Asal usul Keturunan Rasulullah – Ustaz Auni Mohamed

Loading...

Asal usul Keturunan Rasulullah - Ustaz Auni Mohamed

Ustaz Auni Dengan Daya Ingatan Yang Sangat Menakjubkan Kalu Ini Membincangkan Tentang Susur Galur Keturunan Nabi..
ikuti siri penuh kuliah ini untuk lebih pencerahan tentang tajuk yang di bincangkan,,semoga perkongsian kuliah ini bermanfaat.

Rating video: /5

Sumber video: Youtube

Loading...

Tags: #asal #Auni #Keturunan #Mohamed #Rasulullah #Ustaz #Usul

author
Author: 
    Doa Pembuka Majlis
    Berikut adalah contoh Doa Pembuka Majlis yang boleh digunakan untuk sebarang acara. Bacaan
    Hanya Kerana RENDANG Tak Crispy | Ustaz Mohd Aslam
    Nota: Bagi yang ingin menyumbang untuk kos pengurusan & operasi bulanan AKS ,
    Ustaz Wan Hizam A Sabil l 19042018 l Rapuhnya Aqidah Umat Akhir Zaman
    Bertempat di ; Masjid Al-Azim Masjid Negeri MelakaI,Bukit Palah, Melaka. Selamat datang ke
    PERBEDAAN LULUSAN SMA DENGAN SARJANA! DILEMA KULIAH ATAU TIDAK?
    MAU CARI KERJA??? KAMU LULUSAN APA? SMA ATAU SARJANA? Sebenernya mana yang lebih
    1. author

      Pirana Laut1 year ago

      Mempunyai ingatn yang luar biasa dengan izinNya..

      Reply
    2. author

      Awalluden Abdul Samad1 year ago

      Syukur terima kasih pada Uztaz.Kisah sirah yg padat

      Reply
    3. author

      trimei riyanto1 year ago

      Alhamdulillah saya suka

      Reply
    4. author

      Zayda Adyazayda1 year ago

      Moga allah swt.lindungi la para ulama2 dan para ustaz2 yg brpijak di muka bumi mu ya allah ..sntiasa sht ceria..aamiin ya rabbal alaamiin.

      Reply
    5. author

      Kamariah Hamzah1 year ago

      Istiqomah bersama PAS

      Reply
    6. author

      asthayni1 year ago

      boleh ke puak wahabi ni mrk kata inilah punca kekufuran , sbb tu mrk qias bahawa kubur wali perlu di letupkan, kubur imam nawawi dah kena letup oleh wahabi, hih wahabi: umat islam umat nabi muhammad ni, ada 'akidah tauhid sipat 20 mr tak akan menenyegutukan kan Allah dgn yg lain selama-lamanya sabda nabi s a.w. aku tak takut kamu syirik ,tapi pengaruh dunia menguasai kamu maksud hadis shj.

      Reply
    7. author

      Hafiz Alias1 year ago

      Siapalah yang unlike tu x patut betul 😕😕

      Reply
    8. author

      Shariff Muhammad1 year ago

      Mcm ini lah sejarah islam yg kita nak..nk yg sbtulnya, biar pganut tahu..lg byk info lg brkembang minda..ni ustaz/ustazah kecikkan silibus smasa mndidik zaman persekolahan..bila dh bsar d sbukkn dgn kerja, tggjwb yg pelbgai, maka kuranglah wktu utk mendalami ilmu agama tdak sbgaimna mnjadi pljar spenuh masa smasa prskolahan dahulu..

      Reply
    9. author

      Abu 'Ariefah1 year ago

      Rupanya Ada Wakil Malaikat Maut Di Rumah Kita https://youtu.be/cR31N_5L2v8

      Reply
    10. author

      Khalis Khalis1 year ago

      terbaik

      Reply
    11. author

      M Jimmy1 year ago

      Ada kah hari ini keturunan Rasullulah di sorok edentiti mereka atau tdk ditemui keturunan mereka…

      Reply
    12. author

      Noh Hayabusa1 year ago

      Terima kasih Ustaz

      Reply
    13. author

      Human Resource Management1 year ago

      Adakah ceramah ustaz ini ada dibukukan. Jika ada mohon beritahu.

      Reply
    14. author

      faeez mazlan1 year ago

      Terbaik ustaz

      Reply

    Leave a reply "Asal usul Keturunan Rasulullah – Ustaz Auni Mohamed"