✫Terbaik Kompilasi Zikir untuk Kanak Kanak ✫Alunan Merdu ✔✔✔

✫Terbaik Kompilasi Zikir untuk Kanak Kanak ✫Alunan Merdu ✔✔✔

Dengarkan kompilasi zikir untuk kanak kanak yang pasti membuatkan anak anda pasti SUKA ✔✔✔✔✔

► Mudah untuk mendidik anak anak mengalunkan zikir munajat
► Sangat bagus dan boleh didengarkan sebagai zikir untuk bayi
► Zikir untuk kanak kanak yang terbaik sebagai hiburan.

carian berkatian:
selawat untuk
sholawat untuk anak
sholawat untuk pengantin
sholawat untuk bayi
sholawat untuk ibu hamil
sholawat untuk kanak-kanak
sholawat untuk ibu
sholawat untuk baginda
sholawat untuk maulid nabi
shalawat untuk orang tua
sholawat untuk ibu mengandung

zikir penenang
zikir penenang hati
zikir penenang hati dan jiwa
zikir penenang hati hilang stress
zikir penenang jiwa
zikir penenang hati hafiz hamidun
zikir penenang hati ustaz abdullah fahmi
zikir penenang hati dan jiwa hafiz hamidun
zikir penenang hati ustaz zulkarnain
zikir penenang hati sedih
zikir penenang hati hilang stress ustaz abdullah fahmi

Rating video: /5

Sumber video: Youtube

Loading...

Tags: #✔✔✔ #✫Alunan #✫Terbaik #Kanak #Kompilasi #merdu #untuk #Zikir

author
Author: 
    Panduan Solat (Praktikal Solat)
    Panduan Solat (DVD Version) Bacaan Solat Oleh Fahkrul Radhi Kamarudin ———- Objektif Utama
    Ceramah Agama: Kenapa Hidup Perlu Ujian? – Ustadz Mizan Qudsiyah, Lc.
    Ceramah Agama: Kenapa Hidup Perlu Ujian? – Ustadz Mizan Qudsiyah, Lc. Ujian hidup
    Komen Steady Ustaz Azhar Idrus Dilarang Ceramah Di Terengganu Dan Ustaz Ahmad Dasuki Ditarik Tauliah
    Komen Steady Ustaz Azhar Idrus Bila Dilarang Ceramah Di Terengganu Dan Ustaz Ahmad
    Ceramah Agama: Kesalahan Dalam Berdzikir setelah Sholat – Ustadz Mizan Qudsiyah, Lc., MA.
    Ceramah Agama: Kesalahan Dalam Berdzikir setelah Sholat – Ustadz Mizan Qudsiyah, Lc., MA.
    1. author

      TUN MAZNIDA BINTI WAN LOKMAN -2 years ago

      merdu suaranya

      Reply
    2. author

      Wan Azlan2 years ago

      Ff

      Reply
    3. author

      minkisman kisman2 years ago

      best gela

      Reply
    4. author

      Meii Dolly2 years ago

      Anak sy kalau sy pasang zikir ni dari mengamok cepat je dah layu n tdo… Merdu n comel suara dia.. Tenang rasa dengar.. Alhamdulillah..

      Reply
    5. author

      Yanti Kasma2 years ago

      sedap nya suara

      Reply
    6. author

      NORMARIYATI BINTI ABD RAHMAN -2 years ago

      Suara anak kecil lagi menyentuh hati ni dsbbkan mengalunkan zikir dgn penuh keikhlasan :'')

      Reply
    7. author

      Shahrulnizam Bakar2 years ago

      Terbaik……(>•<}

      Reply
    8. author

      Noor Haliza Ghazali2 years ago

      Terlalu merdu…..

      Reply
    9. author

      balkis amk2 years ago

      bagus sekali suaranya semoga dikasih berkah sesama allah swt tuhan kita

      Reply
    10. author

      Shalma Shaina2 years ago

      zikir yg pertama tu zikir apa

      Reply
    11. author

      Nurul Rabiatul Adawiyah Abdul Pattah2 years ago

      MasyaAllah mmg sgt sedap. rasa nak menangis setiap kali dengar zikir ni. sgnt terkena pada hati

      Reply
    12. author

      Nadiah Zaidi2 years ago

      subahanallah. ajibb

      Reply
    13. author

      Umi Nadiah2 years ago

      ank sya suka dgr

      Reply
    14. author

      Ratri Purwandari2 years ago

      alhamdulillah anak saya jadi pecinta sholawat juga…bisa karena biasa dan di biasakan…

      Reply
    15. author

      fakhitah heri2 years ago

      Subhanallah

      Reply
    16. author

      Iman Irdina2 years ago

      Bila saya pasang zikir ni adik saya terus cari kat mana suara zikir ni ada terbaik lah zikir ni saya bagi 10 bintang😄😄

      Reply
    17. author

      syamirul saiful2 years ago

      Aku nak tanya, firaun mana yg dislike ni? Dah hitam berkudis sangat eh hati tu?

      Reply
    18. author

      Nur Sharifah2 years ago

      Memang terbaik tenang rsenye

      Reply
    19. author

      fatur algazali2 years ago

      Lucu bnget suara nya ipin

      Reply
    20. author

      Musfadila Daslam2 years ago

      Apa tajuk zikir ni?

      Reply

    Leave a reply "✫Terbaik Kompilasi Zikir untuk Kanak Kanak ✫Alunan Merdu ✔✔✔"