Drama Pujaan Hati Kanda Episod 14 Full

Loading...

Drama Pujaan Hati Kanda Episod 14 Full. Semalam dah cerita pasal Danny dgn Tiara dah kawin kan. Hari ni, Nadine gi serang rumah diorang dua tu.

Habis kecoh dengar dua orang ni bertekak. Bila dah gaduh ni, semua benda yg danny rahsiakan dr keluarga tiara semuanya terbongkar.

Yang pasti episod kali ni, Ramai yg tak kecam si Pali. hahaha

dia keluar sikit ja hari ni.
Dia yg bagitau Nadine pasal Tiara kawin dgn danny.

Drama Pujaan Hati Kanda Episod 14 Full

Danny macam gelabah sebab dah kantoi. Mungkin dia takut nenek dia tahu pasal tu.

Nak tahu juga apa yg jadi lepas ni kan. hehe kita tunggu episod 15 pula ya.. hehe

Tarikh Tayangan : 8.1.2019
Masa : 7pm

Bagi yg terlepas tayang episod 14, korang blh layan dekat bawah ni ya.

Bagi yg terlepas episod 13, korang blh layan di sini – Pujaan Hati Kanda Episod 13.


Carian Berkaitan

nur2 episode 8
Loading...

Tags: #drama #Episod #FULL #Hati #Kanda #Pujaan

author
Author: 
    Pengambilan Guru Interim SK & SJKC Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) Thn 2020
    Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) mempelawa calon yg berkelayakan, berpotensi, berminat dan beriltizam utk
    Singgung Soal Pamer, Maia Estianty dan Sandra Dewi Tertawa Lps! Sindir Syahrini?
    slidegossip.com – Maia Estianty dikenal sbg artis yg sering melontarkan kata-kata bijak. Baru-baru
    Jokowi Kunjungi Lokasi Kebakaran Hutan di Riau, Ernest Prakasa: Awww Basi Banget!
    slidegossip.com – Presiden Joko Widodo (Jokowi) akhirnya menyempatkan diri utk mengunjungi lokasi kebakaran
    Craving Masakan Melayu Asli? Datang Je Restoran Sisik Ikan Bakar Klang
    Assalamualaikum & hi kawan-kawan.. Last week BBL pergi satu kedai masakan Melayu Asli

    Leave a reply "Drama Pujaan Hati Kanda Episod 14 Full"