Drama Pujaan Hati Kanda Episod 13 Full

Loading...

Drama Pujaan Hati Kanda Episod 13 Full. Akhirnya bersambung juga episod ni selepas bercuti 2 hari kan. Dlm episod kali ni, Tiara terserempak dgn Pali tau.

Apa lagi dia nak dapatkan balik si Tiara ni. Ehh hello pergi berambus kau di sana. hahaha
Dia tak dapat tiara. Sebab Tiara cakap kau buat haluan kau, aku buat haluan aku.

haaa.. macam tu lah.

Tiara berkahwin dgn Danny. Alhamdulillah.

Drama Pujaan Hati Kanda Episod 13 Full

Agak-agak atuk dan nenek dia mengamuk tak kalau diorang tau pasal benda ni ?

Fuhh.. hehe

Tarikh Tayangan : 7.1.2019
Masa : 7pm

Bagi yg terlepas nak tengok episod 13, korang blh layan dekat bawah ni ya.

Tekan F5/refresh kalau link tak keluar ya.

Kalau ada yg terlepas episod 12 minggu lepas, korang pun blh layan di sini – Episod 12 Pujaan Hati Kanda. 

Kredit video : TV3 Malaysia.

Loading...

Tags: #drama #Episod #FULL #Hati #Kanda #Pujaan

author
Author: 
    Cantik dan Sukses, Ternyata Ariel Tatum Pernah Alami Gangguan Mental Sampai Ingin Bunuh Diri!
    slidegossip.com – Siapa sangka, artis cantik yg sering berpenampilan seksi Ariel Tatum ternyata
    Keluarganya Dibilang Sombong, Begini Balasan Menohok Ussy Sulistiawaty!
    slidegossip.com – Keluarga Ussy Sulistiawaty kembali jadi korban kenyinyiran netizen. Seperti dilansir dr
    Is Malaysian education system ready for streamless schools?
    In theory, while there is merit behind the idea of no streaming, making
    Harga Tiket Masuk Terengganu Draw Bridge
    Assalamualaikum semua, BBL sbg anak jati Terengganu memang bangga sangat jambatan angkat pertama

    Leave a reply "Drama Pujaan Hati Kanda Episod 13 Full"