7 Tip Kembalikan Aura Romantis Suami Isteri

Loading...

7 Tip Kembalikan Aura Romantis Suami Isteri | Apabila usia sesuatu perkahwinan dah banyak thn, sedikit sebanyak aura romantis antara suami isteri semakin berkurangan. Hal ini mungkin berlaku disebabkan beberapa faktor seperti peningkatan usia. Hmm siapa kata bila dah tua tak blh nak romantis macam baru kahwin dulu, blh tau. Apa kata ikut saja 7 tip utk kembalikan aura romantis suami isteri yang saya kongsikan di bawah melalui pembacaan Majalah Keluarga.
7 Tip Kembalikan Aura Romantis Suami Isteri
Sama-sama Bantu Membantu
Buat kerja rumah bersama-sama dan saling bantu membantu antara satu sama lain sedikit sebanyak dapat mengembalikan aura romantis seperti masa baru kahwin dahulu. Sbg contoh, apa kata si suami apabila lepas mkn bersama, ambil pinggan yg ada di atas meja dan nyatakan pd si isteri bahawa korang akan membasuh semua pinggan tersebut. Percayalah, apabila si suami ringan tulang membantu isteri akan menerbitkan rasa yg bermakna di hati si isteri. 


Mandi Bersama
Agak-agaknya bila kali terakhir korang mandi bersama? Hmm mesti lupakan bila. Takpe, apa kata lepas ni korang ajak suami atau isteri korang tu mandi bersama kerana apabila suami isteri mandi bersama akan menerbitkan rasa kasih sayang yg luar biasa antara suami isteri. Tak percaya, cubalah nanti.

Serikan Bilik Tidur
Keharmonian hubungan antara suami dan isteri sebenarnya banyak terkesan melalui kamar tidur. Justeru, apa kata selepas ini si isteri perlu memastikan bilik tidur dihias indah dan berada dlm keadaan bersih dan selesa. Jika ada bajet lebih serikan bilik dgn hiasan bunga, aroma terapi serta cadar dan langsir yg menarik  supaya dapat menyuntik lagi mood romantis.

Sentiasa Harum
Selalunya bila nak keluar rumah saja pasti sembur minyak wangi dulu kan, apa kata lepas ni kita tukar habit tu. Pakai minyak wangi ketika di rumah dan kalau blh biarlah kita sentiasa berbau harum dan selesa utk didampingi. Bukan si isteri je tau kena harum sentiasa, suami pun perlu jaga personaliti di hadapan isteri barulah hubungan tu terasa bahagia.

Jangan Sakiti Pasangan
Sebaiknya hormatilah pasangan kita dan kalau blh elakkan drpada menyakiti hati dan perasaan pasangan tu. Kalau ada perkara yg pasangan tidak berapa suka kita lakukannya, apa kata cuba belajar utk meninggalkannya demi kebahagiaan korang dan juga pasangan.

Makan Di Luar Berdua
Pernah juga saya terbaca satu perkongsian tak ingat la siapa, tapi dia kata betapa pentingnya utk renew cinta. Ehh bukan lesen saja kena renew ye, cinta pun sama. Haaa apa kata sekali sekala korang ajak pasangan mkn di luar tanpa kehadiran anak-anak, kalau anak dah besar blhlah ditinggalkan, tapi kalau anak masih kecil lagi mungkin blh mintak tolong kepada pengasuh utk jaganya sebentar. Bila mkn berdua sekali sekala ni seronok pulak sambil mengenang kembali zaman cintan cintun dulu.

Telefon dan Mesej
Kalau dulu thn 80 an dan 90 an, orang guna telefon awam je kalau nak call yg tersayang. Tapi tu zaman dulu la, zaman takde handphone lagi. Sekarang ni dah moden, semuanya dah canggih. Jadi manfaatkan lah handphone yg ada tu dgn telefon pasangan tu bagitau betapa korang sayang pdnya takpun mesej je bagitau pdnya tentang perasaan tu. Cubalah tips ni manalah tahu dgn cara ni akan menyuburkan lagi cinta dan sayang pd pasangan.

Loading...

Tags: #Aura #Isteri #Kembalikan #Romantis #suami

author
Author: 
    Sudah Mantap Berhijab, Artis Cantik Ini Byk Dpt Godaan Utk Lps Hijab!
    slidegossip.com – Artis cantik Citra Kirana akhirnya memutuskan utk berhijab sejak empat bln
    Muat Turun Toolkit PdP KBAT Terbitan BPK, KPM
    Toolkit PdP KBAT adalah satu manual pelaksanaan yg lengkap bg sekolah utk membudayakan
    Vanessa Angel, Apa Kau Lupa Surgamu Dimana? Mengapa Kau Blokir Instagram Ayahmu?
    slidegossip.com – Kabar hubungan Vanessa Angel dgn sang ayah, Doddy Soedrajat yg disebut-sebut
    #CadangMakan : Naughty Italian @ Mainroad Jalan Ampang Murah, Sedap & Berbaloi lah!
    Assalamulaikum gais, Pernah datang port mkn Mainroad di Jalan Ampang tak? Ha ni

    Leave a reply "7 Tip Kembalikan Aura Romantis Suami Isteri"