Drama Pujaan Hati Kanda Episod 13 Full

Drama Pujaan Hati Kanda Episod 13 Full. Akhirnya bersambung juga episod ni selepas bercuti 2 hari kan. Dlm episod kali ni, Tiara terserempak dgn Pali tau.

Apa lagi dia nak dapatkan balik si Tiara ni. Ehh hello pergi berambus kau di sana. hahaha
Dia tak dapat tiara. Sebab Tiara cakap kau buat haluan kau, aku buat haluan aku.

haaa.. macam tu lah.

Tiara berkahwin dgn Danny. Alhamdulillah.

Drama Pujaan Hati Kanda Episod 13 Full

Agak-agak atuk dan nenek dia mengamuk tak kalau diorang tau pasal benda ni ?

Fuhh.. hehe

Tarikh Tayangan : 7.1.2019
Masa : 7pm

Bagi yg terlepas nak tengok episod 13, korang blh layan dekat bawah ni ya.

Tekan F5/refresh kalau link tak keluar ya.

Kalau ada yg terlepas episod 12 minggu lepas, korang pun blh layan di sini – Episod 12 Pujaan Hati Kanda. 

Kredit video : TV3 Malaysia.


Carian Berkaitan

pujaan hati kanda ep 13, pujaan hati kanda episod 13
Loading...

Tags: #drama #Episod #FULL #Hati #Kanda #Pujaan

author
Author: 
    5571. INILAH PENGHALANG TURUNNYA ADZAB KE BUMI
    PERTANYAAN : Assalamualaikum para mujawib yg saya hormati, mohon ibarot tentang mcm mcm 
    Kantoi Video Joget : Pengamal Undang-Undang Patut Jaga Status Kata DR. MAZA.
    Oleh : Dr. Asri Zainal Abidin Tarian Ahli-ahli Undang-undang  Ramai yg bertanya pandang pasal
    Penyakit Mental, Berhenti Mengejek Semua Pesakit Itu Kurang Iman..
    Oleh : Muhsin Zaidi II Dia mcm ni tau. Ya betul tuan-tuan, sbg
    Novel Setelah Cinta Itu Pergi Bab 1 – Bab 11 (Novel Online)
    Novel Setelah Cinta Itu Pergi Bab 1 – Bab 11 (Novel Online) : Drama

    Leave a reply "Drama Pujaan Hati Kanda Episod 13 Full"