Drama Isteri Dlm Sangkar Episod 13 & Episod 14

Drama Isteri Dlm Sangkar Episod 13 & Episod 14 : Drama terbaru yg telah ditayangkan HyppSensasi 116 (unifi TV). Drama ini adalah drama adaptasi novel karya Wardina Aisyah. Gandingan utama Azrel Ismail dan Nina Iskandar.

IsteriBDalamBSangkar - Drama Isteri Dlm Sangkar Episod 13 & Episod 14
ISTERI DALAM SANGKAR

Jumlah Episod Penuh : 30 episod
Bersiaran : Mulai 17 Oktober 2018
 Rabu & Khamis, 9:30 malam 
HyppSensasi 116 (unifi TV)
Adaptasi novel berjudul Isteri Dlm Sangkar karya Wardina Aisyah

PELAKON : Azrel Ismail, Nina Iskandar, Sherie Merlis, Aishah Azman, Aidil Aziz, Ungku Hariz, Dayang Areeda, Amreen Shukry, Azwan Kombos, Shima Anuar, Nazia Mustafar, Edika Yusof, Elmy Moin, Vicha, Dilla Ahmad
Tonton Drama Isteri Dlm Sangkar Episod 11 & Episod 12 »»SINI

Sinopsis Drama Isteri Dlm Sangkar 
AISYAH, hidupnya tidak seindah yg disangka. Dlm usia yg muda, dia kehilangan kedua ibu bapa. Pd Mak Su Ainin dan dua orang anaknya dia menumpang teduh. Tetapi dia dilayan tak ubah seperti seorang hamba.
TENGKU ISKANDAR, dia punya segala-galanya namun gaya hidupnya tidak digemari Tengku Maria, membuatkan ibunya itu bercadang utk menjodohkannya. Rimas dgn desakan hidup, Tengku Iskandar mengajak Tengku Haziq bercuti. Di situlah dia berjumpa dgn Aisyah dan dia terpaksa mengahwini Aisyah demi menjaga maruah keluarga.

“Hoi perempuan kampung! Kau dengar sini baik-baik. Jangan ingat kau dah sah jadi isteri aku, aku akan layan kau sama seperti isteri-isteri lain di luar sana. Kau tak ubah seperti melukut di tepi gantang. Kalau bukan sebab aku nak jaga maruah aku dan keluarga aku, jangan harap aku nak kahwin dgn kau. Perempuan macam kau bukan taste aku la!!!” – Tengku Iskandar.
Pasrah dgn nasib diri, Aisyah melangkah ke kota bersama lelaki yg membencinya. Hidup dlm sangkar serba mewah, tetapi miskin kasih sayang. Dia bagaikan perempuan simpanan. Namun dia tiada pilihan.
Hari demi hari, hati Tengku Iskandar kian terpaut. Aisyah yg manis, Aisyah yg lembut, dan Aisyah yg tidak pernah membantah. Dia jatuh cinta. Sungguh, hatinya tidak berbohong! Saat cinta terluah, saat bahagia dikecapi, Tengku Maria datang menuntut janji. Tengku Iskandar perlu berkahwin dgn Puteri Waiduri.
“Siapa kata abang nak Aisyah keluar dr kondo ni? Kondo ni tempat Aisyah. Takde sesiapa blh gantikan tempat Aisyah kat sini.” – Tengku Iskandar.
Tengku Maria mengamuk apabila mengetahui hubungan rahsia mereka. Tanpa belas kasihan, dia menghalau Aisyah dr kondominium anaknya. Dia tidak mahu mendengar sebarang penjelasan. Kehilangan Aisyah menjadikan Tengku Iskandar murung. Sasau dia jadinya.
Mengapa dugaan harus terjadi saat hati melakar cinta? Ke mana agaknya Aisyah menghilang? Mampukah dua hati bersatu kembali memgecapi bahagia?

Isteri Dlm Sangkar Episod 14
Isteri Dlm Sangkar Episod 13

Tonton Isteri Dlm Sangkar Episod 10
Tonton Isteri Dlm Sangkar Episod 9

Video Promo Isteri Dlm Sangkar Episod 9

Video Promo Isteri Dlm Sangkar Episod 10

Carian Berkaitan

isteri dalam sangkar episod 14
Loading...

Tags: #drama #Episod #Isteri #Sangkar

author
Author: 
    Drama Korban Kasih (TV1) | MyInfotaip
    Drama adaptasi novel ‘Korban Kasih’ karya Fatimah Saidin akan menemui penonton di RTM
    [LIVE] Konsert Gegar Vaganza 2017 : GV Live+ Minggu 7
    —— Langgan YouTube Astro Gempak, http://bit.ly/ytgempak Info rancangan Astro Gempak di http://bit.ly/astrogempak Like
    Telefilem Berdua (TV1) | MyInfotaip
    Saksikan telefilem ‘Berdua’ hasil garapan pengarah Wan Afzam Wan Daud akan disiarkan pd
    Tiada Lagi (TV3) | MyInfotaip
    Saksikan telefilem ‘Tiada lg’ lakonan Rita Rudaini, Jay Iswazir, Eizlan Yusof dan Dayg

    Leave a reply "Drama Isteri Dlm Sangkar Episod 13 & Episod 14"