h Live! eksklusif bersama barisan pelakon filem ‘Dukun’

h Live! eksklusif bersama barisan pelakon filem ‘Dukun’

h Live! eksklusif bersama barisan pelakon filem ‘Dukun’. Sila klik untuk menonton video penuh.

Sila layari http://www.astroawani.com untuk berita selanjutnya

Visit http://www.astroawani.com for more news

Astro AWANI LIVE http://www.astroawani.com/videos/live
Subscibe to YouTube Astro http://bit.ly/ytawani
Follow us on Website http://www.astroawani.com
Like us on Facebook https://www.facebook.com/astroawani
Follow us on Twitter https://twitter.com/501Awani
Follow us on Instagram http://instagram.com/501awani

Rating video: /5

Sumber video: Youtube

Loading...

Tags: #barisan #bersama #Dukun #EKSKLUSIF #Filem #Live #pelakon

author
Author: 
    Ini Video Rasmi Majlis Perkahwinan Sultan Muhammad V dan Oksana Voevodina
    Beberapa keping foto rasmi majlis perkahwinan Sultan Kelantan, Sultan Muhammad V kembali tersebar
    “Dia Ada Dua Ibu, Doa Ibu Yg Hebat.” – Rata-Rata Puji Erra Fazira Sambut Hari Lahir Anak Bersama Laudya Cynthia Bella.
    Puteri tunggal kepada aktres jelita Erra Fazira, Engku Aleesya baru saja menyambut ulang
    Alamak! Misai Dah Tumbuh La. Ini Jawapan Bersahaja Dari Nur Sajat Apabila Ditanya Tentang Bulu Halus Di Atas Bibir Montok Beliau.
    Ramai peminat terkejut,Jutawan kosmetik dan penyanyi Nur Sajat baru-baru in, dilaporkan mengidap peny4kit
    Rock Bro! Full Movie
    Rock Bro! merupakan sebuah filem arahan Mamat Khalid yg dibintangi oleh Khir Rahman, Soffi Jikan, Pekin Ibrahim dan Azmi
    1. author

      sAyfieka .m1 year ago

      masa filem ni nak keluar tak jadi..umo aku 8 tahun..sekrg 20 tahun..fuhh..dari budak berhingus skrg boleh jd bapak org

      Reply
    2. author

      Amin Famliy Planet1 year ago

      cerita dibalik kes mona fendi kot

      Reply
    3. author

      Miz N Glory1 year ago

      Its very nice movie ……..

      Reply
    4. author

      JL VISION ENTERPRISE SDN. BHD.1 year ago

      aku pula msa ni umur 33 thn, kini dh 45 thn, syukur dpt tgok flm hbat, dlu aku mmg baca apa sja artikel yg bkaitan dng kes ni dn akbar. umur ank bngsu ku pon 12 thn..bkal mnduduki UPSR….

      Reply
    5. author

      edi shamsudin mohamed annuar1 year ago

      Cantik elyana

      Reply
    6. author

      Sedymohd71 Sedy711 year ago

      sesuai sgt filem ni kuar time pilihanraya…utk calon2 yg carik dukun utk menang haha…kasi kerat 18 daaa

      Reply
    7. author

      Pakcik Encem1 year ago

      Seramnya 😣

      Reply
    8. author

      Noor Azizah1 year ago

      mse diorang bt citer nie sy bru umo 12 skrang dah 23 wah cepatnya msa berlalu

      Reply
    9. author

      Noor Azizah1 year ago

      mse diorang bt citer nie sy bru umo 12 skrang dah 23 wah cepatnya msa berlalu

      Reply
    10. author

      Yasmin Zulaikha1 year ago

      Yang laki lagi sorang tu tunggul ke macam takde function je dok situ

      Reply
    11. author

      Norajijah Azis1 year ago

      Faizal husin senyum je hahahah

      Reply
    12. author

      Ensany Global1 year ago

      Assalamualaikum W.B.T
      Kami dari kumpulan Ensany Global merupakan satu organisasi yang ingin membantu golongan yang memerlukan.
      Sila lihat laman web kami untuk info yang lebih lanjut.
      https://www.ensany.com/

      Reply
    13. author

      khairul azwan1 year ago

      elyana cun gler..umie bdn cun

      Reply
    14. author

      adwinda wiwin1 year ago

      Macam tiru cerita jawa je .

      Reply
    15. author

      Kurosaki Minato1 year ago

      Orang cakap kate cerite ni cerite betul yang perempuan baju merah tu sebenarnye dah meninggal ke?

      Reply
    16. author

      Siti Hawa Kasim1 year ago

      Je.

      Reply
    17. author

      adilah sai1 year ago

      Apa beza dukun dengan bomoh?

      Reply
    18. author

      ejam sempoi1 year ago

      Dh tgk… mmg seram bkn sebb ade part2 trperanjat… tpi jalan ceriter, kisah, peristiwe2 yg dorng gmbrkan mmg terase sampai abis citer… xrugi tgk g aarrr… hmmmm 5 bintng aku bg 4.5 bintng 👍👍👍

      Reply
    19. author

      Sakamaki yui _ima1 year ago

      cite ni wat mase aq 5 tahun laa hahaha

      Reply
    20. author

      farrah arishah1 year ago

      Ya ampun seram

      Reply

    Leave a reply "h Live! eksklusif bersama barisan pelakon filem ‘Dukun’"