjadikan seorang anak yg kuat.. Kental hati ini berhadapan dgn dugaan sendirian di luar .. Terima kasih mama ayah .. Besar kan abg dlam keadaan sederhana .. Berjaya kah seorang anak tanpa dorongan mereka .. Selamat kah hidup seorang anak tanpa pesanan dan kasih sayang mereka .. Alhamdulillah .. Aku berjaya jadi seorang anak sulong , seorang abang kpd 7 orang adek aku.. Aku x kan biarkan adek² aku susah ..aku akan iring mereka .. Sama macam mama dan ayah iring aku berjalan dn trus berjalan dalam duri kehidupan .. Kuat kan hati dan jiwa mereka .. Supaya tak mudah lelah dlam bina kehidupan .. Bangun kan mereka supaya tidak jatuh seperti aku dlu.. Aku tak akan biarkan itu berlaku pada adek aku.. Sakit nya .. Pedih nya ..bila jatuh tak da siapa dtg bantu aku .. Ape lagi beri kata² semangat .. Dgn dengar kan bisikan kata² dan nasihat mama ayah lah .. Aku bangun sendiri .. Alahamdulillah .. Aku berjaya bngun smula .. Tapi waktu aku sdg membangun .. Di duga pula masalah dgn mama ayah .. Ya allah .. Detik kan lah hati mereka .. Ada anak² sdg menangis .. Perlukan mereka dlm hidup ini.. Bantu lah aku semua .. Doakan semoga kami bersatu semula sperti dlu.. Keluarga bahagia ..aminn ya allah

      Reply
    12. author

      Nor Zita322 years ago

      ni suara raqib majid . tunang tasha manshahar

      Reply
    13. author

      Nur Ain L.Abdullah2 years ago

      Zikir menenangkan jiwa dan tidak membosankan saya bila mendengarkannya. Alhamdulillah.

      Reply
    14. author

      juara1 tari kreasi paud sakinah2 years ago

      Sgl puji bagimu ya ALLAH …dg sgl firmannya…yg sll mmbimbing kami dan seluruh makhluk sekalian Alam. Agar kami semua sll ber dzikir kpdmu srt bersholawat kpd Nabi besar MUHAMMAD SAW…

      Reply
    15. author

      Syukri Aziz2 years ago

      Masha Allah the voice makes me calm while crying inside😭

      Reply
    16. author

      yhuka okky 872 years ago

      ya Allah ampuni dosa dosa ku .. aq pgen bersatu dg anak anak ku yg lucu ya Allah aq syang mreka.. kmbalikan mreka y Allah dlam keadaan sehat wal'afiat tnpa kurang suatu apa pun y Allah
      dan lancarkan rekeki untuk keluarga kecil kami 😢😢😢😢😢😢😣😣😣😣😥😣

      Reply
    17. author

      Iyma2 years ago

      Macam suara khai bahar jea

      Reply
    18. author

      Albert George2 years ago

      So Melodious….

      Reply
    19. author

      Enes gonta042 years ago

      La ilaha illahallah 😭😭😭😭 ,ya allah salamkn rinduku buat papahq 😭😭

      Reply
    20. author

      sara farhana2 years ago

      💕💕💕

      Reply

    Leave a reply "Hilangkan Stress : Zikir Yang Mampu Menggentarkan Hati Keras dan Mengalirkan Air Mata | Hasbi Rabbi"