Dubbing Merapu part 1

Dubbing Merapu part 1

PART 2: https://youtu.be/9fqYWdFmEz8
PART 3: https://youtu.be/wor0UV58Vvo

Semua video alih suara hak milik: @ajqhrs (Instagram)

Harap maaf quality video hanya 360p sebab tak cukup space.

Sila follow:
https://www.instagram.com/ajqhrs

https://www.instagram.com/farsfox

Jangan lupa tekan butang subscribe. 😋

Rating video: /5

Sumber video: Youtube

Loading...

Tags: #Dubbing #Merapu #Part

author
Author: 
    Drama Korban Kasih (TV1) | MyInfotaip
    Drama adaptasi novel ‘Korban Kasih’ karya Fatimah Saidin akan menemui penonton di RTM
    [LIVE] Konsert Gegar Vaganza 2017 : GV Live+ Minggu 7
    —— Langgan YouTube Astro Gempak, http://bit.ly/ytgempak Info rancangan Astro Gempak di http://bit.ly/astrogempak Like
    Telefilem Berdua (TV1) | MyInfotaip
    Saksikan telefilem ‘Berdua’ hasil garapan pengarah Wan Afzam Wan Daud akan disiarkan pd
    1. author

      Laila F2 years ago

      Knpe cucur udang xde udang cucur badak xde badak? haha

      Reply
    2. author

      nurfikri fahmi2 years ago

      Part last baby shark tu kelakar.. hahaha

      Reply
    3. author

      Hiro Hamada2 years ago

      1:54 lawak 😂😂

      Reply
    4. author

      Wan Kasfy2 years ago

      Saya ada kawan nama Ramu, tiada maaf bagimu

      Reply
    5. author

      Mia Sarah2 years ago

      oh

      Reply
    6. author

      Ariff Fahmy2 years ago

      5:23 dia cakap ,,,anda rasa ada masa untuk Saya sakit kepala

      Reply
    7. author

      Game Of Roblox2 years ago

      "Kalau aku suka Nur Sajat
      Kau terperanjat."

      "Aku nampak tadi makcik kantin hisap vape"

      "Mati-mati aku ingatkan dorayaki, rupanya ****ku sendiri."

      " LAIN KALI AKU TANYA BELON, TUNJUK BELON. KO TUNJUK ROTI BUAT APA "

      Punchline terbaik 😂😂😂

      Reply
    8. author

      brian mengri brian2 years ago

      air tebu

      Reply
    9. author

      M. Glurp2 years ago

      " kalau aku suka sajat , nanti kau terperanjat " 😂 adudu si makhluk penggoda 😂

      Reply
    10. author

      iskandar bin nanagn2 years ago

      hahahahahahaahaaha

      Reply
    11. author

      Muhammad Wafi Abdullah2 years ago

      tak tung tuang tapi bedak tuang

      Reply
    12. author

      proZplay 234 YouTuber indonesia2 years ago

      Lol videos lucu sangat la

      Reply
    13. author

      Muhamad Noorisham2 years ago

      bes denyahaha

      Reply
    14. author

      Hamzah Ahmad Aminuddin2 years ago

      apa ini

      Reply
    15. author

      Syifa Irdina2 years ago

      Bila member kita ajak lapak cakap je denga dia esok aku periksa lah bodoh.!!!! 😂😂😂

      Reply
    16. author

      hakim iskandar2 years ago

      wahai ikan siakap yg bodo,belilah coklat ni

      Reply
    17. author

      hakim iskandar2 years ago

      jangan main mak mak ea…..sikukang

      Reply
    18. author

      Zana cute2 years ago

      haih macam mna nk dpt hidung ala senang je dkt korea selatan kan ada

      Reply
    19. author

      QALIF HERO2 years ago

      Wahai ikan siakap yang bodoh belilah coklat kami

      Reply
    20. author

      Tsai Yong Kang2 years ago

      Aku belum mandi tak tun tuang2
      Tapi masih cantik juga tak tun tuang2
      Apa lagi kalau sudah mandi tak tun tuang
      La3 oh pocot.

      Reply

    Leave a reply "Dubbing Merapu part 1"