Drama Pujaan Hati Kanda Episod 13 Full

Drama Pujaan Hati Kanda Episod 13 Full. Akhirnya bersambung juga episod ni selepas bercuti 2 hari kan. Dlm episod kali ni, Tiara terserempak dgn Pali tau.

Apa lagi dia nak dapatkan balik si Tiara ni. Ehh hello pergi berambus kau di sana. hahaha
Dia tak dapat tiara. Sebab Tiara cakap kau buat haluan kau, aku buat haluan aku.

haaa.. macam tu lah.

Tiara berkahwin dgn Danny. Alhamdulillah.

Drama Pujaan Hati Kanda Episod 13 Full

Agak-agak atuk dan nenek dia mengamuk tak kalau diorang tau pasal benda ni ?

Fuhh.. hehe

Tarikh Tayangan : 7.1.2019
Masa : 7pm

Bagi yg terlepas nak tengok episod 13, korang blh layan dekat bawah ni ya.

Tekan F5/refresh kalau link tak keluar ya.

Kalau ada yg terlepas episod 12 minggu lepas, korang pun blh layan di sini – Episod 12 Pujaan Hati Kanda. 

Kredit video : TV3 Malaysia.


Carian Berkaitan

pujaan hati kanda full episode 13
Loading...

Tags: #drama #Episod #FULL #Hati #Kanda #Pujaan

author
Author: 
    Muat Turun Buku Panduan Pengurusan Mata Pelajaran – RBT
    Penyediaan Buku Panduan Pengurusan Mata Pelajaran merupakan nilai tambah dlm memastikan sistem pengurusan
    Muat Turun Buku Panduan Pengurusan Mata Pelajaran – Pendidikan Moral
    Penyediaan Buku Panduan Pengurusan Mata Pelajaran merupakan nilai tambah dlm memastikan sistem pengurusan
    Muat Turun Buku Panduan Pengurusan Mata Pelajaran – PJPK
    Penyediaan Buku Panduan Pengurusan Mata Pelajaran merupakan nilai tambah dlm memastikan sistem pengurusan
    Muat Turun Buku Panduan Pengurusan Mata Pelajaran – SEJARAH
    Penyediaan Buku Panduan Pengurusan Mata Pelajaran merupakan nilai tambah dlm memastikan sistem pengurusan

    Leave a reply "Drama Pujaan Hati Kanda Episod 13 Full"