Drama Pujaan Hati Kanda Episod 14 Full

Loading...

Drama Pujaan Hati Kanda Episod 14 Full. Semalam dah cerita pasal Danny dgn Tiara dah kawin kan. Hari ni, Nadine gi serang rumah diorang dua tu.

Habis kecoh dengar dua orang ni bertekak. Bila dah gaduh ni, semua benda yg danny rahsiakan dr keluarga tiara semuanya terbongkar.

Yang pasti episod kali ni, Ramai yg tak kecam si Pali. hahaha

dia keluar sikit ja hari ni.
Dia yg bagitau Nadine pasal Tiara kawin dgn danny.

Drama Pujaan Hati Kanda Episod 14 Full

Danny macam gelabah sebab dah kantoi. Mungkin dia takut nenek dia tahu pasal tu.

Nak tahu juga apa yg jadi lepas ni kan. hehe kita tunggu episod 15 pula ya.. hehe

Tarikh Tayangan : 8.1.2019
Masa : 7pm

Bagi yg terlepas tayang episod 14, korang blh layan dekat bawah ni ya.

Bagi yg terlepas episod 13, korang blh layan di sini – Pujaan Hati Kanda Episod 13.


Carian Berkaitan

nur2 episode 8
Loading...

Tags: #drama #Episod #FULL #Hati #Kanda #Pujaan

author
Author: 
    NUTP bantah mesyuarat guru di pertengahan cuti sekolah akhir thn
    SHAH ALAM – Kesatuan Perkhidmatan Perguruan Kebangsaan (NUTP) bantah tindakan segelintir sekolah di
    Download Short Vowel Passages
    It contains more cute short vowel stories with comprehension questions/responses! The language in
    Download English Cards Games – Demonstrative Adjectives
    Demonstrative adjectives are adjectives that are used to modify a noun so that
    Suami guru hamil ditikam menangis sepanjang pertuduhan dibaca
    Gambar hiasan LELAKI berusia 38 thn yg menikam isterinya yg sarat hamil minggu

    Leave a reply "Drama Pujaan Hati Kanda Episod 14 Full"