#DapurBujang: Mi Kicap.

Loading...

#DapurBujang: Mi Kicap.

Dalam video Dapur Bujang kali ini, Fendi Balas Raja Lawak menunjukkan cara untuk memasak Mi Kicap.

Dapur Bujang setiap Khamis, 10 malam hanya di channel 111, Hypp TV!

——-
Produced by Homegrown Productions

Rating video: /5

Sumber video: Youtube

Loading...

Tags: ##DapurBujang #Kicap.

author
Author: 
    Resipi Masakan Turki (Hünkar Beğendi)
    Dalam program sebelumnya kami telah menyebutkan bahawa dlm masakan Turki terdapat sekurang-kurangnya seratus
    Biskut Kelapa Nestum
    Biskut Kelapa NestumBy Kak Wan @ ResipicitarasawanBahan-bahan250 gm marjerin200 gm gula kaster1 kuning
    7 Herba Itali Yg Anda Patut Kenali Sebelum Guna Utk Memasak
    7 Herba Itali Yg Anda Patut Kenali Sebelum Guna Utk MemasakDi thn-tahun awal
    Gulai Kari Ikan Kering Tumis Darat
    Hari ini saya ingin kongsikan intipati Kuliah Zohor oleh Ustazah Fadilah Yaacob tajuk
    1. author

      Manoi noram1 year ago

      sedap bujang

      Reply
    2. author

      Manoi noram1 year ago

      sedap bujang

      Reply
    3. author

      Abell Sanai1 year ago

      Nampak tak penjimatannya di situ.. Haaa…haa

      Reply
    4. author

      Mica Mimi1 year ago

      Salah resepi ni.mee kicap sebenanye mee kari campo kicap ye

      Reply
    5. author

      Samsuddin Abdul Fatah1 year ago

      FENDI KUMPULAN BALAS

      Reply
    6. author

      Samsuddin Abdul Fatah1 year ago

      Ni ex raja lawak ni

      Reply
    7. author

      random guy _1 year ago

      dah cuba power bro menjadi jugak mee kicap

      Reply
    8. author

      Jolie Zan1 year ago

      Bro tlg ajr kan msk lasagna

      Reply
    9. author

      KindaLicious Avenged19971 year ago

      😎😎😎💞💞💞💞

      Reply
    10. author

      bara kaori1 year ago

      mcm xsedap je, blackpepper n kicap? seriously brother?

      Reply
    11. author

      Yoshi B1 year ago

      Terima kasih banyak2. Walaupun saya tidak beberapa memahami 100% apa lelaki ini cakap, saya boleh faham bagaimana untuk memasak; Saya tengok bahan dan teknik sahaja. Saya tidak berapa pandai memasak sebenarnya, tapi video ini sangat bagus.

      Reply
    12. author

      Aisyah Zainal1 year ago

      Berpa tipu chef ni..hahaha…tapi tak try buat

      Reply
    13. author

      LilyJaz831 year ago

      Right I didn't have enough patience to go through this because it isn't an informational video, but a fluff video filled with unneeded commentary. Forwarding the video didn't help either. Make your videos more informative rather than just "noise" … no one needs a lecture on YouTube for a simple recipe.

      Reply
    14. author

      Hakimi Jr1 year ago

      sawi ke kailan tu bro😂

      Reply
    15. author

      azlan shah1 year ago

      Real Mee Kicap org Tak Masak macam ni bang… celur Mee kuning pastu gaul dgn Kicap pekat, minyak bijan, Minyak Goreng bawang. Pastu serve dgn Kari Ayam pekat. Baru la Sedap 👌🏻

      Reply
    16. author

      DAUZ Sc1 year ago

      sempoi je ahahahhaa

      Reply
    17. author

      hamster gemuk1 year ago

      masak mie kicap ja pun…ckp banyak cam masak masakan yg rumit…

      Reply
    18. author

      Ra Fi1 year ago

      senang dah mudah,,makasih fendi

      Reply
    19. author

      kukumalusful1 year ago

      The best bro

      Reply
    20. author

      Ammar Amsyar1 year ago

      6:18 perghh

      Reply

    Leave a reply "#DapurBujang: Mi Kicap."