“DS Siti Nurhaliza Menangis Kegembiraan Bila Pertama Kali Melihat Wajah Anaknya” – Reaksi DS Siti

hqdefault 1177 - "DS Siti Nurhaliza Menangis Kegembiraan Bila Pertama Kali Melihat Wajah Anaknya" - Reaksi DS Siti

Rating video: /5

Sumber video: Youtube


Loading...

Tags: #Anaknya #bila #Kali #Kegembiraan #Melihat #Menangis #Nurhaliza #Pertama #Reaksi #Siti #Wajah

author
Author: 
    Ratu Kebaya Masuk U | Telefilem Komedi Lakonan Ruhainies
    JUDUL : RATU KEBAYA MASUK U WAKTU SIARAN : Jumaat, 12 Januari 2018.
    Kompilasi 52 LAWAK Dubbing ajqhrs (@ajqhrs ig)
    Episod Penuh di http://www.layanon9.pro/ Like facebook page kami di https://www.facebook.com/layanon9 Follow kami di
    Rizki DA & Lesti DA – Rindu Berat | Tour Dangdut Vaganza
    Rizki DA & Lesti DA menyanyikan lagu Rindu Berat di Tour Dangdut Vaganza
    Biodata Pemain Anak Langit SCTV
    Berikut video biodata lengkap para pemain sinetron Anak Langit di SCTV Rating video:
    1. author

      Sally Lemon2 years ago

      bygkan dato k selama ni anak2 dia semua lelaki. berpuluh2 tahun ditambah sedekad terakhir bersama isteri baru yg belum pernah beranak, yg akhirnya dapat sorang anak setelah sekian lama.. baru kali inilah ANAK PEREMPUAN. Dalam keadaan mcm ni anak itu bukan bagai bunga lagi malah mutiara.

      kata orang kalau seorang lelaki takleh berubah selepas kahwin, dia boleh berubah lepas dapat anak. kalau belum tentu anak lelaki boleh mengubahnya, anak perempuan yg akan jadi sebab mengubahnya.

      Kerana misalnya seorang lelaki tu playboy, bila dapat je anak perempuan, serta merta hati dia jadi lembut, fitrah pelindung dia sbg seorang bapa telah lengkap.. dan waktu tu la hati seorang bapa tu bagai nak merintih supaya jangan la anak perempuan aku ni dibuat orang mcm mana aku buat anak orang dlu…dan waktu tu la dia dapat terbayang dgn jelas air mata gadis2 yg ia pernah mainkan hati perasaan dan ambil hak mereka atau tipu mereka.

      jika seorang lelaki yg mempermainkan orang boleh ketawa melihat airmata wanita yg ia dh permainkan, maka kedukaannya yg terbesar ialah bila melihat jatuhnya air mata anak perempuannya sendiri kerana sedih dipermainkan lelaki lain.

      itu pasal la anak perempuan ni peluang terbesar Allah utk gerakkan hati seorang lelaki utk bertaubat dan pulangkan hak wanita yg ia telah zalimi. kalau dah tiada keadaan yg dpt membantunya lagi ke arah berubah utk kebaikan dan kesucian, setidaknya menatap wajah anak perempuannya setiap hari dapat sentiasa mengingatkannya pada berubahlah menjadi lelaki yg baik dan memelihara hati perasaan dan hak wanita di sekelilingnya

      Reply
    2. author

      fatin ibrahim2 years ago

      aku plak rs sebaknye… ramainye sygkan dato siti

      Reply
    3. author

      Noorezan Zainal2 years ago

      Alhamdulillah..

      Reply
    4. author

      Nur Cahaya2 years ago

      Yeahhhh ctdk junior..😘😘😘😘

      Reply
    5. author

      Mai Mai2 years ago

      congratulations you dato siti..so happy for you and family. tc🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘

      Reply
    6. author

      nelson veronica2 years ago

      https://youtu.be/F0EVrnCKXyY

      Reply
    7. author

      Easther Rosa2 years ago

      Congratulations DS SITI NURHALIZA

      Reply
    8. author

      Iza Azmi2 years ago

      Adik sy pun br habis pntg..baby ppuan lahir pd 2.1.18..berat 3.8kg…setelah 13 thun dia menanti…lbh 2 thun dr dato sri…sebagai kakak sy sgt2 bersyukur dgn rezeki allah beri pd adik dan juga dato sri

      Reply
    9. author

      Mi DA2 years ago

      Ak pun sebak tharu..huaaaa..akhirnya pnntian slma ini dtg jgk hsil ksbrn..subhanallah

      Reply
    10. author

      Silver Bells2 years ago

      penantian sekian lama sarah isteri Nabi Ibrahim as lbh lama dan lbh mengharukan…….
      kpd dct….congrats on yr new bundle of joy…….

      Reply
    11. author

      Lim Shie Yean2 years ago

      congrats

      Reply
    12. author

      nuratiqa Ibno2 years ago

      Nk nangis pun ade. Alhamdullilah.

      Reply
    13. author

      Eva Ozi2 years ago

      Tahniah.

      Reply
    14. author

      jannah1206662 years ago

      syukur alhamdulillah…
      tahniah3… dkds… akhirnya Allah makbulkan doa dkds… semoga dipermudahkan dlm.segala urusan.. selamat berpantang utk ds…. 😘😘😘

      Reply
    15. author

      farah z2 years ago

      alhamdulilah

      Reply
    16. author

      asnita tarmizi2 years ago

      Mau x nangis, 11 thn bkn 11 hari

      Reply
    17. author

      cinta hanania2 years ago

      Congrats dato ct

      Reply
    18. author

      Ginger Teddy2 years ago

      Congratulations Dato.

      Reply
    19. author

      No NamE2 years ago

      Aq npk pun nak nangis

      Reply
    20. author

      Fazz Fazzrenna2 years ago

      Ya Allah aku jgk rs nk nangis…happy weiii..alhamdullilah saat yg dh lma dato ct tgu…

      Reply

    Leave a reply "“DS Siti Nurhaliza Menangis Kegembiraan Bila Pertama Kali Melihat Wajah Anaknya” – Reaksi DS Siti"