Drama 30 Pesanan Suara Episod 4 Full

Loading...

Drama 30 Pesanan Suara Episod 4 Full. Dlm Episod ke 4 ni, Orang tu dah masuk meminang barulah nak rasa semacam bagai. izman oh izman. kan dah melepas dah. Lepas ni kau membujanglah sampai ke tua yer. hahaha

Antara pelakon utama cerita ini adalah Shukri Yahaya, Saharul Ridzwan dan juga Hannah Delisha tau. Memang best cerita ni, rugi kalau tak tengok.

Sinopsis Episod 4 Drama 30 Pesanan Suara

Izman rasa semacam bila Iman melamar Syafira. Syafira pula menerima lamaran itu. Izman terkejut. Balik ke rumah, dia tidak tahu kenapa hatinya macam tak tenteram dgn perkara itu. Pdhal, dia yg bersungguh nak Iman dgn Syafira.

Sejak itu Iman dan Syafira macam belangkas. Malah Iman dah mula minat berbasikal dgn Syafira. Kadang-kala mereka ajak Izman, tapi kali ni Izman banyak memencilkan diri.

Drama 30 Pesanan Suara Episod 4 Full

Sedar diri juga si izman tu kan. Dah tau orang tu dah ada yg berpunya, pandai-pandai lah kau jauhkan diri kau yer. Pdn muka.

hahaha emo pula aku hari ni. Korang pula rasa macam mana?

Episod 4 Full

Bagi yg terlepas, blh layan episod 4 ni ya.

Selamat menonton.

Bagi yg nak tengok episod penuh cerita ni, korang blh tonton di Drama 30 Pesanan Suara ini ya. Kami sudah kemaskini episod-epiod yg telah ditayangkan.

Loading...

Tags: #drama #Episod #FULL #PESANAN #Suara

author
Author: 
    Disindir Soal 80 Juta, Vanessa Angel: Sekarang Udah Naik 800 Juta!
    slidegossip.com – Vanessa Angel seolah tak ada hentinya menuai sensasi usai dirinya bebas
    Dulu Artis Cantik Ini Bangga Punya Pacar Tajir! Putus, Hadiah Mobil Mewah pun Dikembalikan!
    slidegossip.com – Beberapa waktu lalu, artis cantik Angela Lee tampak bangga karena dirinya
    Bukan Cewek Sembarangan! Ini Profil Putri Tanjung yg Ditunjuk Jadi Staf Ahli Jokowi!
    slidegossip.com – Presiden RI Joko Widodo (Jokowi) akhirnya menunjuk Putri Tanjung sbg salah
    Erick Dwi Guna Yulianto Nangis Setelah Ketahuan Merekam Cewek Ganti Baju Di Mal
    Surabaya –Infokanlah.com Erick Dwi Guna Yulianto, pria perekam video di ruang pas atau

    Comments are closed.