Drama Pujaan Hati Kanda Episod 14 Full

Drama Pujaan Hati Kanda Episod 14 Full. Semalam dah cerita pasal Danny dgn Tiara dah kawin kan. Hari ni, Nadine gi serang rumah diorang dua tu.

Habis kecoh dengar dua orang ni bertekak. Bila dah gaduh ni, semua benda yg danny rahsiakan dr keluarga tiara semuanya terbongkar.

Yang pasti episod kali ni, Ramai yg tak kecam si Pali. hahaha

dia keluar sikit ja hari ni.
Dia yg bagitau Nadine pasal Tiara kawin dgn danny.

Drama Pujaan Hati Kanda Episod 14 Full

Danny macam gelabah sebab dah kantoi. Mungkin dia takut nenek dia tahu pasal tu.

Nak tahu juga apa yg jadi lepas ni kan. hehe kita tunggu episod 15 pula ya.. hehe

Tarikh Tayangan : 8.1.2019
Masa : 7pm

Bagi yg terlepas tayang episod 14, korang blh layan dekat bawah ni ya.

Bagi yg terlepas episod 13, korang blh layan di sini – Pujaan Hati Kanda Episod 13.


Carian Berkaitan

nur2 episode 8, drama pujaan hati kanda ep 14, pujaan hati kanda episod 14, drama malaysia pujaa hati kanda
Loading...

Tags: #drama #Episod #FULL #Hati #Kanda #Pujaan

author
Author: 
    Pengambilan Khas Program Ijazah Sarjana Muda Perguruan (PISMP) 2019
    Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) mempelawa lulusan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) yg berkelayakan, berpotensi,
    Lunch di Black Canyon Coffee
    Lunch di Black Canyon Coffee | Kawan-kawan dekat opis ni dah tahu yg
    Slot Akasia: 30 Pesanan Suara
    Salam. Gandingan Hannah Delisa dan Shukri Yahya serta Sharul Ridwan akan datang di
    Game Online Streaming PlayStation Exclusive
    Game Online Streaming Percuma Twitch.com  dan Parsecgaming.com merupakan “Game Online Streaming” permainan menawarkan

    Leave a reply "Drama Pujaan Hati Kanda Episod 14 Full"