Drama Dia Menantu Rahsia Episod 11 Full

Drama Dia Menantu Rahsia Episod 11 Full. Episod kali ni, Syak dgn Lisa kantoi dgn Puan Sarah. Dia sendiri datang rumah Syak dan buat suprise.

Tapi masa dia masuk tu ada Lisa jer, nasib baiklah lisa cakap dia orang gaji jer. kalau tak mesti mengamuk dah orang tua tu kan.

Esoknya pula Pn Sarah ajak Lisa keluar teman dia pergi shopping. Lepas tu dia ajak pergi rumah dia. Masa ni rahsia Syak terbongkar pd Lisa. Dia pun tak cerita pasal family dia dekat lisa kan.

Drama Dia Menantu Rahsia Episod 11 Full

Last-last dia terkejut tengok Lisa dekat rumah mak dia. korang nak tahu apa jadi lepas tu? Jom layan dekat bawah ni ya.

Tarikh: 12.2.2019
Masa : 7pm
TV3

Bagi yg nak tengok episod penuh, korang blh layan di episod penuh dia menantu rahsia yg aku dah kongsikan sebelum ni ya. 

Loading...

Tags: #drama #Episod #FULL #Menantu #Rahsia

author
Author: 
    Lucinta Luna Positif Pakai Ekstasi! Harga Obat Terlarang yg Dipakai LL Cuma Rp 5 Ribu!
    slidegossip.com – Berdasarkan hasil pemeriksaan rambut di puslabfor BNN Lido, artis sensasional Lucinta
    Dibongkar Anisa Bahar! Lucinta Luna Pernah Ditinggal Pacar Karena Ketahuan Transgender!
    slidegossip.com – Nama Lucinta Luna memang tengah jadi sorotan publik, terkait kabar dirinya
    Rajin Nafkahi Anak Yatim, 3 Artis Transgender Ini Juga Berhak Masuk Surga? No 3 Gak Nyangka!
    slidegossip.com – Bicara soal transgender yg kini tengah jadi perbincangan hangat di masyarakat,
    CrossFit Diduga Penyebab Ashraf Sinclair Meninggal, Instrukturnya Pernah Jadi Korban?
    slidegossip.com – Kabar meninggalnya Ashraf Sinclair yg mendadak, begitu mengejutkan byk orang. Pasalnya,

    Leave a reply "Drama Dia Menantu Rahsia Episod 11 Full"